Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Cost Cutters UK Reviews

4.1 Rating 658 Reviews
77 %
of reviewers recommend Cost Cutters UK
4.1
Based on 658 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Own Driver, Courier
On-time Delivery
95%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Read Cost Cutters UK Reviews

About Cost Cutters UK:

Cost Cutters UK are one of the UK's number one suppliers of pioneering educational, office and leisure furniture. We have a great range of furniture for your school, office or nursery and also a great range of outdoor playground furniture and equipment, early years resources and early years supplies.

With over 25 years experience we understand the importance of excellent customer service and reliability that you can trust. We are always happy to help so if you need any product advise, sizing options and planning or room design then please get in touch with our friendly sales team.

Visit Website

Phone:

03333 443370

Email:

customerservices@costcuttersuk.com

Location:

2 Crompton Court, Attwood Road, Burntwood Business Park,
2 Crompton Court, Attwood Road, Burntwood Business Park
Staffordshire
WS7 3GG

Write Your review

Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Right product at the right price delivered without any issue”
Helpful Report
“Becky Garbett has helped resolve a lengthy case and we have received excellent customer service. Thanks Becky.”
Helpful Report
“Easy hassle free transation. A mistake I made got easily amended. Delivery was much quicker than I estimated so we were very happy.”
Helpful Report
“Fast efficient service, delivery at time stated by driver. Problem resolved immediately. I would not hesitate to use the services if Cost Cutters UK again, I would also recommend them to others.”
Helpful Report
“Kerry is a gem in customer services, polite, helpful, offering additional assistance and though issue still not fully resolved, I feel confident that it will be.”
Helpful Report
“Excellent service and communication.”
Helpful Report
“The product was soiled and damaged”
Helpful Report
Good afternoon, we are so sorry that you have received a damaged and faulty carpet. You have already informed us and sent us photo's and a replacement is being sent out to you today. We will give you a call next week to check the replacement has arrived and is in perfect condition. Thank you for contacting us promptly when the rug arrived.
Afternoon, your replacement was delivered yesterday. We hope it has arrived safely and in perfect condition but please let us know if you have any further queries. Thank you
“They delivered what they said however i am still waiting for an item.”
Helpful Report
Hi Hayley, our customer service team will chase the remaining item and be in contact with you shortly. Thank you
“EASY TO ORDER - GOOD ARRIVED PROMPTLY - COMPETITIVELY PRICED”
Helpful Report
“I was trying to work out the correct size of chair to buy for our pre-school children but the size of the chairs didn't seem to match the suggested age ranges so I called CostCutters for help. They arranged for a sample chair to be sent which set my mind at rest and I was able to confidently place my order with them - we love our new chairs which are the perfect size.”
Helpful Report
Thank you for your lovely comment
“kept us informed on our order being processed - delivery received as soon as delivery date confirmed”
Helpful Report
“The lady was very helpful on the telephone, call back with 10 minuets with queries I had and arranged a promt delivery”
Helpful Report
“Great products at a fair price”
Helpful Report
“The staff were so helpful, friendly and professional”
Helpful Report
“good prices”
Helpful Report
“Very helpful when I was making enquiries. Good knowledge of products. A pleasure to do business with.”
Helpful Report
“Efficient service placing order and speed of delivery of school tables and chairs enabled deadline for shipping consignment of goods to an educational charity abroad to improve quality of school environment to children in need.”
Helpful Report
“the product came before the estimated time and its beautiful. thank you”
Helpful Report
“A few hitches with the actual order but the customer service team were all extremely helpful and worked hard to get the issue resolved.”
Helpful Report
“Fantastic customer service and good quality furniture, would definitely recommend”
Helpful Report
Cost Cutters UK is rated 4.1 based on 658 reviews