Camille Lingerie Reviews

4.69 Rating 5,008 Reviews
94 %
of reviewers recommend Camille Lingerie
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
Greater than 93%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 94%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email
Queries Resolved In
Under An Hour

Write Your review

Tell us how Camille Lingerie made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
Drag files here or browse
(Supported files: jpg, png, mpeg, ogg, mp4 & webm)
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Never recieved my parcel :(
Posted 5 days ago
I haven’t received my order yet. Perhaps not “Camille’s” fault but dissapoinred as missed daughter’s birthday and still no sign of order.
Posted 1 month ago
Would love to write a review but unfortunately still haven’t received the goods that were dispatched on 24th May?
Posted 1 month ago
I have had to return the bra's to you because they were too small i have always had my bra's from you but the one i've alway had from you you still sell it but not stocked my size for months it is the only bra that fits properly
Posted 1 month ago
Goods not received
Posted 1 month ago
Tomorrow is the 10th May my purchase still have not arrived it?
Posted 2 months ago
I would but I haven’t received the order yet ! Left wondering where is it !!
Posted 2 months ago
I am extremely disapointed in this dressing gown. The colour is so pale it looks like it has been washed thousands of time.
It is very poor quality not what I expected at all. If it was not for being in lock down I would have returned it
Posted 2 months ago
I was asked for a review before I received my order. I received no notification of when my order was being dispatched but the amount had already been taken out of my account without receiving my order. I find this very disturbing as no monies should be taken from a customer until the item(s) have been dispatched and the customer received notification of same.
Posted 2 months ago
I haven't received my product!!! Very poor to ask for a review of a product I've not received yet
Posted 3 months ago
I'm not happy as I've not received my order yet, please let me know what's happening with it
Posted 3 months ago
Complete disaster.
As soon as I tried to open buttons to try it on one of them fall off. Very poor quality. Treads are out everywhere. Tag cut off.
Very disappointed.
Posted 4 months ago
We are very sorry to hear this, please send the item back and we will happily refund/exchange your item for you.
Posted 4 months ago
Not delivered at time! (Thank you for Christmas!!):-((
Posted 6 months ago
We are sorry to hear your order arrived later than scheduled.
Posted 5 months ago
It hasn't arrived -Order not received
I have emailed twice to see when it might arrive but have received no reply or information as to wha'ts happening
Really sad as it was a Christmas present for my best friend
Posted 6 months ago
We are sorry to hear the delay with your order over the busy Christmas period.
Posted 5 months ago
really disappointed very poor service order not received and no contact from them despite several chases asking where order is
Disappointed not the normal service
Posted 6 months ago
Thank you for your feedback, we are sorry to hear the service you received was not up to scratch, we hope this issue has now been resolved.
Posted 5 months ago
Super slow delivery!
Posted 7 months ago
We are very sorry the postal service we slow at delivering your order over the busy Christmas period, please know we did dispatch your parcel straight away.
Posted 5 months ago
Recieved my item, it didn't fit so I sent it back for refund and I haven't recieved any communication at all about it
Posted 7 months ago
Hello,
i am sorry to hear you haven't received your refund, please can you email us so we can resolve the issue.
Thank you
Posted 6 months ago
Cannot rate the products as I have not received them.
Sent an e mail yesterday asking why I had not had my order.
Posted 7 months ago
Hello,
i am sorry to hear your first package did not arrive, i have looked and seen that one of our colleagues have resolved your problem.
Thank you for shopping with Camille.
Posted 6 months ago
I have not received my order. I have now sent 5 emails , left two phone messages and still not heard anything from this company. They said they posted my order over 12 days ago . I should have received it by now.
Posted 7 months ago
Hello,
I am sorry to hear your order did not arrived, i have checked our system and can see your order has been dealt with.
Thank you for shopping with Camille.
Posted 7 months ago
I am still awaiting the delivery of my order placed 10/9/19. Your acknowledgement stated delivery 3-5 days. Disappointing.
Posted 9 months ago
We are sorry to hear your order has not arrived please contact us to confirm your delivery address so we can look into this for you.
Kind Regards
Posted 9 months ago
Camille Lingerie is rated 4.69 based on 5,008 reviews