Camille Lingerie Reviews

4.70 Rating 4,990 Reviews
94 %
of reviewers recommend Camille Lingerie
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
Greater than 93%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 94%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email
Queries Resolved In
Under An Hour

Write Your review

Tell us how Camille Lingerie made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
Drag files here or browse
(Supported files: jpg, png, mpeg, ogg, mp4 & webm)
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Reasonable quality for the price. I had difficulty undoing the top button which was way too big for the buttonhole, I think the garment should have been longer as per the illustration, and it is shedding fluff like mad. Having said that it’s really soft and comfortable. When I’ve washed it I’ll see If it retains its shape and thus whether I will buy another, till then I’m withholding judgement.
Posted 1 day ago
service was very quick & good. quality of item good. BUT SIZING is not. Ordered a 14/16 onesie, my body size is 12 but I buy larger for bust. The 14/16 was too small. Returns process was good & refund efficient & quick.
Posted 4 days ago
When I ordered it said 3 - 5 days delivery. I was happy with that, but would have liked to track the delivery so that I knew roughly when it would come. The order came within 4 days, which was fine by me.
Posted 1 month ago
Not received yet (Sat 2 May)
Posted 2 months ago
Onesie ordered was size 16. Was more like size 12 and so short in the body. Disappointing.
Posted 2 months ago
Been using for years. Normally great quality. But just recently ordered shapewear bodies in two different colours but same sizes.. One fit perfectly one way out of sizing proportions. Emailed customer service and just ignored so not so keen now.
Posted 3 months ago
Thank you for your review, we are sorry to hear you haven't had a response from your email, I shall look in to this. If there is a fault with your Shapewear you are welcome to return for a refund or exchange.
Posted 3 months ago
Website, communication and delivery all fine. The fleece bedjacket is soft and cosy. However, I usually wear size 16 but ordered 18/20 so that the garment would be loose and comfortable...but's tight...in the sleeves and the body. I've kept it because I need it now and am hoping it will stretch with wear. Would just advise to go for 2 sizes up if you want comfort.
Posted 6 months ago
Thank you for your review on our Bed Jacket Judy, we hope to deal with you again in the future.
Posted 5 months ago
Wish they had some darker/ brighter colours ( cerise, deep turquoise, dark grey, then would be tempted to buy another bed jacket.
Posted 8 months ago
Thank you for shopping with Camille.
Posted 7 months ago
I've given "acceptable" as my very first purchase, of a white cami, was excellent. However, I ordered a black cami in the same size and it was significantly smaller, so I have asked for an exchange.
Posted 8 months ago
Hello,
We are sorry to to hear your black Cami was smaller then your white Cami, we will look into this with the manufacturers.
Thank you
Posted 8 months ago
I like the style of this lounge dress, I'm not so happy with the material... It makes you too hot, I was hoping it would have been mirco fleece which is more comfortable.
Posted 8 months ago
Thank you for your review.
Posted 8 months ago
I have heard the Camille lingerie is very good. However I have not received my order yet so I can't say.
Posted 9 months ago
Hello,
Sorry to hear your order has not arrived yet please can you contact us so we can look further into this for you.
Kind Regards
Posted 9 months ago
Hello,
I am sorry to hear you haven't received your order please can you contact us so we can investigate this further.
Kind Regards
Posted 8 months ago
I bought two onesies for my grandchildren. The range was good, buying was easy and delivery was prompt. But I'm afraid the quality isn't as good as I hoped. These were not the cheapest around and the material is not as soft and fluffy as I would have hoped at the price.
Posted 9 months ago
Thank you for your review, we are sorry to hear you was not happy with your purchase. Please contact us if you would like to return your items. Thanks Camille.
Posted 9 months ago
Have been buying these bras for 20 years but the make has gone down feel filsy and not has good fitting .
Posted 10 months ago
Sorry to hear you are not happy with your purchase, please contact us so we can look into this for you and exchange your purchase if you would like.
Thank you for shopping with Camille.
Posted 10 months ago
Had a pair of Camille pyjamas many years and so comfortable. A little disappointed with the fit of my recent purchase feel they are a little skimped, the originals were made in the U.K. the latest in Asia.
Posted 11 months ago
Hello,
we are sorry to hear that you are not happy with your purchase, please use the returns label at the bottom of your invoice if you would like to returns your items.
Kind Regards
Posted 11 months ago
Hello,
we are sorry to hear you was not happy with your purchase, if you would like to send them back for an exchange or refund please use the free returns label at the bottom of your invoice.
Kind Regards
Posted 11 months ago
I ordered two items the same size, one was very small, and the other quite large. I shall be returning both for a refund.
Posted 11 months ago
Its longer than expected ,very soft & warm but the zip is a bit bumpy its ok but not as good as thought it would be.
Posted 1 year ago
We are sorry to hear that you are not happy with your new purchase, please contact us by email so we can sort this out for you.
Kind Regards
Posted 1 year ago
Lovely & soft, very pleased.
Posted 1 year ago
Thank you for your review.
Posted 1 year ago
This is a Christmas gift so I can't really review the product as it's not for me or to my taste. The service was very prompt and the night dress looks fine from what I have seen of it before packing it .
Posted 1 year ago
Thank you for your review. We hope that they will be happy with the new nightdress they receive. Thank you for shopping with us at Camille,
Posted 1 year ago
(for my wife )
I HAD TO RETURN THE ITEM THEY WOULD NOT FIT
Posted 1 year ago
Sorry to hear that you have had to return your item back to us as soon as we received your parcel back we will deal with the request straight away,
Posted 1 year ago
Nice and comfortable if you order a bigger back size. Cup size accurate. Great for Bardot top styles.

I would love this to be available in a plunge design as it simply sits too high for low cut outfits.
Posted 2 years ago
Thank you for your review. We are pleased to hear that you are happy with your new purchase. Thank you for shopping with us at Camille
Posted 2 years ago
Camille Lingerie is rated 4.70 based on 4,990 reviews