Buytshirtsonline LTD Reviews

4.68 Rating 5,251 Reviews
93 %
of reviewers recommend Buytshirtsonline LTD
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
96%
Accurate And Undamaged Orders
99%
Customer Service
Communication Channels
Live Chat, Email, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.86 out of 5
Read Buytshirtsonline LTD Reviews
Visit Website

Phone:

01928579951

No communication waited over a week for my order and still hasn’t arrived
Posted 4 months ago
Rubbish company !!! Order was placed 2 weeks ago and still not arrived
Posted 4 months ago
Didn't have items I ordered. Refunded
Posted 4 months ago
Not yet received 6 days after ordering.
Posted 4 months ago
Bad customer service, phone not properly attended to. My order still waiting to be dispatched after 2weeks.
Never coming back to you guys, I hope I get my orders one day soon😔😔
Posted 4 months ago
Hello,

We are experiencing a high volume of calls at the moment, we're working with skeleton staff so we are trying to answer as many people as possible.

Orders are taking 5-7 working days to be dispatched at the moment, if you contact us with your WEB order number either by phone or email we will have a look into this for you.
Posted 4 months ago
Terrible experience all round.
Bad communication, misleading timings, unable to contact on phone. Real let down and will not use again.
Posted 4 months ago
It would be nice if I got my order, its been well over 1 week since I ordered!
Posted 4 months ago
Hello,

I am sorry to hear that you've not yet received your order. Due to unforeseen delays, orders are taking a little bit longer to be dispatched. Once your order has been dispatched, we will pop you an email to confirm and delivery will be the next working day. We appreciate your patience at this time https://www.buytshirtsonline.co.uk/covid-19-update-limited-shipping-dispatch-is-currently-3-4-working-days-i122
Posted 4 months ago
Ordered, but not yet received!
Posted 4 months ago
Hello, I am sorry to hear that you've not yet received your order. Due to unforeseen delays, orders are taking a little bit longer to be dispatched. Once your order has been dispatched, we will pop you an email to confirm and delivery will be the next working day. We appreciate your patience at this time https://www.buytshirtsonline.co.uk/covid-19-update-limited-shipping-dispatch-is-currently-3-4-working-days-i122
Posted 4 months ago
Not received the order
Posted 4 months ago
Hello, I am sorry to hear that you've not yet received your order. Due to unforeseen delays, orders are taking a little bit longer to be dispatched. Once your order has been dispatched, we will pop you an email to confirm and delivery will be the next working day. We appreciate your patience at this time https://www.buytshirtsonline.co.uk/covid-19-update-limited-shipping-dispatch-is-currently-3-4-working-days-i122
Posted 4 months ago
More than 10 working days to process the order, disappointed! This is a recurring and usual nowadays.
Posted 4 months ago
Hello, I am sorry to hear that you've not yet received your order. Due to unforeseen delays, orders are taking a little bit longer to be dispatched. Once your order has been dispatched, we will pop you an email to confirm and delivery will be the next working day. We appreciate your patience at this time https://www.buytshirtsonline.co.uk/covid-19-update-limited-shipping-dispatch-is-currently-3-4-working-days-i122
Posted 4 months ago
I paid £5 for quick delivery and I’m still waiting. I1 week later and it still hasn’t left the warehouse and out with a delivery driver.
Think my delivery charge should be refunded.
Won’t order from here again
Posted 4 months ago
Good afternoon,

I am sorry to hear that you have not yet received your order.
Orders are currently taking 4 working days to be dispatched but this is just an approximate due to delays that we are currently experiencing.

All information regarding Christmas deliveries can be found here:
https://www.buytshirtsonline.co.uk/covid-19-update-limited-shipping-dispatch-is-currently-3-4-working-days-i122

If you contact us directly we can look into the status of your order and provide an estimated delivery date for you, if this has not yet been emailed to yourself.

We apologise for any inconvenience this may have caused.
Posted 4 months ago
The delivery is always so ridiculously slow that I will no longer be using them as a supplier. I have had 3 deliveries from alternative suppliers in the time its taken to send this order.
Meaning my delivery timescales to my customers are also off.
Posted 4 months ago
One star purely because all the teeshirts ordered were far,far too big, the youth teeshirt for a 7-8 year old would fit a size 12-14 female adult easily. Having to return all and re-order makes it time consuming and expensive.
Quality was good
Posted 4 months ago
Bought 4 t shirts and was sent 3. Wish BTO would respond to my emails and phone calls as I cannot seem to resolve this matter.
Posted 4 months ago
Good morning Elizabeth,

All of our emails are up to date, I am unable to find anything for 439918 - can you check that you've emailed info@buytshirtsonline.co.uk and if not, please can you forward this and we will deal with this immediately.

Our customer service lines are now open from 9am-5pm if you'd like to call on 01928 579 951.
Posted 4 months ago
I can’t write a review on t shirts I haven’t received!
Posted 4 months ago
Hello Kate,

If you contact us on 01928 579 951, we can look into where your order is.
Your tracking should have been emailed to you, please note that orders are taking 3-4 working days to be dispatched at the moment.
Posted 4 months ago
Hi I’ve sent the whole order back I’m afraid not happy with the quality it cost me over £14 p&p so not happy with that nether I’m awaiting full credit once you’ve received the parcel back
Posted 5 months ago
Good morning,

I'm sorry to hear that you're unhappy with your order. Usually the AWDis range are good quality - we will look into your returned parcel and report to the brand if needs be.

With regards to the postage cost, it would be down to yourself to choose an affordable courier, we recommend Parcels2Go as parcels are normally no more than £5 depending on the weight.

Your order was refunded on 19th November 2020, 3:24 pm and should be back in your PayPal account.

We hope that this resolves the matter and apologise for any inconvenience.
Posted 5 months ago
I placed my order on Nov 9th. According to DPD tracking it has not yet been received can you look into it please and reply asap. Kind Regards Martin
Posted 5 months ago
Hello Martin, if you contact our customer service team on 01928 579 951 and give them your web order number, they will track this for you.
Posted 5 months ago
Still have not received my order, and tried to call but no answer, not good service!!!!
Posted 5 months ago
I've made an order for over £100 at Saturday. I've got a customer waiting for her Earth Positive Sweatshirt and to be honest, that was the only thing I need ASAP from this order. Parcel or parcels, because it was delivered in 3 parts in plastic bags were delivered on Wednesday, I wasn't so happy about the packing but it doesn't matter to me at all. In my whole order, one thing was missing, sweatshirt. I've made a call to customer service and guy that i spoke to, told me that my missing item will be delivered on Friday. It wasn't. I've called again customer service and lady told me that she has nothing in her system about my delivery. So finally my sweatshirt that i most care about, will be delivered on Monday. So, my customer is waiting over a week for her stuff and I'm losing reputation due to bad organisation. If you need something ASAP, don't depend on this site, because it can get you into problems.
Posted 6 months ago
Hello,

I am very sorry to hear that you've had issues with your recent order. We understand how frustrating it is to have items missing - on this occasion, we have opened an investigation with DPD into the original missing parcel and we have refunded your delivery on this order as a gesture of goodwill.
Posted 6 months ago
Still no delivery from dpt

I'd suggest changing . I have no clue now how to get my order
Posted 6 months ago
Hi,
Thanks for your feedback. Can you please email your web order number so we can help you get your order? Thanks
Posted 6 months ago
Hi, Thanks for your feedback. Can you please email your web order number so we can help you get your order? Thanks
Posted 6 months ago
Buytshirtsonline LTD is rated 4.68 based on 5,251 reviews