Buytshirtsonline LTD Reviews

4.68 Rating 5,026 Reviews
93 %
of reviewers recommend Buytshirtsonline LTD
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
96%
Accurate And Undamaged Orders
99%
Customer Service
Communication Channels
Live Chat, Email, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.86 out of 5
Read Buytshirtsonline LTD Reviews
Visit Website

Phone:

01928579951

Still waiting for my order
Posted 3 months ago
The products from Buytshirtsonline are always great but the delivery information is always a bit lacking and I have had occasion where deliveries have gone astray as the the information from Buytshirts and the courier company where not available to me as the customer. However, I continue to use them and feel there products are priced competitively.
Posted 3 months ago
I've made an order for over £100 at Saturday. I've got a customer waiting for her Earth Positive Sweatshirt and to be honest, that was the only thing I need ASAP from this order. Parcel or parcels, because it was delivered in 3 parts in plastic bags were delivered on Wednesday, I wasn't so happy about the packing but it doesn't matter to me at all. In my whole order, one thing was missing, sweatshirt. I've made a call to customer service and guy that i spoke to, told me that my missing item will be delivered on Friday. It wasn't. I've called again customer service and lady told me that she has nothing in her system about my delivery. So finally my sweatshirt that i most care about, will be delivered on Monday. So, my customer is waiting over a week for her stuff and I'm losing reputation due to bad organisation. If you need something ASAP, don't depend on this site, because it can get you into problems.
Posted 4 months ago
Hello,

I am very sorry to hear that you've had issues with your recent order. We understand how frustrating it is to have items missing - on this occasion, we have opened an investigation with DPD into the original missing parcel and we have refunded your delivery on this order as a gesture of goodwill.
Posted 4 months ago
I’ve been asked to provide a review. Delivery as supposed not be 4-5 days. It’s day 7 and the shirts haven’t turned up yet. Well done!
Posted 6 months ago
Absolutely shocking customer service, my saved address on my account in their site has my full address in it but somehow the second line of the address was not put on my order. Now they are trying to say that it is my error that my package is missing even though the full address is their on their site very easy to see with no other address except my Irish one which it wasn't sent to. Customer service is a one line show where they repeat the same thing in different phrases not helping at all in the hopes you go away and they don't need to deal with you.
I've never received worse customer service in all the time I've been shopping online.
They are obviously a good shop if nothing goes wrong according to other reviews I read before I placed my first and only order with them. But if something goes wrong it is all the customers fault and they don't want to know about it.
Posted 9 months ago
Have been advised that my items are unavailable at the moment & I can either wait or request a refund.
I have emailed & my emails are returned & I can’t get through by phone to request a refund.
Posted 10 months ago
Hi, I am sorry that you haven't been able to contact us. If your emails are bouncing back you can contact us on live chat. We are currently operating on skeleton staff due to the current pandemic. If you haven't received your refund please contact us on live chat and we will make sure it is actioned. Please see our current terms and conditions here. https://www.buytshirtsonline.co.uk/covid-19-update-limited-shipping-please-read-before-ordering-i122
Posted 10 months ago
Ordered last week but not in stock so was given the option of a refund,which I chose.
Haven't had confirmation that I am being refunded as yet.
Posted 11 months ago
hi Rachel, Your refund was returned to your Paypal account on the 1st of April. We sent you a confirmation email and you would have also received an email from Paypal. If you need any further help please contact us via live chat. Thanks
Posted 10 months ago
Still have yet to receive my money back. I’ve emailed and called, but have had no response.
Posted 11 months ago
livraison très rapide depuis l'Angleterre. Produits bien emballés et conformes à mes attentes.
Posted 1 year ago
Please price 25 t-shirts ‘khaki polos’
& separately 25 t-shirts ‘white polos’
Inc delivery costs
Thanks
Posted 1 year ago
Really lacking customer service who think paying £7 delivery then £5+ return delivery if 1 or 2 items dont fit.
I will never use this company again.
Posted 2 years ago
I still haven't received my order!
I don't know if it has been cancelled
I have not heard.
Question over delivery?
I thought delivery was paid for with purchase, I have been told no and asked for extra payment I don't know how much could someone contact me the tee shirts are for a holiday/ birthday I have limited time.
Christine jones
Posted 2 years ago
Hi Christine,

Please note that you were contacted over this- via the email address left on your order.

Delivery charges are not included in your order if you choose to collect in store. As mentioned in the email, next working day delivery is £7.19 including VAT, and is payable via phone call, or we can invoice you via Paypal.

A copy of your invoice for this order was also sent to you to show that delivery is currently £0.00 as you chose collection from our Runcorn store.
Posted 2 years ago
Half the order was missing. I emailed twice about the missing items and no reply. Very poor service
Posted 2 years ago
Hello,

I am sorry to hear that you're missing items from your order. Having checked our main inbox- all emails are up to date and responded to.

Please give us a call on 01928 579951 quoting your web order number so that we can resolve this asap.
Posted 2 years ago
Still have not received my order or any correspondence from Buytshirtsonline LTD
Posted 2 years ago
Ill fitting. Quality used to be better
Posted 2 years ago
Hi Jamie,

We are sorry to hear that you're unhappy with the items received. Please note that we do have garments of varying quality on the website, from promotional wear like Fruit Of The Loom- to retail quality like Continental.

We generally say that price reflects quality across the website, and you can always find the weights and material breakdown in the product description.

I hope this helps.
Posted 2 years ago
We still haven't received our order....
Posted 2 years ago
Hi Connor,

I am sorry to hear that there has been a delay with your order. Please give us a call on 01928 579 951 and one of our advisor's will be able to see what the problem is
Posted 2 years ago
The shirts that arrived were not the shirts that i ordered.
Posted 2 years ago
Hi James,

I am sorry to hear that you've received incorrect items within your order.

Can you please email the order details to info@buytshirtsonline.co.uk and we will arrange for the correct items to be sent to you.
Posted 2 years ago
I ordered a bunch of tshirts, they took my money, then nothing was ever sent to me
Posted 2 years ago
Good morning Thomas,

Please can you email our team at info@buytshirtsonline.co.uk with your details (we will require your web order number)- and we can look into this.

As we ship orders for next working day delivery- if you haven't received these next day, please contact us asap and we can look into this with DPD.
Posted 2 years ago
having to chase every single order as i pay for nextday delivery and seems to take 3 - 4 days to arrive and never refund for the postage plus website always never have stock
Posted 2 years ago
Hello Geoffrey, I am sorry to hear that you're having a problem with your order.

We always dispatch our orders for next working day delivery- once an order is in DPDs hands, we cannot be held responsible for any delays in delivery. We will however do our best to contact DPD on your behalf to resolve any delivery issues.

If you require assistance, please call us on 01928 579 951 or pop us an email at info@buytshirtsonline.co.uk and one of our advisors will gladly assist you.
Posted 2 years ago
just bought two sets of ten tshirts one set in a medium and large , ring spun soft style youth ...... these are a little larger but there really good quality and fit , fit my 8 year old daughter perfect in the medium with still a bit more space , however i also purchased another ten in a small and a medium in the heavy weight children , and i recieved what says on the label youths wich im told by customer service is correct , there huge the size small i tried on my son who is 8 and its was useless totally drowned him , so ive got a bunch of tops that are totally useless for printing on for a kids party tomorrow .. customer service asked me to get tape measures ect and lay them out ect send pics wich deosnt help next time i purchase i will stick to soft style only , never even got a reply in the end after i asked about returns so dissapointed and very upset for my kids party tomorrow waste of my money and time not to mention i cant do them all tshirts as part of the party
Posted 2 years ago
Hello Claire,

Please note that if there are disputes with the sizes in any items- we will require an image of the garment with some form of measuring tape- to see if the garment is within manufacturer guidelines. Without this, we wouldn't know if the garment was incorrectly labelled ect.

As advised in the email, the sizing on the Gildan 5000B is different to the Gildan Softstyles (64000B) - By 2 inches in chest measurement. We always advise our customers to read the size chart as sizes vary from style to style.

If you're unhappy with the garments that you ordered, you can return them by following the returns process which was emailed to you earlier this morning.

If you believe that the garment is not the correct size, in accordance with the measurements published on our website from Gildan- we will need an image of the garment- with the underarm to underarm measurements.

If you need further assistance, please call us on 01928 579 951
*Please note that our offices are only open from 9-5 Monday to Thursday, 9-4 on Fridays.

Thank you,
Posted 2 years ago
Buytshirtsonline LTD is rated 4.68 based on 5,026 reviews