“I ordered on the 9th March. One bag was punctured but sufficiently full. The other was significantly damaged and returned directly with carrier who delivered.
I am still waiting for a replacement π”
Hi Kenny,
Thank you for taking the time to leave your review. Iβm very sorry to see that your parcel did not arrive as expected.
I can see that the replacement bag left our warehouse on 12th March, and it is with our courier partners for delivery. Although issues like this are rare, I sincerely apologise for the inconvenience caused. I will ensure that another parcel is sent today for delivery on Thursday.
Please be assured we take these matters very seriously, and we are committed to resolving this as quickly as possible. We truly appreciate your patience and understanding, and we hope to provide you with a smoother experience next time.
Thank you for your review.
We do apologise if this was not clear when ordering. We have added the delivery tags to each plug plant, and it also states on your confirmation email, which is received upon placing your order.
The plugs will be dispatched as soon as they are big enough to be sent, and will benefit from being planted straight into the ground and will soon turn into established plants. Please do not hesitate to contact us directly if you have any further queries.
Hi Eve,
Thank you for your review.
I do apologise that these have arrived upside down. We do have clear labelling on and we have sourced boxes that hold the plants tighter to avoid any damages in transit.
I can't see that you have contacted us about this issue yet, but please do get in touch with our customer service team who will be happy to help with any delivery issues. Please do not hesitate to contact us directly if you have any further queries.
“I was recommended to use Boston Seeds by a colleague and used their grass seed last year which is excellent. I sent off an order before the weekend and obviously did not expect goods until the Tuesday following their Next Day Delivery policy. I received a polite email saying that due to demand I would not receive the parcel until later in the week. I was disappointed as I had a client to visit on the Wednesday. I did receive my P & P back which shows the excellent approach Boston Seeds has to its customers.
I have just applied the Moss Attack liquid on a client's lawn and will wait to see the results.
5 stars if it goes well!”
“Placed an order, but due to an issue with the carrier, the order was delayed. Spoke to Boston seeds who arranged for a further delivery to be sent to enable my contractor to do the work for us as planned and they arranged for the delayed delivery to be returned to them. Absolutely exceptional customer service.”
“Fantastic services we have a new lawn seeded in the autumn thanx to the staff with all the help and advice after last years very hot summer we are very proud of our new lawns.”