Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Bob Books Reviews

4.8 Rating 8,312 Reviews
98 %
of reviewers recommend Bob Books
4.8
Based on 8,312 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
On-time Delivery
Greater than 92%
Customer Service
Communication Channels
Email
Read Bob Books Reviews

About Bob Books:

Turn your photos into top quality books.

Visit Website

Phone:

0203 011 1644

Email:

info@bobbooks.co.uk

Location:

241A Portobello Road,
London
City of London
W11 1LT

Write Your review

Bob Books 5 star review on 13th May 2020
Sarah W
Bob Books 5 star review on 13th May 2020
Mark C
Bob Books 5 star review on 12th May 2020
Paul C
Bob Books 5 star review on 12th May 2020
SARAH F
Bob Books 5 star review on 12th May 2020
Alison L
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Great!”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“Easy to use and excellent service and quality”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“Book designer software is excellent, easy to use and allows you full control of book creation. Quality of printed books and paper is top end. Quick delivery to mainland Europe. I've recommended Bob Books to other family members who are using it now.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“Quality of the overall book was good, good paper, vibrant colours, service was quick and the book designer is easy to use.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“This would have been very good. I like the product and the APP made it easy to put together. The only disappointment was the delivery options. I got the book as a gift for a friend who was going travelling. I went through the process in the hope it would give me an express delivery (albeit at an extra cost, but I expected this as most companies now have this option). However I was disappointed to find there was no option available. I rang your customer services who said they would try and get it out to me sooner, but couldn't guarentee. I offered to pay a furthe fee but they said they couldn't help. Needless to say it didn't come back quicjk enough and I've had to post the book onto my friend, but this has proved difficult as they aren't in one place for long. Such a shame there is no express delievery option. Cheers”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“The software is easy to use and intuitive and is able to handle a large number of photos without slowing and virtually no crashes.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“Bob books produce consistently good quality coffee table books in an efficient time frame. I have used them for engagement & signing books, and for my personal photo albums for 5 years & I wouldn't hesitate to recommend them.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“The quality of the Lustre Photographic hardback book is outstanding. Beautiful print quality and thick stock that exudes quality. I also like the fact that the cover is printed as well (front and back) rather than just having a printed dust jacket like some other services. The Bob Books software is excellent for novices like me and relatively easy to use. I had some minor issues but nothing that I was not able to resolve by looking at the online help pages. All in all a fantastic experience which has motivated me to order again.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“Nice product. Just lacking the human touch sometimes. Fully automated systems are no substitute for someone keeping an eye out for potential print issues and flagging up any points before printing. I never feel confident enough to have books sent out directly to clients as I need to check each book first just incase. Printing and build fantastic though, still my house album book of choice. Keeps improving too, which is great to see. Thanks!”
Helpful Report
Posted 11 years ago
Hello Daniel, Thank you for taking the time to send us your feedback. We are an online company and find many of our customers are able to use our services without the need of contacting us due to the ease and simplicity of our system. However if you do ever need to get in touch we are available via phone, email and live chat. Our customer care team is available from 9am - 10 pm, 7 days a week and as a UK based company our Head Office is based on Notting Hill. We are pleased that you happy with our products and thanks again sending us your feedback. Kind regards, Bob Books
Posted 11 years ago
“This was my first photo book with Bob Books and I had two copies printed -one for us & one for friends we travelled with to Swedish Lapland; they were absolutely delighted.Quality was excellent and my next book will also be printed by Bob - that says it all I think.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“Shocking customer service and poor quality control - I won't be using them again (after having used BobBooks for a few years and recommended them to lots of people). I ordered a photobook that had 2 significant faults that weren't on the original photos (one of which on the back cover they said was due to a poor quality original, despite the fact it appeared OK elsewhere inthe book). I contacted them and said that the book was needed for a leaving present last thursday. They promised an urgent priority replacement - I'm still waiting and it's too late now as the recipient has moved away. Apparently after contacting them today, they would never have been able to send out the replacement in time, but chose not to mention that! Had they done so I would have returned the book, requested a refund and bought something else. They are generally much more expensive than similar products - I was happy to pay a premium in the past, but this experience has shown that the quality and customer service doesn't justify the extra cost.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
Hello Dawn, I am writing from the Bob Books head office. Thank you for taking the time to send us your feedback, I am so sorry you were not satisfied with your photobook. I have been reviewing your correspondence with our Customer Service team and it looks like you were not happy with the image quality of some of your images, due to production errors and low resolution imagery used. You were offered a refund or re-print of your book but it seems it was to made clear to you that the turn-around time for re-prints is the same as that for the original book produced, meaning you would not receive it in time to replace the gift. I am so sorry that this was not made expressly clear to you so you could be better informed on which option to choose. We also offered to send your reprint to your friend, but as she is travelling this was not an option. We have now refunded this order and I am glad we are able to resolve this to your satisfaction. Once again I apologies for any disappointment caused. Kind regards, Bob Books
Posted 11 years ago
“Everyone who looks at my Galapagos Trip published by Bob Books is astounded by the quality of the photo reproduction and the overall quality of the presentation. I personally found the whole process of creating a book through their website, software and telephone support both easy and enjoyable. And delivering a book to my family in Australia for the same price as in the UK was a bonus. I would highly recommend Bob Books to anyone, anywhere who is thinking of online publishing.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“Good Quality Product with excellent back up facilities when needed. Prompt delivery of order earlier than promised”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“Excellent range of features, easy to use and a sure fire quality product at the end. Highly recommend.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“I have been using Bob Books for several years and have always experienced excellent service and received quality products. The books are very well packaged for delivery as well.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“A quality service backed by excellent telephone support, when required. Will use them again and gladly recommend to others.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“Bob books is the best photo book company I have used and I have tried a good number. The flexibility of, and control over, the layout is the major reason I return to them again and again. The quality of the software is good and regularly improved and the quality of the final product is generally excellent. On the odd occasion I have had a problem with any aspect of the final production the team has helped me to sort these out to my satisfaction. I would thoroughly recommend every aspect of the service.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“Software very easy to use and the books always look amazing. Excellent customer service every time!”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“The Bob Books products are consistently of a very high quality. Designing the book is a joy and the software is the best around. An excellent experience, every time.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“Easy to use, quick turnaround and wonderful quality books.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
Bob Books is rated 4.8 based on 8,312 reviews