Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Aab Reviews

4.3 Rating 1,663 Reviews
83 %
of reviewers recommend Aab
4.3
Based on 1,663 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
96%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 83%
Customer Service
Communication Channels
Email, Live Chat
Read Aab Reviews
“Order your premium jersey hijabs and they were of ridiculous quality, wasted my £50”
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
Thank you for your feedback. Our newly refined signature jersey hijabs to share the thought and care behind our latest design. While our previous hijabs were slightly longer and heavier, we listened carefully to feedback from customers and opted for a lighter, more manageable length and fabric. We can assure you that the premium quality you expect from us has not been compromised in any way - it is everything you loved about our signature jersey, only better. We have decided to change the fabric to feel completely weightless on your head, eliminating any heavy dragging while keeping you cool and comfortable all day. The new lighter weight makes it effortlessly easy to drape, style and tuck the hijab without adding bulk or looking bunched up. Most importantly, we preserved the long lasting durability you rely on ensuring the fabric stands up to daily wear and frequent washing without pilling. Aab Customer Care Team
Posted 1 week ago
“I returned some items and its been one month and I still havent been refunded and the team is not responding to emails. Not impressed with the lack of customer service.”
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
Thank you for your feedback, we would like to clarify that according to our records, we have no record of receiving any emails from your account, which is why our team was unable to reply to you. We apologise for the delay in processing your return as noted in our FAQs, refunds can occasionally take longer than usual during exceptionally busy sales periods.
Posted 1 week ago
“I received the dress and it was extremely see through, considering the price and that this is a modest brand it should have been lined or something. I sent it back the very next day and I’m still waiting for my refund to come through. I have emailed aab so many times now and they still haven’t replied or refunded me. It’s been way over 10 working days for the refund.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“low quality stuff , issues with deliveries, delivered my order after 2 months of ordering despite my cancellation request”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for your feedback, we would like to clarify the details regarding your order, as we always strive to be transparent and fair with our customers. Your delivery was delayed because the shipping address provided at checkout was incorrect and while it is the customer's responsibility to ensure their address is entered correctly, our team went out of our way to update this for you to ensure your package arrived safely. The order was delivered shortly after the address was corrected however, the 2-month delay in returning the items occurred because you were away on holiday after receiving them. As per our policy, we requested that the items be returned to us before a refund could be issued and although this fell far outside our standard return window with no mention ever made regarding the quality of the items when you contacted us, we gladly accepted your return and processed it as an exceptional gesture of goodwill once received, as it was your first time shopping with us. We always aim to provide great quality and supportive customer care, and we hope this clarifies how your order was handled. Thank you Aab Customer Care Team
Posted 1 month ago
“Whenever you order something from Aab, if you return an item, you never get your refund on time unless you contact them. Their customer service team is unprofessional in the way in which they treat customers.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“So disappointed with this company. I paid £420 on an order and I've been waiting for a refund. Why have a 14 day window for returns when the company take so long to fulfil the return anyway?”
Helpful Report
Posted 2 months ago
“I have waited over a week for a refund & exchange, still nothing, just been told to wait 10 working days, thats very long for a refund or exchange, the service is pretty poor, getting a response from your customer care is so bad, its delayed & not helpful, no direct contact for yourselves, as a first time customer who spent over £322 its not be a great experience, constant chasing, even tik tok purchases are handled much more professionally.”
Helpful Report
Posted 2 months ago
Asslaaam Alaykum, We are sorry to hear about your frustration, but we must clarify the facts regarding your interaction with our team. Our records show that our customer service team has responded promptly to every message you sent since 13/08/26 typically within one hour during business hours. We operate Monday to Friday until 3:00 PM and are closed on weekends, any delay in communication was solely due to inquiries made outside of these operating hours. Throughout your queries, we clearly advised you on how to process your return, detailed the associated costs, and sent an automated confirmation the moment your parcel arrived back with us on 18/08/2026. As clearly stated on our website and communicated to you directly via WhatsApp, returns and exchanges take up to 10 working days to process. Every returned garment must undergo a physical quality inspection by our warehouse staff before a refund or exchange can be authorised. Today (21/08/16) is only Day 4 of that standard 10-working-day processing window and your request is being handled within our established policy timeframe and you will receive your refund/exchange notification on or before 01/09/2026 (the 10th working day). We assure you that our customer care team has been both prompt and fully transparent throughout this process and we appreciate your patience while our warehouse team completes your return inspection. Thank you Aab Customer Care Team
Posted 2 months ago
“I ordered for the first time but I was very disappointed that the first thing I noticed when opening the package is that the item Was very stained everywhere. How did they not noticed that before packing it? The item was white. I’m including just one photo as I deleted the rest.”
Helpful Report
Posted 2 months ago
“I have been a loyal customer of this line for a long time and I always used to buy their items from John Lewis. Recently, I ordered a dress directly frim their company Aab and paid for next‑day delivery, including an additional £8 for this service. Since I placed the order on Friday, I expected the dress to arrive on Monday. However, it did not arrive until Wednesday afternoon.When I contacted customer service, I was told that because my order was placed after 1 PM on Friday, it would technically be processed on Monday, meaning the “next day” delivery should have been Tuesday. Even based on their explanation, the dress should have arrived on Tuesday — not Wednesday.I requested compensation because, in both scenarios, the delivery was delayed and I paid for a service that was not provided. Instead of acknowledging the issue, they continued to give excuses. I insisted that the dress was delayed regardless of the technicalities, and that I paid for a service I did not receive. At this point, I decided I no longer want to deal with them, and I do not even want the dress anymore. I have not opened the package. I made it clear that I expect a full refund, including the delivery fee.”
Helpful Report
Posted 3 months ago
Thank you for your review, we apologise for the delay you experienced, we understand that you have been purchasing via John Lewis and decided to purchase via our website on this occasion. As discussed in our previous correspondence to you , our website clearly states that orders placed after Friday at 1:00 PM are processed the following Monday for delivery on Tuesday and as your order was placed on Friday at 6:37 PM, it was processed on Monday and collected by DPD as scheduled. Unfortunately, an unexpected technical issue at DPD's sorting facility delayed your delivery to Wednesday and while this delay was beyond our direct control, we immediately acknowledged it and refunded your £8.00 next-day delivery fee in full, as well as providing a free returns label. As mentioned previously, because your order was placed after our Friday cut-off time, a delivery for Monday was never an option. The only delay was the single day from Tuesday to Wednesday caused by DPD, as we have issued a full refund for next day delivery and provided free returns label, we are unable to offer further financial compensation. We genuinely regret the inconvenience this caused and as a gesture of goodwill, we would like to provide you with a 10% discount code off your next order with us. Thank you Aab Customer Care Team
Posted 3 months ago
“Extremely LARGE , HUGE dresses . Even the small size is like an XXXL. If I knew I’d never have ordered . Horrible”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“For the price paid, the material and quality are really disappointing. Honestly, no one would believe this was from Aab — the quality has really declined. I used to shop with them years ago and even bought outfits for special events, but this one was terrible. The stitching was very poor too.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Hijab itself is very nice quality. However the color is completely different from the picture. They dont show any other angles or lighting views of the hijab other than that one single picture. So its very difficult to buy online based off of just one single picture. And to make matters worse, exchange option is not available for USA, and the return cost $43, while the actual prodcut costs $66 which is very pricey for a single piece of hijab to begin with.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“I’ve been a loyal customer of AAB Collections for the past six years because I always loved their fashion and quality. Unfortunately, in recent times, I’ve noticed a significant drop in the quality of their clothing. The materials feel cheap, and the craftsmanship just isn’t what it used to be. I’m truly disappointed, as I had high expectations based on previous experience. This decline is the reason I’ve given only one star.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Horrible fabric used on dress could buy same dress for £10 on temu, sent it back and never received my refund”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Bad quality clothing and return prices are deducted from your return.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“I was excited to receive my order only to be terribly disappointed by your inconsistent sizing. Being aware by the fact that you are sending items from the UK, I made the effort to measure properly in order to receive items that would fit me properly. Needless to say, the dresses are gorgeous but the sizing is completely off. I was unable to button the the striped shirt dress across my chest. I measured the dress across the chest and it was SMALLER than the BODY measurements indicated in your size chart!! I also ordered the rose spray maxi dress in XL 58 and I was drowning in it, the length was supposed to be 58 but it looked unusually short and once I measured it and if was 56” in length from shoulder to hem. This is outrageous, you guys design beautiful dresses, if sizing differ in different style you must indicate that in your size charts. I am deeply disappointed in a high quality brand like Aab. I’ve been a loyal customer to your brand since 2009 when I lived in Sweden and never have I experienced such an inconsistency from you.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“I'm not going to use the company to purchase anything again. I'm very disappointed by the customer service and the way my return was processed. It took almost a month to process the refund. I've had to call, email and no follow ups. Reaching the customer service was very difficult and I had to chase my refund through a third party Klarna as they were not reachable. The quality of clothes was very poor. That's the reason I had to return all my purchases. I don't have words to express my disappointment as I'm not happy that I've wasted my time and money.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Very dissappointed with all the abayas this time”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“I have been waiting for the refund more than 10 days can u pls tell why this tsking so long , i refunded both two items before Eid , no refund has been yet dont buy from here refund polich very bad”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Not recieved order - suppose to come last week still no sign Contacted them - they said there’s nothing they can do other than to wait !!”
Helpful Report
Posted 1 year ago
We understand that you experienced delays with your delivery and unfortunately, these delays were due to issues at DPD's facility, which were outside of our control, we apologise for any frustration this may have caused. We hope that the resolution provided via email has addressed your concerns, if you have any further questions, please do not hesitate to contact us. Thank you for your understanding Aab Customer Care Team
Posted 1 year ago
Aab is rated 4.3 based on 1,663 reviews