Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Aab Reviews

4.3 Rating 1,663 Reviews
83 %
of reviewers recommend Aab
4.3
Based on 1,663 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
96%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 83%
Customer Service
Communication Channels
Email, Live Chat
Read Aab Reviews
“Very poor quality Colour faded in some parts of the dress.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Assalaam Alaykum, Thankyou for your review. We do apologise for this - please do contact us on admin@aabcollection and send us images of the item so that we can investigate further. Many Thanks
Posted 3 years ago
“Been over 14 working days since my items have been returned and still waiting for a refund ☹️”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Assalaam Alaykum, Thankyou for your review We do apologise for the delay in your refund. We can confirm that your refund has been processed. If you have any further questions, please do not hesitate to contact us. Many Thanks
Posted 3 years ago
“Extremely poor quality material and craftsmanship. Sizings are also inconsistent and inaccurate. I have been buying online and returning since 2017 They look very appealing on the models but in real life it’s a different story. I finally got my refund this week on a product that took them 26 working days to refund. That is excluding weekends and bank/public holidays!”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Absolutely disgusting the outfits stink of petrol and it cannot be worn”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Assalaam Alaykum, We do apologise for your experience, please do contact us on admin@abbcollection.com so that we can investigate this further
Posted 4 years ago
“The fitting was very bad”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“I’m not so happy with the quality and service , I ordered twice and each time there was a fault with the long jumpers I had ordered, Customer service is too slow no one answers the phone and a few times no reply to emails. Still haven’t received any update on my return. Very very disappointed.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“I have not received my order and no one is taking responsibility and no reply’s. Extremely disappointed I have be a loyal customer to abb over the years. I am paying for something I have recieved”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“I am not happy as my order did not get delivered and was returned because they had right postcode but there was an error on the name of the street I have emailed several times with correct address and nw got email saying items out of stock as the items were sent out and all they had to do is return them to correct address Still waiting for someone to contact me very disappointed with the service..😡”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Have not received my order for up to 2 weeks I have contacted 3 times with no luck and the staff telling me they will ring back when they did not. Absolutely gutted as I spend over £200 to then have no communication of where my order os”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“I paid for next day delivery but didn’t receive even after 2 days when I rang customer service they said they don’t have the size I ordered…. Like seriously 😐 how can you provide a tracking number if you don’t even have what I ordered… it was my first order for which I was really excited but unfortunately had a bad experience….”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“I have returned it and have not yet received a refund”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Not great in processing returns, too slow.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Very disappointed with the quality Also the returns are not free”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Asalaamu Alaykum Sister Thank you for leaving us a review. We are very sorry that you were not completely satisfied with your purchase. It is very important to us to provide the best quality products possible and would like to look into your feedback in more detail in order to help this. If possible, please could you provide us with more detail with regards to the quality? We are currently working on our returns process and hope that we can implement some changes in the near future in order to help improve our services and give our customers a better shopping experience inshaaAllah. If you have any further queries or concerns, please do not hesitate to contact our customer care team on admin@aabcollection.com or 0203 823 7768. Thanks Love Aab x
Posted 5 years ago
“1.Please be careful when buying from aab. The materials described are not what you get delivered. 2. I had cancelled my order straight away after placing it (on friday night), left a voicemail asking them not to post the abaya, and left several emails on saturday morning. Despite all my efforts,this item was still posted. 3. I paid p&p to get this delivered and now have to pay p&p again to return this back to aab, despite it being an error on their end 4. When i asked customer service for a refund for my p&p, service was appalling. Not an ounce of understanding/ trying to resolve the situation. 5. Abaya that is sent, is not as described/shown.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Asalaamu Alaykum Dear Sister Thank you for leaving us a review. We would like to apologise for the disappointing service you have received. Unfortunately our customer service office is closed over the weekend and we were not able to respond to your email until the following weekday however your order had already been dispatched at that time. We can understand that this may have caused you some inconvenience however our opening times are displayed on our website. We appreciate that at times the items received may not meet the customers expectations and therefore we are more than happy for you to return it for a refund or exchange and would be happy to help you with this. We have taken your feedback on board and will look into this to try and improve our services to give our customers a better shopping experience in the near future inshaaAllah. If you have any further queries or concerns, do let us know. Thanks Aab
Posted 5 years ago
“Although the cut of the dress is very good, yet again the quality of the fabric is extremely disappointing and knowing you source your fabrics from Pakistan I am not surprised. Always hesitant to spend so much money on your poor quality and Aab not bothered about this feedback from many customers as usual.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Asalaamu Alaykum Sister Thank you for your review. We are very sorry that you have had this experience. Please be assured that we take customer feedback seriously and have forwarded this to our production team for their attention to help improve our services. Our products are sourced from various places and we always want to try to provide all customers with good quality products. However, if there is something wrong with any purchases, please do contact us directly and our customer care team are always happy to help resolve this as best as we can. If you have any further queries or concerns, please do not hesitate to contact us on admin@aabcollection.com or 0203 823 7768. Love Aab x
Posted 5 years ago
“Very disappointed in quality and fit.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Asalaamu Alaykum Dear Customer Thank you for your review. We are very sorry that you were not completely satisfied with your purchase. We have forwarded your details to our production team for their reference to try and help improve our services in the near future inshaaAllah. If you have any further queries or concerns, do let us know. Thanks Aab
Posted 5 years ago
“I returned this straightaway as it was too short in length. Now it’s been 15 days since they received it. I know they received it because I paid for the tracked return as they don’t have free return labels. I still don’t have my refund. I have contacted customer services but still no refund. I bought two others which I kept. I suggest if anyone buys, then don’t risk returning items online. Not sure if I’ll get my money back.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Asalaamu Alaykum Dear Customer Thank you for taking the time out to write a review and do apologise for the disappointing service received. We will always offer a refund whenever due however this is on the basis that the goods have been received and can take up to 14 working days from the date of receipt. We have looked into your order details and can see that your refund has been processed. If you have any further queries or concerns, do let us know. Love Aab x
Posted 5 years ago
“Too expensive for what it is”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“I am still waiting on my refund. It’s coming upto 20 days”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Asalaamu Alaykum Sister Thank you for taking the time out to write a review and do apologise for the disappointing service received. We will always offer a refund whenever due however this is on the basis that the goods have been received and can take up to 14 days from the date of receipt. We have looked into your order details and can see that your refund has been processed. We can see you a frequent customer with Aab, we appreciate the feedback and are always trying to improve our services. If you have any further queries or concerns, do let us know. Love Aab x
Posted 5 years ago
“I wasn’t impressed at all with the quality of the material. I’ve bought it in the sale but the original price is not justified for this poor quality.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Aab is rated 4.3 based on 1,663 reviews