Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

80s Casual Classics Ltd Reviews

4.8 Rating 16,959 Reviews
97 %
of reviewers recommend 80s Casual Classics Ltd
4.8
Based on 16,959 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
99%
Accurate And Undamaged Orders
100%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.9 out of 5
Read 80s Casual Classics Ltd Reviews

About 80s Casual Classics Ltd:

We have grown to become the largest 80s Casuals store of its kind, stocking classic Fila, Sergio Tacchini, Ellesse, Adidas Originals, & many more brands!

Visit Website

Phone:

01234 851681

Email:

Adam@80scasualclassics.co.uk

Location:

2 Triumph Way, Kempston
Bedford
MK42 7QB

Write Your review

“Hi, the 2 t shirts i bought looked amazing but the sizes where on the small side. bought an 3xl which was more like a 2xl and the 4xl wasnt much bigger than the 3xl so i had to give to my son as the didnt fit. i would put a size check on site so you can measure arm pit to arm pit to save confusion. Regards Andy”
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
“Great value, great service and super quality, I would definitely recommend”
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
“Excellent quality fast delivery perfect all the way I will definitely be ordering from them again”
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
“Really love this website. Lots of smart gear to choose from. Good quality as well”
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
“Sizes are well out”
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
Hi, Unfortunately you haven't provided us with enough details to be able to respond your review in full but we do have size guides on our website that are designed to help with basic queries and a designated customer services team on hand to provide further assistance if needed. We can only apologise if you feel that you've not had a positive experience but would suggest reaching out to our customer services team to see if they can help - sales@80scasualclassics.co.uk Kind Regards, 80sCC
Posted 2 weeks ago
“I followed the size guide on the website for two items as a present. They were both too small, so I have returned them within the time scale, Recorded delivery. 10 days later I’ve now received the items back as the returns were not accepted due to marks and hairs on the items and being outside the time limit, which it wasn’t. I had to pay to return the items as well as paying delivery for items I can’t get a refund on and can’t wear. Not a happy customer”
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
Hi, We're sorry you feel this way but can confirm that your return wasn't rejected due to any length of time passed, it was simply because of the condition the items were returned in. We do specify on the returns and deliveries section of our website that items are to be returned as new and that wasn't the case with your parcel. Our customer services team would be able to provide you with pictures of the condition the items arrived back at our warehouse if you require further clarification - please email sales@80scasualclassics.co.uk. Kind Regards, 80sCC
Posted 3 weeks ago
“Traveled from Chester to romford store bought 2 fila polo shirts and a gabbici rain jacket. The service by the chap instore was first class he was very helpful thank you i will be returning at some point .”
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
“As always, an easy transaction, very quick delivery & quality trainers. Just about to put my next order in!”
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
“Absolute great Shop!! I’ve ordered 4 items from 80’s Casual Classics and I’m over the moon with my Purchases and very good Quality and fast delivery definitely be ordering again!”
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
“Absolutely fantastic I get all my clothes from 80s Casual Classics”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Always great items and great customer service. I order online from here, never had an issue with returns or any questions I've asked over the years .”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Terrible customer service ! Tried to contact over a couple of defective Napapijri Salis T Shirts. Online contact form was ignored twice. Had to call to be told that there is a 6 moths returns policy but it does not state this anywhere on their website. Don’t buy these T Shirts as the collars become loose and disfigured after a couple of standard washes. Mind and return before 6 months, but might be 5 months tomorrow ?”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi, We're sorry you feel this way. The 6 month window for reporting faulty items is not determined by ourselves, this is outlined in the consumer rights act 2015. Your purchase was made in October 2025 and falls outside of this returns period which is why we've been unable to accept your return - this window won't change unless there is an amendment to the consumer rights act which we're sure you can appreciate is beyond our control. Kind Regards, 80sCC
Posted 1 month ago
“Ordered 2 polo shirts, got 1 and a pair of track pants. Now I've got to send them back before they will send the polo shirt out. Absolutely shocking customer service...”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi, We're sorry to hear that you feel this way. Whilst we accept how frustrating it must be to receive an incorrect item, I can see that we have offered to fast-track your return by dispatching a replacement once we've received proof that the original item is on its way back to us instead of having to wait for the original item to be received back at our returns department but you have declined this offer. We would suggest that this is not a customer services issue, more-so that our policy of requiring incorrect items to be returned to us not appealing to yourself and for that we can only apologise. Kind Regards, 80sCC
Posted 1 month ago
“Just received my Diadora cross trainer in white in a size 9 . well happy with them proper nice 👌👍… it’s a shame they never have size 9 in the grey ones . And the tan ones because I would definitely buy them….”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Hands down my favourite go to store. Love everything I've bought so far from a range of great brands. Service is superb and delivery always prompt.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Always prompt with delivery, the quality is very good just a shame you run out of stock sizes quickly.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“This is up there for the best colour I reckon, love it 👌🏽👌🏽”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Quality gear from a quality supplier 😁”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Absolutely love this company. The clothes are brilliant good quality. Definitely be buying more”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Good quality branded product at a reasonable price. Delivery was fast and I was kept well informed throughout. Thank you.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
80s Casual Classics Ltd is rated 4.8 based on 16,959 reviews