Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Sealskinz Ltd Reviews

4.4 Rating 8,032 Reviews
86 %
of reviewers recommend Sealskinz Ltd
4.4
Based on 8,032 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
97%
Accurate And Undamaged Orders
95%
Customer Service
Communication Channels
Email, Live Chat, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.9 out of 5
Read Sealskinz Ltd Reviews

About Sealskinz Ltd:

Welcome to Sealskinz. Our passion (some might say obsession actually) is to craft the finest waterproof accessories in the world. And while waterproof will always be our #1, we also want to keep you protected from snow, sand, mud, dirt and anything else that can get in the way of doing your thing in the outdoors.

Because to so many, accessories are an afterthought. But to us at Sealskinz, they’re everything.

Visit Website
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“I bought the Harling gloves, ordered the size according to the measurements shown and the glove is a bit snug, I worn them for the first time and it was cold rainy day, the gloves were soaked and my hands freezing cold, I called customer support and I’m being told that I can’t return/exchange them because they have been worn, but I’m being offered to buy another pair from them. The product is absolute rubbish and a waste of money and customer service is awful, won’t be buying from them ever again.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Hello, I haven't received the parcel in my letterbox despite the information from the carrier that it has been delivered! So today, i paid for the socks but i haven't received them!!! :-(”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello Antoine, Thank you for bringing this to our attention. We are so sorry to hear that your order has not been received. We have followed up with you directly so please check your junk or spam folders if you have not seen this in your inbox. We look forward to assisting you. Kind regards, Sealskinz Team
Posted 1 year ago
“Ordering with Sealskinz has been a frustrating and disappointing misadventure; after nearly four weeks and a lot of emails, I have half my order and no refund. The saga: I bought a waterproof beanie and a pair of waterproof gloves from the website, placing my order on 16th October with 48hr delivery. No order arrived; I contacted them about a week later; they told me that my order might still be on its way, and that their policy was to wait ten days to before resending packages. Ten days duly passed, and no parcel; I contacted them again; Sealskinz blamed Royal Mail and they agreed to resend it, and said that they would resend it express. Yet again, no package arrived. Sealskinz blamed DPD; DPD blamed Sealskinz. Finally, after more back and forth, Sealskinz said that they would resend it again. It finally arrived on 7th November; I excitedly opened it, and found that the hat had a large, glossy peg mark. I left it, expecting the fabric to relax, but it did not. I promptly contacted Sealskinz again; they refused to refund until I sent the damaged item back, despite clear pictures of the damage. It'll be nearly a month, and it's been an awful lot of inconvenience with no hat and no refund to show for it.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Robert, Thank you for sharing your experience. We're really sorry to hear about the issues you've faced with your order and the inconvenience this has caused. We understand how frustrating it can be when expectations aren't met. Your feedback is crucial, and we're constantly working to improve our service and delivery processes. Please reach out to our customer service team so we can assist you further and resolve this matter to your satisfaction. Best regards, Sealskinz Team
Posted 1 year ago
“My order never arrived and I've had nothing back from the company.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Jamie, Thank you for your review. We're really sorry to hear that your order hasn't arrived. We can see tat your order has been sent back to us due to this getting refused by the recipient. We have contacted you personally offering to send another order out to you. Please reach out to our customer service team so we can assist you further in resolving this matter. Best regards, Sealskinz Team
Posted 1 year ago
“You send out the form to review Sealskinz when the actual goods is yet to be delivered...come on!”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Andreas, Thank you for your review. We apologize for the timing of the review request and understand your frustration. We have contacted you in regards to your order stating this is ready for you to pick up. Your input is important to us, and we appreciate your understanding. Best regards, Sealskinz Team
Posted 1 year ago
“Too small - returned”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi there, Thank you for sharing your feedback. We're sorry to hear that the size didn't fit your expectations. We understand that finding the right fit is crucial and appreciate your return. Your comments help us improve our sizing and product descriptions for our customers in the future. Best wishes, Sealskinz Team
Posted 1 year ago
“The crackling of whatever you’ve used to make it waterproof is awful. I should have read the reviews before buying it. I took the tag off before realising it set my sensory processing issues off. £35 for a hat with what sounds like a cheap plastic bag in it is a joke”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Linda, Thank you for your feedback and for sharing your experience with us. We're truly sorry to hear that the hat did not meet your expectations and that the material caused discomfort. We understand how important sensory considerations are, and we appreciate your honesty. Your comments will be taken into account as we strive to improve our products. Best, Sealskinz Team
Posted 1 year ago
“Well it never showed up so it's kind of hard to give it a good review.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Kelly, Thank you for your review and bringing this to our attention. We are so sorry you haven't received your order. We will be happy to replace the missing order or refund you, whichever you prefer. We will be in touch directly to assist you. Kind regards, Sealskinz Team
Posted 1 year ago
“I didn't receive my order yet?? 3 weeks waiting ????”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Tom, Thank you for your feedback. We're truly sorry to hear that you have not received your order yet. We understand how disappointing it can be to wait longer than anticipated. Please rest assured that we are investigating the delay and appreciate your patience during this time. Best, Sealskinz Team
Posted 1 year ago
“I am extremely disappointed with my experience with Sealskinz regarding my recent order. I placed it on October 15, and it was marked as delivered on October 22, yet I have not received my package. Despite reaching out to customer service several times, I am constantly directed to wait for updates from the courier, GLS, without any solid resolution in sight. This lack of accountability and the long wait for meaningful assistance have left me frustrated. I expected Sealskinz to manage the issue directly, considering the order was placed with them. Instead, the burden has been placed on me to follow up on something that should have been handled by the company. I hope this matter is resolved soon, but I am currently dissatisfied with the service provided.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello, thank you for your honest review. We are so sorry to hear this. We had reached out to the courier to get an update as to where your order is as this was stated as delivered. Unfortunately we couldn't follow any next steps until we had received a response form them. We have chased this today for you and have received an update stating your order was delivered to you neighbor. We hope this helps. Kind Regards, Sealskinz Team.
Posted 1 year ago
“Too long to be delivered. It took more than 2 weeks.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello Rosa, thank you for your review. We're sorry to hear that your delivery took longer than expected. We understand how frustrating delays can be and appreciate your patience during this time. Please know that we are continuously working to improve our delivery processes to serve you better. Thank you for your understanding. Best regards, Sealskinz Team.
Posted 1 year ago
“Still have not taken delivery of a pair of socks ordered a month ago.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello Matt, thank you for reaching out to us. We sincerely apologize for the delay in delivering your socks. We understand how frustrating this must be for you, and we want to assure you that we are looking into this matter and have contacted you personally to get this resolved for you. Thank you again for your understanding. Best regards, Sealskinz Team.
Posted 1 year ago
“Recently purchased a waterproof hat which is not at all waterproof after a days fishing I was soaked purchased gloves as well measured my hands as per instructions they didn't fit and don't make any larger sizes”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello Julian, thank you very much for your honest review today. We are so sorry to hear that your hat is not waterproof. We have contacted you personally in hopes to get this issue resolved. We are also so sorry to hear that your gloves are not a suitable fit for you. We will be sure to pass this onto our productions team for you. We hope this helps. Kind Regards, Sealskinz Team.
Posted 1 year ago
“I'm sure the quality of the products is amazing, however I couldn't receive the items that I bought because the delivery from UK to UE took more that 3 weeks”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello,Thank you so much for taking the time to share your experience with us. We truly appreciate your feedback and apologize for the inconvenience caused by the delayed delivery of your purchased items from the UK to the EU. We understand that the quality of our products is important to you, and we are truly sorry that we fell short in delivering them within a reasonable timeframe. We strive to ensure timely deliveries to all our customers, and it is disappointing to hear that we did not meet your expectations on this occasion. Once again, we are grateful for your feedback as it helps us improve our services. Your satisfaction is of utmost importance to us, and we are committed to doing better. We look forward to hearing from you and finding a way to make things right. Best regards, Sealskinz Ltd. Customer Support
Posted 2 years ago
“As it was unclear from the online description of your mittens as to whether or not they had finger inserts I phoned before purchasing and was told definitely no finger inserts. They arrived and did have finger inserts so useless for me. I specifically asked the girl if she was familiar with the products and she confirmed she was! Annoying customer non-service :(”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Dear Anna,Thank you so much for taking the time to share your feedback about your recent experience with Sealskinz Ltd. We truly appreciate your effort in letting us know about the issues you faced. We sincerely apologize for the confusion regarding the finger inserts in the mittens. We will be sure to pass this on for you. Once again, thank you for bringing this matter to our attention, and we look forward to hearing from you soon. Best regards, Sealskinz Ltd Customer Support Team
Posted 2 years ago
“I ordered a pair of socks 3.5 weeks ago and still have not received. Brutal. Update: 1 hr after I posted they had the issue resolved and new pair on order.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello Andres, thank you for your honest review. We are so sorry to hear that you have not yet received your order. We have contacted you and the courier so we can investigate and resolve this issue for you. We hope this helps. Kind regards, Sealskinz Team.
Posted 2 years ago
“I bought sealskins gloves that were advertised as waterproof for an Alaskan hunt. I wore them in moderate rain for several hours the first day and they soaked completely through and would not dry for several days. They were NOT WATERPROOF by any stretch of the imagination. Also, I wear size large in gloves. I could hardly fit my hands into these gloves. I am very disappointed and would like my money back.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello Tom, thank you for your honest review. We really do appreciate this! We are so sorry to hear that your Gloves are not waterproof. This is most unusual. We have emailed you with the next steps to pop in a claim for these gloves. We hope this helps. Kind regards, Sealskinz Team.
Posted 2 years ago
“It took a very Long time to get shiped”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello Julia, thank you for your honest review. We really do appreciate this! We are so sorry to hear that there was a delay within your order getting to you. We will be sure to pass this along as feedback. We hope this helps. Kind regards, Sealskinz Team.
Posted 2 years ago
“This is the second request you sent.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“I bought them for one thing and I couldn’t use them for my military cours because they came 2 days late, I was already gone. It was written on your site that the sock were available and 2 days later you message that it was an error you don’t have anymore. Come on I don’t have for these kind of things. The socks are really good tho I love them”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello William, thank you for your honest review. We are very sorry to hear the issue you had with your delivery. We will be sure to pass this feedback on for you. It is great to hear that you love our socks. Many thanks again. Kind regards, Sealskinz Team.
Posted 2 years ago
Sealskinz Ltd is rated 4.4 based on 8,032 reviews