Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Clarkes Golf Reviews

4.9 Rating 10,263 Reviews
97 %
of reviewers recommend Clarkes Golf
4.9
Based on 10,263 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
97%
Accurate And Undamaged Orders
99%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.9 out of 5
Read Clarkes Golf Reviews
Visit Website

Phone:

01744419914

Email:

admin@clarkesgolf.co.uk

Location:

Clarkes' Golf, Mill Lane, Saint Helens
Rainford
WA11 8LN

Write Your review

“Ordered a polo shirt online, was contacted the following day to say item couldn't be located in stock room, no suitable alternatives so ended up with a refund. Initial refund did not include the P&P so had to contact them about this. So overall not the best experience unfortunately.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Good morning, Thank you for taking the time to leave us a review. We're sorry to hear that you were disappointed with your experience. As a live stock website, we strive to keep our inventory as accurate as possible. Unfortunately, on rare occasions, a stock discrepancy can occur. As soon as we identified the issue with your order, we contacted you to explain the situation and offered either a suitable alternative or a full refund, depending on your preference. On this occasion, you chose to receive a refund. We also apologise that the postage wasn't included in the initial refund. This was simply a human error when processing the refund, and as soon as you brought it to our attention, we corrected it immediately. We understand this wasn't the experience you were expecting, and we appreciate your feedback. We always aim to resolve any issues as quickly as possible and are available to contact by phone or email if you ever need to contact us regarding an order or query. As an apology for the stock error, i have issued you with a digital gift card by email. We hope that you would consider shopping with us again in the future. Kind regards Clarkes' Golf
Posted 1 month ago
“Amazing customer service. Highly recommend! And a special thank you to Laura for being so helpful.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Absolutely 💯 great service Just couldn't fault it”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Great service and price. Really pleased with the 5 fairway wood. Thinking about buying a 9 wood.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Great service from Clarkes and the product is fine.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“I have received the usual high service from Clarkes Golf. Excellent as usual.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Excellent company sell very good selection of sports equipment at the right price”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Good quick service when I ordered my new golf bag. Would use them again.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Good product at a very good price”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Great service and product with fast delivery, thanks.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Very dissapointed. The top was too small and yet Clarkes charge £5 for the privilidge of a refund even though the top was unworn and returned in all original packaging! Will not use again.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi Beth, Thank you for taking the time to leave us a review. Our customers feedback is important to us. We're sorry to hear that you were disappointed and we understand it's frustrating when an item isn't the right fit. The £4 deduction isn't a charge for returning the item itself, it's the cost of using our prepaid returns service, which is clearly outlined in our returns policy before purchase and throughout the returns process. For customers who need a different size or alternative product, we offer free exchanges, and customers are also welcome to use their own chosen postal service if they prefer. The £4 deduction only applies when using our prepaid returns label for a refund. We always aim to be transparent about our policies and appreciate your feedback. We're sorry we couldn't provide the experience you were hoping for and wish you all the best. Kind regards Clarkes' Golf
Posted 1 month ago
“Always great service.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“I have ordered from Clarkes Golf a number of times and the service provided is first class. Their prices are extremely competitive, the goods arrive without any issues and always on time. I will continue to use this supplier in future”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“First order by Clarkes Golf and can't fault it. Great product, excellent service & delivery.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Great customer service from Clarkes.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Really prompt delivery, sooner than expected”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Excellent delivery time, good travel bag”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Excellent service quick postage and a great price thanks”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“I used the website to order a custom wedge. It was very easy to use and place my order. Even though it was a custom order it didn’t not took just over a week to process via Mizuno. I would use Clarke again and would recommend them to other customers.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Great Service as always - prompt delivery thanks”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Clarkes Golf is rated 4.9 based on 10,263 reviews