Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Wigley DIY Reviews

4.9 Rating 6,623 Reviews
98 %
of reviewers recommend Wigley DIY
Read Wigley DIY Reviews
“Great service and excellent prices! Goods were way below the price on Amazon and other DIY websites. Delivery was free and within 24 hours as promised. Excellent all round, thank you!”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Very pleased with product and price. Let down badly by delivery. I received an email from apc on 23/8/21 telling me delivery would be on 24/8/21. IT WAS NOT. I received an email from apc on 24/8/21 telling me delivery would be on 25/8/21. IT WAS NOT Very disappointed as I missed a deadline because of this. No explanation, no apology. Very poor customer service. I was planning to place a further order, but, regrettably, with this delivery service, I will try elsewhere. Regards Robert Templeton”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi Robert, We are very sorry for the delay in your delivery. Your order was picked and sent out by us as promised and on time. Unfortunately once we hand the parcels over to APC (in this case) or any of the courier companies we have used we are then relying on that third party to 'finish the job.' We don't always hear if there is a problem with a consignment and can only help if we are notified by the customer. I believe this review is the first time you have contacted us about this issue? Being a small family owned business we really do care that your parcel didn't arrive on time and when we are notified we do everything we can to solve any problems. That being said, I had a long conversation with my contact at APC recently about a slight increase in failed deliveries. I must say that after speaking to them I have full sympathy with all logistic companies at this time. The are a number of factors affecting all of them, not least the well documented driver shortages and the 'pingdemic,' which has had a massive impact on some of the depots. Our delivery success rate is still above 96% although that is down from 98% earlier in the year, and even higher than this in 'normal times.' I do understand however that this doesn't help you in this instance, but it hopefully goes some way to explain why your parcel was late. Apologies again for any inconvenience caused. Kind Regards James Allen Director
Posted 5 years ago
“Hi, I purchased on line, next day delivery, 6 days later no sign of delivery despite calling them and discussing ! Called into the outlet on Saturday and revived a refund at the till. Very helpful chap. Wiggleys seem to have been let down badly by their chosen courier service. I would definitely buy from Wiggleys again, but not on line I’m afraid. They are usually very good, and there in store team are superb. Kind regards Julian”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Easy ordering- fast delivery and good price and product.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Great service good product at a nice price thanks.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Very quick on delivery many thanks”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Excellent service and delivered in the stated time. Many Thanks”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“The products I ordered were delivered the following day as stated, and were well packaged, this was my first order from Wigley DIY but won't be my last, keep it up Wigley”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Excellent service”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Superfast delivery and the hosepipe is brilliant. Does what it says on the tin. Will definitely buy from Wigleys again and I definitely recommend!”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“I am pleased with the service, my parcel came on the day they said it would and the delivery driver put the parcel where they were asked to. Thank you.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“A great product, dispatched quickly. Many thanks.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Great prices. I would defiantly use again.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Excellent service very competitive prices and prompt delivery”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Completely satisfied with the whole process of order, supply and advice.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Excellent service. Thank you.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Excellent service. Item was delivered earlier than expected. Many thanks šŸ‘”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Great! Ordered online and items were well packaged and arrived promptly. Thank you!”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Item as described and arrived very quickly, very good service”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Delivered before due date we'll packed . Price was cheap as I could find for hoselock very happy with product and service.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Wigley DIY is rated 4.9 based on 6,623 reviews