Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Van Demon Reviews

4.5 Rating 552 Reviews
89 %
of reviewers recommend Van Demon
4.5
Based on 552 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Customer Service
Communication Channels
Live Chat
Read Van Demon Reviews
Visit Website

Phone:

01270 667423

Location:

Apollo Park, University Way, Crewe
Crewe
CW1 4NA

Write Your review

Van Demon 5 star review on 26th August 2022
Rich S
Van Demon 5 star review on 20th August 2022
Jled
Van Demon 5 star review on 30th May 2021
Sarah S
Van Demon 5 star review on 10th April 2021
Peter R
Van Demon 5 star review on 5th October 2020
P D
Van Demon 5 star review on 25th March 2020
Rab
Van Demon 5 star review on 11th July 2019
John B
23
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Excellent service, speedy delivery, good quality items, seat covers and floor mats for my vivaro van
Helpful Report
Posted 6 years ago
Hi Duncan, thank you for your 5 star review. We're pleased to hear you are happy with your new seat covers and mats, as well as the service you received! We hope to hear from you again soon. Thanks, Van Demon!
Posted 6 years ago
Really happy with them fit nicely & look great. Highly recommend!
Helpful Report
Posted 6 years ago
Hi Oliver, thank you for your 5 star review. We're pleased to hear you are happy with your new seat covers and mats! We hope to hear from you again soon. Thanks, Van Demon!
Posted 6 years ago
Reliable, with prompt delivery Great supplier
Helpful Report
Posted 6 years ago
Hi Ian, thank you for your 5 star review. We're very happy to hear you are pleased with the service you received! We hope to hear from you again soon. Thanks, Van Demon!
Posted 6 years ago
We purchased these seat covers for our school minibus. We were very impressed with the quality and fit. We would certainly recommend.
Helpful Report
Posted 6 years ago
Hey, thank you for your 5 star review. We're very happy to hear you are pleased with the quality of your seat covers - we bet your school minibus looks great! We hope to hear from you again soon. Thanks, Van Demon!
Posted 6 years ago
The prices are competitive but the customer service you receive if you have any issues will leave you wishing you'd paid a few pounds more at a proper company!! And delivery is slow- don't believe the delivery dates given on the website at the time of ordering - these will bear no resemblance to the date you actually receive your order. My advice - avoid Vandemon at all costs - you'll soon wish you'd paid a few pounds more elsewhere!!
Helpful Report
Posted 6 years ago
Ordered 4 way stretch matrial and it arrived really quickly. Normally for scottish highlands delivery is slow and there is an increased delivery cost. Very impressed with the service .
Helpful Report
Posted 6 years ago
Hi John, thank you for your 5 star review. We're very happy to hear you are pleased with your order and the delivery service you received! We hope to hear from you again soon. Many thanks, Van Demon!
Posted 6 years ago
I got recommended this site because I needed some heavy duty rubber mats for my T5 work van. After using theses mats in my van for the last couple of weeks I couldn’t be happier. They are high quality , fit great and very good value for money. I will definitely be using this site again in the future.
Helpful Report
Posted 6 years ago
Hi Steve, thank you for your 5 star review and recommendation of our site. We're very happy to hear you are pleased with your heavy duty rubber van mats! We hope to hear from you again soon. Many thanks, Van Demon!
Posted 6 years ago
I recently bought some tailored 5mm heavy duty rubber van mats for a ford transit connect.. these are top quality, heavy and look even better in the van, plus they fit perfect. I would highly recommend.
Helpful Report
Posted 6 years ago
Hi Shaun, thank you for your 5 star review and great feedback on our products. We're very happy to hear you are pleased with your rubber van mats! We hope to hear from you again soon. Many thanks, Van Demon!
Posted 6 years ago
I am extremely pleased with my purchase (yaris 3 car mat set). I ordered the standard set and the quality is outstanding, as is the fit. The colour trim matches my car perfectly, thank you. I will recommend to anyone.
Helpful Report
Posted 6 years ago
Thank you Debbie for your 5 star review and recommendation of our company. We're very happy to hear you are pleased with your floor mats! We hope to hear from you again soon. Many thanks!
Posted 6 years ago
Avoid buying anything from this company it’s a disgrace.... If you wanna refund on any product bought you would have to wait and wait and wait for the money to be returned !!!! I myself paid for something and cancelled it the same day. I’m still waiting for a refund it’s going into two weeks now disgusting .......
Helpful Report
Posted 6 years ago
Hi Nigel, Thank you for taking the time to leave us a review, we appreciate all feedback. We're sorry that you have not been happy with the service you received. We endeavor to provide our customers with the best experience possible and unfortunately on this occasion you have not had this. We understand that the issue has now been resolved, we just apologise once again for your experience. Kind regards, Van Demon
Posted 6 years ago
Ordered 2 luxury mats for my Caddy van at a cost of £29.99. Delivered on time but what a disappointment. There’s nothing luxury about these. Cheap quality rubbish. Avoid buying these at all costs. Not worth £14.99.
Helpful Report
Posted 6 years ago
Brilliant load liner at a fraction of the cost compared to other places. Very very pleased!!!
Helpful Report
Posted 6 years ago
Thank you for your 5 star review and positive words regarding our company. We're very happy to hear you are pleased with your load liner! We hope to hear from you again soon. Many thanks, Van Demon!
Posted 6 years ago
Excellent service
Helpful Report
Posted 7 years ago
Thank you June for your 5 star review and positive words regarding our company. We hope to hear from you again soon. Many thanks, Van Demon!
Posted 7 years ago
Reasonably priced. Delivered within two days. And these black rails make our VW Transporter look the biz
Helpful Report
Posted 7 years ago
Thank you Liam for your 5 star review and positive words regarding our company. We're very happy to hear you are pleased with your VW Transporter products and the service you received! We hope to hear from you again soon. Many thanks, Van Demon!
Posted 7 years ago
Utter bunch of Scheisters as far as I am concerned. If you have problems with deliveries or products beware. You won't get a full refund, just what they think they can get away with! Don't buy their double window fitting kits either - they massively overcharge for the fittings kit which they advertise as "included" with the window kit. If your window is damaged and you report back to them, you will be expected to pay for the fixings kit you didn't use, and you may have to wait for 3 weeks to get a replacement window!! Avoid like the plague!
Helpful Report
Posted 7 years ago
service was excellent fast delivery price realay good
Helpful Report
Posted 7 years ago
Thank you Eddie for your 5 star review and kind words regarding our company and products. We're very pleased to hear that you are happy with your order and the service you received! We hope to hear from you again soon. Many thanks, Van Demon!
Posted 7 years ago
Fantastic service. Easy to use ordering system and very efficient delivery service. Thank you.
Helpful Report
Posted 7 years ago
Thank you Margaret for your 5 star review and positive words regarding our company. We're very happy to hear you are pleased with your products and the service you received! We hope to hear from you again soon. Many thanks, Van Demon!
Posted 7 years ago
Fantastic service, item received quicker than expected. Regular delivery updates too
Helpful Report
Posted 7 years ago
Thank you for your 5 star review and kind words regarding our company. We're glad to hear you are happy with your products and that the service you received exceeded your expectations! We hope to hear from you again soon. Many thanks, Van Demon!
Posted 7 years ago
Good product. Fast delivery. Would buy from again.
Helpful Report
Posted 7 years ago
Thank you Shaun for your positive review about our company and the service you received. We're glad to hear you are happy with your products and we hope to hear from you again soon. Many thanks, Van Demon!
Posted 7 years ago
Absolutely terrible. Rang Wednesday asking for delivery on Friday. Told can't do that ring back Thursday. I ordered anyway arranging someone to be in. I received a fixing kit without the roof bars or ladder roller. 3 phone calls Thursday. Never replied as promised. Also answer phone message Wednesday. No reply. Eventually I got someone they blame rhino??? Delivery will be today Friday. Again no show won't answer their phones. I think these are total scam artists. Will be getting refund Monday.
Helpful Report
Posted 7 years ago
Van Demon is rated 4.5 based on 552 reviews