UK Drug Testing Reviews

4.62 Rating 1,262 Reviews
92 %
of reviewers recommend UK Drug Testing
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
Greater than 94%
Accurate And Undamaged Orders
100%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.96 out of 5
Read UK Drug Testing Reviews

About UK Drug Testing:

Drug and alcohol testing kits supplier. Specialists in rapid onsite workplace drug test kits for urine and saliva.

Visit Website

Phone:

01263 731 168

Email:

marketing@adtuk.co.uk

Location:

Access Diagnostic Tests UK Ltd Unit 19 Aylsham Business Estate Shepheards Close, Dunkirk, Aylsham, Norfolk

UK Drug Testing 5 star review on 28th March 2021
Nathan Farmer
UK Drug Testing 5 star review on 28th March 2021
Tracy McCann
UK Drug Testing 5 star review on 8th October 2020
Ingrida Vilimaite
UK Drug Testing 5 star review on 13th November 2019
Anonymous
UK Drug Testing 5 star review on 12th November 2018
Oliver Gaskell
UK Drug Testing 5 star review on 26th July 2018
Mr. Oliver Gaskell
UK Drug Testing 5 star review on 5th July 2018
Miss Ewelina Czajsner
5
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
the instructions that came with test were barely visable, making test hard to understand
Posted 11 months ago
Thank you for the feedback. We are very sorry to hear that you found the drug test kit instructions difficult to read. Customer services will get in contact with you to resolve this for you. If you ever need any help or assistance you can also contact our UK Drug Testing customer support team directly on 01263 731 168 during office hours or send us an email for advice or a photo of a test result for us to look at and we will be happy to assist you. Kind regards Access Diagnostic Tests UK Limited
Posted 11 months ago
Okay test, not overly clear on how many tests were being purchased (believed to be multiple and not just one test!) Expensive considering single test.
Posted 1 year ago
Thank you for the feedback. We are pleased to hear that you found the drug test kit to be good but sorry to hear that you felt the test was expensive and that you were unclear on the number of drug tests that you had purchased. The single integrated drug test cup you purchased for £6.80 tests for 13 drugs on one drug test kit and gives an individual result for each drug group, and so does cost more than a drug test that tests for fewer drugs. We do have much cheaper drug test kits that test for a single drug group or multi panel drug test kits which also cost less per drug test kit as they do not have a built in drug test cup. If you need any help or assistance choosing the most cost effective drug test kits for your needs please contact our customer support team on 01263 731 168 during office hours or send us an email for advice and we will be happy to assist you. Kind regards Access Diagnostic Tests UK Limited
Posted 1 year ago
Ordered product over 1 week ago and still not received delivery.
Posted 1 year ago
We are very sorry to hear that your order has not arrived. Our customer support team are resolving this for you. If you ever have a problem with a delivery from us it is best to contact our customer services team for support and advice. If there are any further problems with your order please contact them directly on 01263 731 168 Monday to Friday 8.30 to 4.30 pm or e-mail customerservices@accessdiagnostics.co.uk. Kind regards Access Diagnostic Tests UK Ltd
Posted 1 year ago
Ordere something first class on 15th. It’s now the 22nd at it hasn’t arrived. Been staying in especially. Not happy! Called to complain daily. Eventually, a new parcel was sent and received the next day: that’s more like it! Well done in the end.
Posted 1 year ago
We are very sorry to hear that your order has not arrived. Our customer support team are resolving this for you. If you ever have a problem with a delivery from us it is best to contact our customer services team for support and advice. If there are any further problems with your order Please contact them directly on 01263 731 168 Monday to Friday 8.30 to 5 pm or e-mail customerservices@accessdiagnostics.co.uk. Kind regards Access Diagnostic Tests UK Ltd
Posted 1 year ago
Passed thc test after smoking joint 30 mins prior either i detoxify quickly or these dont work
Posted 1 year ago
We are very sorry to hear that your​ result was not what you expected. It may be a problem with your interpretation of the result or in the way the test was performed. If any food or drink is consumed prior to the drug test this can also affect the result. Our customer services team will contact you to resolve this for you. You may also contact our customer support team yourself on 01263 731 168 Monday to Friday 8.30 to 5 pm or e-mail customerservices@accessdiagnostics.co.uk. If there is any problem with ​a result or interpretation of a result it is always best to contact our customer support team for assistance by telephone or e-mail. Kind regards Access Diagnostic Tests UK Ltd
Posted 1 year ago
No instructions
Posted 1 year ago
We are very sorry to hear that the instructions were not included with your order. Our customer services team will contact you to resolve this for you. You may also contact our customer support team yourself on 01263 731 168 Monday to Friday 8.30 to 5 pm or e-mail customerservices@accessdiagnostics.co.uk. If there is any problem with ​your delivery it is always best to contact our customer support team for assistance by telephone or e-mail. Kind regards Access Diagnostic Tests UK Ltd
Posted 1 year ago
Not fit for purpose in my opinion
Posted 2 years ago
We are very sorry to hear that you are unhappy with the alcohol test strips that you purchased. Customer services will contact you today to resolve this for you. You may also contact our customer support team yourself on 01263 731 168 Monday to Friday 8.30 to 5 pm​ or e-mail customerservices@accessdiagnostics.co.uk. If there is a problem with using a test it is always best to contact our customer support team for assistance. Kind regards Access Diagnostic Tests UK Ltd
Posted 2 years ago
Saying positive for cannabis even after 100 days so summet not right
Posted 2 years ago
We are sorry to hear that you are having a problem with your test results. I will ask customer services to contact you or you may contact them yourself to resolve this for you and make sure that you are using and interpreting the results correctly. Two lines is a negative ie no drugs detected and one line ( C line ) is a positive ie drug detected. False positive are extremely rare with Cannabis so I think you may be misreading the results. Cannabis does not test positive after 100 days unless Cannabis has been ingested in some way during that time. Please do not hesitate to contact our customer service team if we can be of further assistance. You may also find our FAQ section useful https://www.ukdrugtesting.co.uk/pages/faq-drug-testing Kind regards, Access Diagnostic Tests UK Ltd Telephone 01263 731 168 Monday to Friday 8.30-4.30pm
Posted 2 years ago
Was under the impression from the information on the purchase that it was more than one test but turned out to just be 1.
Posted 2 years ago
Thank you for your feedback. We are sorry that you found the description of the 13 panel drug test kit confusing. It is one test kit that tests for 13 drugs with individual results for each drug group tested, so the drug test panel does in fact have 13 tests built into it. If you need any further help or assistance please do not hesitate to contact our customer services team 01263 731 168 or e-mail customerservices@accessdiagnostics.co.uk Kind regards Access Diagnostic Tests UK Ltd
Posted 2 years ago
Don’t change people for next day Delivery went you don’t get it I payd 9 pound to get my stuff before 1 and never received it till the day after ☹️☹️
Posted 2 years ago
We are very sorry to hear that you did not receive your order next day before 1pm I will ask customer services to look into this for you today and to contact you. Please do not hesitate to contact our customer service team if we can be of further assistance. Kind regards, Access Diagnostic Tests UK Ltd Telephone 01263 731 168 Monday to Friday 8.30-4.30pm
Posted 2 years ago
Purchased 3 of these at £8+ and the first kit has not worked at all - nothing. Checked and the sponge was very wet... not very happy about it.
Posted 3 years ago
Thank you for the feedback. We are very sorry to hear that you had a problem using the test. The most common reason for getting no test or control line on a saliva test is an inadequate oral fluid sample to run the test or failing to remove the cover from the sample collector. The swab does have to be very wet. I have asked customer services to contact you to resolve this for you. Please do not hesitate to contact our customer service team if we can be of further assistance. Kind regards, Access Diagnostic Tests UK Ltd Telephone 01263 731 168 Monday to Friday 8.30-4.30pm
Posted 3 years ago
Pleased with the service. Product easier to use with instructions.
Posted 3 years ago
Thank you for taking the time to leave feedback. We are very sorry to hear that you have not yet received any instructions with your order. I think this must have been a packing error as all test are supplied with an instruction sheet normally, as well as a colour chart if required. Our customer services team will contact you to resolve this for you and I will ask them to e-mail you instructions. Alternatively, you may call them during our office hours Monday to Friday 8.30 to 4.30pm. You may also e-mail the customer services team on customerservices@accessdiagnostics.co.uk. please accept our apologies for the error. We are glad to hear that you found the service and delivery prompt.
Posted 3 years ago
I found taking the readings confusing. It would be much better if there were no control or test lines and just a positive or negative reading. I have been a victim of my neighbours drug use for 28 months which has caused horrendous Anaphylactic type symptoms and I needed definitive evidence that their drug fumes were in my system. It looked like a positive reading for heroine and cocaine but there was an extremely faint line beneath the top thick red line. I do not think I can use this as evidence for the Police even though their retched fumes continue to causing burning ear, nose, throat and oesophagus, respiratory distress, sinus inflammation and sinus headache, drowsiness, tingling lips and tongue with soreness of the tongue, extreme nausea, tickly cough, pain in the throat, even ear ache and head pain. This is why I needed more expert evidence.
Posted 3 years ago
We are very sorry to hear about your problems with your neighbours and that you found interpreting the result difficult. The faint line is still a negative result ie no drug detected. It would be very unlikely to get a positive drug test result from passive inhalation. If you send us a photo of your result by e-mail to customerservices@accessdiagnostics.co.uk we will have a look at it for you, and advise if it is positive? or negative.
Posted 3 years ago
Ordered 7 days ago today and payed extra for 1st class delivery. Order still hasn't arrived
Posted 3 years ago
We are very sorry to hear that the tests have not arrived. Our customer services team will contact you to resolve this for you, or you may contact them yourself on 01263 731 168 during office hours Monday to Friday 8.30am to 4.30pm or by e-mail customerservices@accessdiagnostics.co.uk
Posted 3 years ago
Does not test all required
Posted 3 years ago
We are very sorry to hear that you had a problem with the test kits. Customer services will contact you to resolve this for you. You may also contact them on 01263 731 168 during office hours Monday to Friday 8.30am to 4.30pm or by e-mail customerservices@accessdiagnostics.co.uk"
Posted 3 years ago
It took to long to collect saliva
Posted 5 years ago
We are sorry to hear that you had a problem collecting the saliva for the test. I will ask customer services to contact you to resolve this for you. You may also call them if you require any assistance on 01263 731 168 during office hours Monday to Friday 8.30am to 4.30pm or e-mail customerservices@accessdiagnostics.co.uk Kind regards, Access Diagnostic Tests UK Limited
Posted 5 years ago
UK Drug Testing is rated 4.62 based on 1,262 reviews