Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Total Merchandise Reviews

4.8 Rating 2,047 Reviews
96 %
of reviewers recommend Total Merchandise
4.8
Based on 2,047 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone
Read Total Merchandise Reviews
Visit Website

Phone:

01376 509092

Email:

katie.clark@totalmerchandise.co.uk

Location:

Suite 1, The Centre, The Crescent, Colchester Business Park,
Suite 1, The Centre, The Crescent, Colchester Business Park
Essex
CO4 9QQ

Total Merchandise 5 star review on 3rd February 2026
Andy
Total Merchandise 5 star review on 3rd February 2026
Andy
Total Merchandise 5 star review on 11th February 2025
Mia
Total Merchandise 5 star review on 25th March 2024
Jenny
Total Merchandise 5 star review on 7th March 2024
Abbie-Jo
Total Merchandise 5 star review on 6th September 2023
Ali
Total Merchandise 5 star review on 1st August 2023
Katharine
80
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Great service, great staff.”
Helpful Report
Posted 1 day ago
“Great service from Total Merchandise - our tote bags had a sharp print and were true to our brand colours and Poppy S was great to work with.”
Helpful Report
Posted 1 week ago
Thanks for the 5* review, Catherine – and for choosing Total Merchandise to be your promotional partner! We're delighted to hear you had such a fantastic experience working with Poppy. She and the rest of our team look forward to assisting you with another order soon.
Posted 1 week ago
“I streated to order some engraved pens on a Friday and by a week later on the Saturday they arrived. I really didn't believe they would be made and delivered in such a short time.The help I got from Eloise in their Colchester branch was excellent. The pens are exactly what I wanted. Great Cutomer Serviece. Well done.”
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
A top-tier customer experience is what we strive to bring to every order we work on, so we're delighted to read your review, Tony! Thank you for the 5* feedback – Eloise and the rest of the team look forward to assisting you with another order soon.
Posted 1 week ago
“Great products and great customer service. Prompt delivery. Definitely recommend 🤩 Thanks.”
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
We're so pleased to hear it, Louise – thanks for the fantastic review of your Total Merchandise experience!
Posted 2 weeks ago
“Great service, good competitive prices.”
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
We're delighted to hear it, Vicki – thanks for the 5* review! We look forward to assisting you with another order of promotional merchandise soon.
Posted 3 weeks ago
“Response time was terrible, usually abou 24 hours to reply. Gave a quote, then when we sent PO was told that the quote was a different more expensive amount. Wasn't helpful matching colour codes. Even though we specified that the order was urgent and needed by a certain date, urgency was ignored.”
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
Thanks for taking the time to review your Total Merchandise order. We’re sorry to hear that your experience this time didn’t meet the standard of service we aim to provide. We’re currently in one of our peak periods, which means our email response times can be longer than usual. With that in mind, our new-look My Account portal has been designed to give you more control over your order. Our team do their best to respond to emails as promptly as possible, and be assured that your account handler is only ever a phone call away if you need urgent assistance. We appreciate you sharing your feedback, and please be assured that your comments have been passed on to our management team for internal review.
Posted 3 weeks ago
“High quality goods, speedy service and turnaround - perfect for our Charity's needs”
Helpful Report
Posted 2 months ago
Thanks for the 5* review, Jo – we're delighted to hear that our products were able to support your charity's amazing work. We look forward to assisting you with another order soon.
Posted 2 months ago
“Amazing service from Izzy and the team. Our client moved the goalpost mid production, but we were still able to deliver the goods in time for the plane destined for the Maldives :)”
Helpful Report
Posted 2 months ago
Hi Clare, thanks for the fantastic 5* review! It's great to hear that Izzy was able to ensure your products got to where they needed to be despite the changes. We hope your merch had a smooth flight to the Maldives and look forward to assisting you with another order soon.
Posted 2 months ago
“Excellent customer service and great price.”
Helpful Report
Posted 3 months ago
We're so pleased to hear it, Leah – thanks for the 5* review! We look forward to assisting you with your next order of promotional merchandise soon.
Posted 3 months ago
“Excellent, speedy service. Was very impressed with Charlotte, who was always at the end of the phone offering support”
Helpful Report
Posted 3 months ago
Thanks for the fantastic feedback, Lynne! We're delighted to hear you had such a positive experience when ordering with Charlotte. We look forward to assisting you with another order of promotional products soon.
Posted 3 months ago
“Ordered some goods for our company event in plenty of good time. Despite us providing the correct company address for our delivery in multiple clearly stated emails, and it being in my email signature when the order was placed, the delivery was continually attempted at an address that doesn't even exist. Once I noticed this on the order tracking, I made our Account Manager aware over email and over the phone multiple times and this was not amended and the order was still being attempted to be delivered at a made up address. I was told that the delivery address was correct despite it clearly being an address with errors and typos on the tracking and was advised delivery was attempted at the right address, I confirmed it definitely wasn't as we are a huge warehouse with hundreds of deliveres and shipments coming back and forth to us every single day. The order was late and finally delivered way past our event date so were no longer relevant to our company. Terrible communication and lack of accountability or support.”
Helpful Report
Posted 4 months ago
Thanks for taking the time to review your Total Merchandise experience and we're sorry to read your comments. We passed your feedback over to your account manager, who has discussed the details of your order with the external supplier involved. Unusually, it looks as if the name of your business was accidentally left off the delivery label, which resulted in confusion when it came to actually making the delivery. We appreciate how frustrating this situation must have been, and your account manager has been in touch via phone and email to offer you a large discount on your order. We very much hope to get another opportunity to give you our usual 5* service in the future.
Posted 3 months ago
“Great communication from everyone at Total Merchandise. The products are made to a high quality, and we are very happy with everything. We will definitely be using them again in the future.”
Helpful Report
Posted 6 months ago
We're so pleased to hear it, Olivia! Thanks for the wonderful review of your Total Merchandise experience – we look forward to assisting you with another order soon.
Posted 6 months ago
“Great customer service, and quick reponses. Dropped a star only because it was difficult to personalise the items, you can't choose the placement as a customer which feels odd.”
Helpful Report
Posted 6 months ago
Thank you for your kind words about our customer service and response times! We also really appreciate you taking the time to share your feedback on the personalisation process. We understand that not being able to select item placement directly can feel frustrating, and this is something we'll take on board. Our team are always on hand to guide customers through placement options and ensure the finished product looks exactly as intended, so please don't hesitate to raise this on your next order and we'll do our very best to accommodate your preferences. We hope to have the opportunity to work with you again and deliver a full five-star experience!
Posted 6 months ago
“Happy with the service and support offered. Ellie was helpful over email, the products were as expected. Possibly the design on the trolley coin was too much to look very clear, but overall happy with the service and products.”
Total Merchandise 5 star review on 3rd February 2026 Total Merchandise 5 star review on 3rd February 2026
Helpful Report
Posted 8 months ago
Hi Andy, We are so pleased to hear that you were pleased with the service that TM offered. We hope to have you back with us in the near future.
Posted 7 months ago
“I am new to ordering merchandise and Louise Pemble has been very helpful and patient with me. We received the order in good time.”
Helpful Report
Posted 11 months ago
Thank you so much for your comments. We are so pleased you were happy with the service you received and hope to welcome you back with TM in the near future.
Posted 7 months ago
“very nice quality and very friendly service!”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Many thanks Lily for your reply. We are delighted to hear that you are happy with the products and found our services friendly and useful. We look forward to working with you again in the near future.
Posted 1 year ago
“A good quality item which is enhanced by clear and precise artwork.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thank you for your feedback! We’re delighted to hear you’re happy with the quality of the item and that the artwork met your expectations. We really appreciate your review and look forward to working with you again!
Posted 1 year ago
“Understood completey what we were after , arrived on sched if not earlier than origionally stated , very happy with the finished products !”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thank you for your great feedback! We’re thrilled Katie understood exactly what you needed and that your order arrived on time - or even earlier. It’s fantastic to hear you’re happy with the finished products. We really appreciate your kind words and look forward to working with you again!
Posted 1 year ago
“Fast and efficient, what more is there to say.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thank you John for your fantastic 5-star review! We're thrilled to hear that you found our service fast and efficient. Your feedback means a lot to us, and we look forward to serving you again soon! Best wishes, Team Total Merchandise
Posted 1 year ago
“Great product and great service! Will definitely use again.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thank you Richard for taking the time to leave us a review. We hope you will consider Total Merchandise for your next merchandising project
Posted 1 year ago
Total Merchandise is rated 4.8 based on 2,047 reviews