TM Interiors Limited Reviews

4.86 Rating 869 Reviews
97 %
of reviewers recommend TM Interiors Limited
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
delivery methods
Courier
average delivery time
Next Day
on-time delivery
98%
accurate and undamaged orders
100%
Customer Service
communication channels
Telephone, Email, Live Chat
queries resolved in
Under an hour
Read TM Interiors Limited Reviews

About TM Interiors Limited:

TM Interiors Limited is an online and in-store retailer of designer fabrics, wallpapers, rugs, paints and accessories with additional services such as interior design, upholstery and custom made curtains using our made to measure services produced from our own in-house design studio and workroom. Established 1975.

Visit Website

Phone:

01733230499

Email:

info@tm-interiors.co.uk

Location:

41 Culley Court
Bakewell Road

Write Your review

Tell us how TM Interiors Limited made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photo to this review?
Upload Photo
(only JPEG and PNG files) (optional)
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Extremely disappointed with the service. I ordered wallpaper based on the information supplied and calculated I required three rolls. The match in the paper was not as much and hence you will not accept the return of one roll. I will be contacting trading standards as this is misleading information and should not be published as such.
Helpful Report
Posted 5 months ago
Dear Mrs Henderson-Logan
We are saddened to read your review; we try our best to assist all customers. We recently communicated by email and explained our returns policy to you, as all companies require. At that time, you did not explain that you had seen incorrect information on our website, and we hadn't assisted you with your calculations for wallpaper quantities. We do take matters like that of the utmost seriousness so if you still feel we are at fault and would like to contact us, we would look at it and correct if any wrongdoing was found on our behalf. Our most sincere apologies. Best Regards TMI
Posted 5 months ago
Refused to accept wallpaper was faulty - offered a refund if stripped off walls and returned and were not interested that I was out of pocket in respect of decorator costs.
Helpful Report
Posted 10 months ago
Dear Julie. We are sorry you are unhappy with wallpaper supplied back in September, we listened to your concerns about the product and believe we dealt with your complaint in the appropriate manner. We took it seriously enough to request that the manufacturer send their own company representative to your home to inspect the wallcovering after installation, who could find no fault with the product, when compared with the sampling, and there were no other reported manufacturing faults from the batch supplied, either in the UK or worldwide so the wallpaper was not deemed to be faulty. Due to the issues you experienced with your decorator struggling to pattern match the wallpaper, which we discussed at length, and having to re-hang the first wall, we cannot accept liability and any further liability for any decorators’ costs if you then authorize your decorator to proceed and complete the work. We are saddened by the fact you are still unhappy with the product, and have left a review that does not represent the product, services or circumstances surrounding your installation. Your decorator is more than welcome to contact us again so between us we can rectify any issues you may still have with the product, and the offer of a refund for the product is still available from us. Best wishes TMI
Posted 10 months ago
I still haven't received my delivery
Helpful Report
Posted 1 year ago
Dear Karen

Sorry to learn you have had issued with your UPS delivery, and apologies for any inconvenience caused. As we discussed the issue was due to a change in our delivery service and I am sorry it affected your order in particular. However as requested in terms of resolving the issue we have the item now on an overnight on UPS delivery service pre 10:30am for Saturday delivery, and hope this resolves the issue for you. Once again our apologies for this matter. TMI
Posted 1 year ago
I ordered many samples of fabrics and wallpapers for 162,76 pounds and received only one big sample of one kind of fabric. I've spent a lot of money for ordering. This situation has complicated job with my client and demaged my budget. I'm very disgusted because of this situation and in addition company TM Interiors don't respond to the complaint.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Apologies for the delay in your sample order, we do quote 10-14 days for delivery of sample orders that are made up from multiple brands. Your sample order being so large was posted seprately to the fabric order, and they were posted on the 14th, so expect to receive them any day now. We aim to respond to all complaints within 7 hours of your email and will respond to your email received this morning. Apologies once again for any disruption caused to you and your client, but matters will be resolved promptly. Our best regards TMI
Posted 1 year ago
On 24 November I ordered two 10kg kegs of Zoffany wallpaper paste. I heard nothing from TM Interiors after that - not even when it was dispatched. Then I received an email from UPS saying it would be delivered just over a week later on Friday 30 November. It duly arrived that afternoon at 13.30. Unfortunately, my wallpaper hanger had to start and purchased an alternative keg of another manufacture. I emailed TM Interiors pointing this out and asked how I should return the surplus keg. But again nothing received. A very poor internet shopping experience.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Dear Mr Dallas

I am sorry that you feel you have had a poor shopping experience with us, we constantly try and improve our systems and value customer feedback.

I would ask you to please check your junk/spam email folders because all emails have been confirmed as sent successfully from our mail servers.

I include part of our last email sent to you on Friday below, please feel free to contact us to discuss it further.

Once again our apologies delivery was not as quick as you had hoped.

Regards TMI

From: info@tm-interiors.co.uk
Sent: 01 December 2017 13:19
To: keithdallas
Subject: RE: Zoffany paste

Dear Keith,

Thank you for your email.

Sincere apologies that the wallpaper paste did not arrive quite in time for your decorator, and has caused you inconvenience.

For all Zoffany Wallpapers and Adhesive the delivery aim is usually 5 working days from your order, the first working day being Monday.
Posted 1 year ago
I am still Waiting for the rug we purchased. It was due to be delivered 3 days ago. I am losing a days pay because I haveto wait in another day. Not at all convinced it will turn up at all.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Dear Customer
I am sorry to learn of the problems and experiences you have faced with the delivery of your rug order. I do believe we were in communication on Saturday morning regarding this delivery. We do rely on UPS maintaining their delivery services and schedule. We contacted you on Thursday to arrange delivery of the rug on Friday, and it was collected by UPS and scheduled for delivery. As explained on Saturday we are unaware at this stage why UPS failed to deliver on Friday, but would contact our UPS account manager to ensure delivery takes place today, and find out the reason why. We offered to reschedule delivery of the rug to a more convenient day if Monday was not appropriate, but received no response. Our UPS account manager has confirmed delivery will take place today. If we can be of further assistance, please do not hesitate to contact us and our sincerest apologies for the delay and inconvenience this has caused. Regards TMI
Posted 1 year ago
Have not received the item after 12 days since ordering. Have had no response from you or UPS about why they have not been able to deliver or when they expect to deliver. Why are you using UPS.? Not happy and would appreciate a refund of the delivery costs. No one has been bothered to speak to me personally. Need item urgently. Would be nice to know when it is coming. Obviously from this request communications are dreadful as you have assumed I have received the item.
Helpful Report
Posted 2 years ago
From: Jill Hammersley [mailto:]
Sent: 31 August 2017 13:35
To: info@tm-interiors.co.uk
Subject: Re: UPS Exception Notification, Tracking Number 1ZW584746892928876

FAO Richard and Helen,
Many thanks for your response and I fully appreciate the situation from your end. As you said one mishap in thousands is not going to make you change provider. I have finally spoken with someone at the Exeter office who now claims that their vehicle can not get down our track. Having just had a removal vehicle and a 21 ft mobile home down it this claim beggars belief. However I will now be taking a delivery box up to the end of the track tomorrow for them to place the package in. Something I could have done 3 days ago. Thank you for you patience and kindness in refunding the postage. Life goes on and the weekend beckons. Have a good one.
Jill Hammersley
Posted 2 years ago
I would love to give you a review but I am still waiting for my product to arrive!
Helpful Report
Posted 2 years ago
Dear Rebecca, we do apologise of course for the delay but I believe your item has now been delivered and signed for on the 21/07. It was dispatched on the 13/07 and due to a UPS delay and first attempted delivery was unsuccessful it has only just arrived. Please do contact us though should you need any further assistance and once again our apologies for any inconvenience caused. Regards TMI
Posted 2 years ago
I am sure it is not your fault but my parcel is still in the Ups warehouse in Dartford. They say the address is incorrect but it is OK. Can you help?
Helpful Report
Posted 2 years ago
Ordered wallpaper 11 days ago and was informed the paper would be here today. Got a email stating there was an issue and paper will be here tomorrow. I had decorator on site waiting I had to send them away at lunch time costing me lots of money. Now the paper is being delivered by the end of the day tomorrow 12 days since we ordered on a 3-5 day delivery. Not a good service for big cost
Helpful Report
Posted 2 years ago
Dear Paul,
We are truly sorry for the inconvenience we caused you and your decorator. undoubtedly we failed to supply on our delivery aim of 3-5 days. We are continually working to improve our systems so this type of situation does not occur. Once again our sincerest apologies. TMI
Posted 2 years ago
I am quite dissapointed. I ordered two samples, but i have only got one. One week ago I received order 10755. But I never got order 10756. Bad. Kind Regards Birgitta Aspling
Helpful Report
Posted 3 years ago
Dear Birgitta
Sincere apologies for the delay in dealing with your sample order, I understand my colleague has been on the case since Monday and has emailed you. We are at the liberty of our suppliers stock levels when it comes to sampling, but we are working on new admin features which will ensure you situations like yours do not re-occur in the future. Very grateful for your feedback. Regards TMI
Posted 3 years ago
Never received samples ordered. Delivery expensive too
Helpful Report
Posted 3 years ago
Dear Marta your samples were posted, if you do not receive please contact us and we can arrange them again. We do understand your comments regarding sample postage costs, and we are working on a better system to correct how sample postage costs are calculated. What we would say is if you would like to place an order with us we will happily credit you the postage cost against a future order. Please contact info@tm-interiors.co.uk if you need any further assistance.
Posted 3 years ago
i didn't complete the transaction on your website as i wanted samples that cost £2.00 and the carriage was £9.50!!
Helpful Report
Posted 3 years ago
Dear Mrs Wells

I understand your frustration regarding our postage costs we are working on a much improved postage cost calculation per sample, but we do try and explain our sample service here http://tm-interiors.co.uk/sample-service.php.

Please if you would like to email info@tm-interiors.co.uk for the two samples you need we will arrange this FOC.

Our best wishes TMI
Posted 3 years ago
TM Interiors Limited is rated 4.86 based on 869 reviews