Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

The Golf Shop Online Reviews

4.9 Rating 9,258 Reviews
96 %
of reviewers recommend The Golf Shop Online
4.9
Based on 9,258 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
97%
Accurate And Undamaged Orders
99%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.9 out of 5
Returns & Refunds
Returns Process
Easy
Read The Golf Shop Online Reviews

Phone:

01392 301760

Location:

GSO Warehouse, Cofton Road, Marsh Barton Industrial Estate
Exeter
EX28QW

Write Your review

Great service and a very well received gift for my grandson.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Marion, thank you for your feedback. We're glad to hear your grandson loved the gift! We hope to see you again at TGSO.
Posted 1 year ago
Great price for my Callaway golf shoes,easy to order and a speedy delivery.I will definitely be ordering merchandise in the future.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Iain, thank you for your kind words. We’re glad to hear you’re happy with your Callaway golf shoes and the service. We look forward to serving you again in the future. Wishing you a good season of golf ahead.
Posted 1 year ago
good quality yet again. Quick to dispatch and goods received and happy with product! impressed with The golf shop online!
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi, thank you for your review. We're thrilled to hear you're impressed with TGSO and happy with the quality and quick dispatch of your order. We hope to see you again at TGSO.
Posted 1 year ago
Items arrived after a short delay by dpd
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi, we are very sorry to hear that your delivery was delayed. We work hard to ensure that orders leave us as quickly as possible, and our goal is always to get products to our customers as soon as we can. Thank you for your feedback, and we hope to see you again at TGSO.
Posted 1 year ago
Very prompt response to order and well informed about delivery date
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi John, thank you for your feedback. We're pleased to hear you were happy with the prompt response and delivery updates. We hope to see you again at TGSO.
Posted 1 year ago
My putter covers arrived swiftly and so I was able to take my putter away for a few days without fear of damage " in transit". These putter covers are good quality and have a magnetic fastening, which is convenient when using the club during a round of golf. I got a second one as a gift and recipient was delighted.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Nay, thank you for your feedback. We're pleased to hear that the putter covers met your expectations and that you found them convenient to use. It's great to know the gift was appreciated as well. Hope you enjoy your golf this season.
Posted 1 year ago
Ordered over Christmas, still a prompt delivery. Very happy overall.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Matthew, thank you for your feedback. We're glad to hear that you were happy with the delivery, even during the busy Christmas period. Hope you enjoy your golf this season.
Posted 1 year ago
I had a fault with the zips on myPowakaddy cart bag. Despite the bag being just outside the warranty period the Golf Shop On Line allowed me to return the bag and within 24 hours had issued me a voucher (which included to cost of returning the bag) to redeem against a replacement bag which then arrived within 24 hours. Very efficient customer service.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi, thank you for sharing your experience. We're delighted to hear that our team could help resolve the issue and get you your replacement bag so quickly. We aim to make sure our customers are fully satisfied. We hope to see you again at TGSO.
Posted 1 year ago
Perfect service yet again from TGSO, an item that was incomplete from a previous order was sent with the next order with no issue. Thank you for a great quick service.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Bruce, thank you for your feedback. We're glad to hear that the issue was resolved smoothly and that you're happy with our service. We hope to see you again at TGSO.
Posted 1 year ago
very good product good price took a while to deliver though
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Harris, thank you for your feedback. We work hard in making sure orders leave us as quickly as possible, and our goal is always to get products to our customers as soon as we can. We hope to see you again at TGSO.
Posted 1 year ago
Great service, prompt delivery
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi, thank you for the review! It has been our pleasure to serve you, and we hope you keep us in mind for the future. Can’t wait to have you back at TGSO.
Posted 1 year ago
Fast service and competitive pricing, the perfect combination
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Tony, thank you for your review. We're pleased to hear you're happy with the service and pricing. Hope you enjoy your golf this season.
Posted 1 year ago
Absolutely brilliant company ordered the wrong size rang them up as sorted without any hassle
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Anne, thank you for your kind feedback. We're glad we could sort that out for you without any hassle. We hope to see you again at TGSO.
Posted 1 year ago
Communication and delivery were all good. Due to the current weather I have not yet used the new golf shoes.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi James, thank you for your feedback. We're happy to hear that the communication and delivery met your expectations. We hope you enjoy the golf shoes once the weather clears up. Wishing you a good season of golf ahead.
Posted 1 year ago
Easy transaction quick delivery with good communication/updates. Fully recommend ( competitive pricing)
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Jeffrey, thank you for your feedback. We're pleased to hear the transaction was easy and you were happy with the delivery. We hope your new items serve you well on the course. Hope you enjoy your golf this season.
Posted 1 year ago
Great service from a very reliable company
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi John, thank you for the review! It has been our pleasure to serve you, and we hope you keep us in mind for the future. Can’t wait to have you back at TGSO.
Posted 1 year ago
Ordered some foot joy thermal-series trousers and he loves them. Very comfortable fitting and warm.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Claire, thank you for your review. We're delighted to hear the FootJoy Thermal-Series Trousers were a hit and that their comfort and warmth were appreciated. Wishing you a good season of golf ahead.
Posted 1 year ago
Ordered just before Christmas and was absolutely delighted that my order arrived before the big day. First class service
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi, thank you for sharing your experience. We're thrilled your order arrived in time for Christmas and that you were pleased with the service. Wishing you a good season of golf ahead.
Posted 1 year ago
Awesome service and customised club works beautifully with jumbo grip, feels so secure in my oversized hands and no slippage l, very forgiving club, accurate too. Thanks for excellent design, custom options and professionally packaged
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi, thank you for your feedback. We're delighted to know the customised club feels secure and performs well for you, especially with the jumbo grip. It's wonderful to hear that the design, custom options, and packaging met your expectations. Wishing you a good season of golf ahead.
Posted 1 year ago
Ordered 2 ping Ramsey golf sweaters quick delivery good price all good
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Danny, thank you for sharing your experience. It's great to hear you’re pleased with the Ping Ramsey sweaters, their price, and the quick delivery. Wishing you a good season of golf ahead.
Posted 1 year ago
The Golf Shop Online is rated 4.9 based on 9,258 reviews