Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

UnitySoft Reviews

4.6 Rating 4,776 Reviews
92 %
of reviewers recommend UnitySoft
4.6
Based on 4,776 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Own Driver
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
96%
Accurate And Undamaged Orders
98%
Customer Service
Communication Channels
Email, Live Chat, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.2 out of 5
Read UnitySoft Reviews
Visit Website

Email:

info@theunitysoft.com

“Received the Code immediately for Win 7 Pro and entered it into a Windows build that had been showing 'Non Genuine' for some time. I purchased the code to get the Win 10 Upgrade offer. My P.C took the supplied key and Windows showed up as validated. I went on to Start the upgrade to 10 and it told me that the windows was still not Valid. Windows 7 reported back fine though. I couldnt resolve this Windows support were no help (blaming these guys for selling counterfeit Keys (Not true)). Contacted these guys for support (software geeks) on the live chat. Not much more help, very defensive, They started asking questions about by Windows build then I got 'cut off'. Due to the way I run my system, a Fresh install from original media, causes me very little inconvenience. I did this and got the Windows build to install (entering the key at the beginning of the install). I validated the new build on the 3rd windows 'online validation' attempt. The point of this Story is PRODUCT = 5 STARS. BUT IF YOU RUN INTO PROBLEMS, YOU CANT COUNT ON PRO-ACTIVE AND SYMPETHETIC SUPPORT. Great product, if you have the resources to troubleshoot.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Have open ticket re Windows 10 upgrade - see Email sent earlier today - so too early for above”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“I purchased Windows 7 code firstly, and had to chase it up as didn't get an email with the code on. Then I realised it was actually windows 7 professional that I had, so asked if there was any possibility of a swap of code. I did not get any reply from this later email. Therefore I had to buy another code and can't use the first one. Again, I had to chase up the second code as it wasn't sent in the confirmation emails. Price of the code is good, but I am not very impressed with customer service.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Hi Helena, This is not true. You replied to the automatic email you received upon purchase which contained the code, asking for the code. We pointed out that the code was already in the email chain (original email). As our return policy states, we cannot simply swap codes purchased in error.
Posted 10 years ago
“Didn't work I order it wrong I ordered upgrade from Windows 10 home to Windows 10 pro in windows8 it didn't work been trying to contact you about refund no reply sent a letter to your office please could I have Refund as didn use it Order no #36870 P m woods 60,Westfield avenue Fleetwood Lancs Fy77na Please send cheque or deposit On card used”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Hi Paul, As advised and stated in our return policy, we cannot simply refund orders purchased in error once a license key has been sent out, as we're unable to resell the license to any other person(s). Kind Regards, Softwaregeeks
Posted 10 years ago
“Paid the very reasonable fee with credit card - received licence and links for 32bit and 64bit disk images within a minute. Followed (not totally clear) installation instruction's and successfully installed and registered the operating system (Windows 10 Pro). Operating system is downloading updates and reports that it is activated. Not received hard copy of licence despite contacting Software geeks by email hence only rating. Telephone contact not working.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“I didn't expect to have to create a disc/USB, I had to purchase a keyboard with working function keys to download the software, but after this all went well”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Simple and straightforward purchase process, though getting a VAT invoice is becoming a little bit of a challenge.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Hi Simon, We have re-sent your order invoice including VAT. Kind Regards, Softwaregeeks
Posted 10 years ago
“Whilst the product was oh great value, the time spent installing it was not. A person who has little or no experience of OS installation would struggle with it.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Originally I gave Software Geeks a 5* rating... but had an issue with being able to post my review, which was original top marks and very good!!! but... since then, I have tried numerous times to contact Software Geeks about an order I had placed... I received what I ordered only in a single format which was part of the order completion form... I was then under the impression that I would receive what I had ordered via post, which was supposed to have given me the original stickers for the licenses in which I had ordered... My first email gained a response in which I was asked to provide my order number, then I did not hear from anyone again... even after numerous emails asking them to update my query with the information required... This has left me very annoyed as I have not even had a simple update of information or apology for a delayed reply...”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Initially very happy but never received a response to a request to contact me with a problem I had”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Hi Peter, Apologies for this. Please contact us via the online chat facility if you still have any problems. Kind Regards, Softwaregeeks
Posted 10 years ago
“A fair enough price for a Win 7 activation key. It could be a little clearer as to when you can expect an email with the activation code (Monday to Friday and Weekends). I guess because I bought on a Saturday and the process behind the scene is manual I had to wait until someone picked up my order and physically process it. I was sent an email with the activation key incorrectly typed in so it didn’t activate (not sure why they didn’t just take a pic on a phone and mail that?). However, all worked out in the end and received a hard copy of the activation key in the post a few days later. I am a satisfied customer, but a few minor tweaks to slicken up the process would be good”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Hi Ed, We appreciate your feedback. We have now improved delivery times, and they're now clearly visible to see on each product page. :-) Kind Regards, Softwaregeeks
Posted 10 years ago
“I recently purchased Windows 8.1 Pro (ISO download) with license key (by e-mail) at a very reasonable price from SoftwareGeeks. The e-mail with download link and key arrived within 3 hours. The download links were to the x86 and x64 English U.S. versions (I would have preferred UK, but read on). I downloaded the x64 ISO and burned it to disk. The key provided did not work with the download from the link provided in my mail. The key was not asked during install but after install I tried entering the key to activate offline. I think the version in their link was for the 'volume license' release but I may be wrong. However, when I downloaded the regular copy from Microsoft, I could choose the English UK edition, again x64, and this time the supplied license key worked fine (it was accepted during installation; I have not tried to activate with the key because I will reinstall to an NVMe SSD when it finally arrives). Actually, the only thing I needed was the key which worked fine. Software Geeks simply need to provide links direct to the appropriate Microsoft download page, rather than to their own copies which do not work with the key they supplied to me. Anyway... I've decided to skip Windows8 and go straight for Windows10. I will do a clean install of Windows10 rather than an update of Windows8(.1) or Windows7. Therefore I will not actually use the key I purchased to activate Windows8.1. I will not ask for a refund as this was my choice, and anyway, why would they refund me? If they were to refund people in this way then anyone could claim that they 'never activated windows with the supplied key'”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“I bought windows 7 pro and although the disk installed it perfectly on my desktop it would not accept the license key, i tried the phone method as software geeks advised but no joy there also, Now all i get is a message every time i start up saying you are running an illegal version of windows, A bit dissapointing really”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“Never recived my windows code by post. I only get email with it. And this code had problems with automatic registration i had to use phone to activete”
Helpful Report
Posted 11 years ago
UnitySoft is rated 4.6 based on 4,776 reviews