Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Delta Services Reviews

4.8 Rating 3,977 Reviews
95 %
of reviewers recommend Delta Services
4.8
Based on 3,977 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
Greater than 94%
Accurate And Undamaged Orders
100%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Delta Services Reviews

Phone:

01516787997

Email:

sales@deltagb.com

Location:

7 Caldbeck Road, Wirral,
7 Caldbeck Road, Wirral
Brombourough
CH62 3PL

Delta Services 5 star review on 19th October 2025
Ian L
Delta Services 5 star review on 29th June 2025
James C
Delta Services 5 star review on 28th June 2025
Paul R
Delta Services 5 star review on 27th April 2025
Craig P
Delta Services 5 star review on 22nd March 2025
Julian H
Delta Services 5 star review on 4th February 2025
Mick C
Delta Services 5 star review on 21st January 2025
Lauren E
171
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Excellent! Clear product descriptions,Easy ordering process, decent quality and extremely reasonable prices. Very, very impressive.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“I needed a few tubes and fittings to construct some fold-down lighting posts for a manege. My order arrived very quickly and was all correct. Excellent service!”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Items arrived as described. Great website. Will definitely be using again.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Quick and efficient service and delivery”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Just what I wanted”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Excellent quality 'raised bed' product, I bought 4. Well packed and delivered as agreed.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Fantastic service, will definitely use again”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Product delivered on time and at location as directed”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Wood delivered quicker than quoted which was excellent.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“When the order was finally delivered it was one roll of sheeting short which did turn up the next day but when we came to use the product we thought it was a very poor substitute for sheeting very thin wouldn’t take much for it to ripped off the scaffold definitely would not use it again”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hi Julia, Thank you for your comments. We appreciate all feedback; please allow us to respond. Your order left our warehouse in good time. Unfortunately all couriers, freight and hauliers are struggling at this time, and so orders can be split into 2 deliveries rather than the desired 1 consignment delivery. This, sadly is out of our control. As regards the product. We are sorry to hear that you were dissatisfied with the sheeting. We sell thousands of scaffolding sheeting every week as a product that is fit for purpose. We have received no complaints regarding this product, but will of course have our quality team check the items. As a scaffolding supplier to major construction companies we pride ourselves on our quality products and have many very satisfied customers. Should you have contacted our customer services team, we would have found a solution for you straight away to ensure you had a positive experience. Please feel free to call any member of our team for help and advice; we are always here to help, when help is needed. Regards, Sam
Posted 4 years ago
“Prompt delivery of an excellent product which we have used for our allotment project's”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“I needed two 1.5 m (5ft) scaffold boards for a diy project. Arrived very quick and reasonably priced too! I will definitely use this company again.”
Delta Services 5 star review on 1st November 2021
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Excellent service and quality.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Very speedy delivery, as ordered, all fixings included.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Great product and A1 top class customer service - no hesitation in recommending them wholeheartedly”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Very efficient service.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Easy ordering and quick delivery. Thank you”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Service wasnt that great. On my first order, it was only when it was chased that they suddenly told me that the product was out of stock! - Just would have been nice to be informed. Maybe an improvement feedback for your team for future.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hi Cassia, Thank you for your review. I apologise that you were not made aware of the out of stock item. The items you ordered are special order items that are shipped directly from the manufacturer. At the time of placing the order, we were not advised that they were not available. We were also not made aware of the item being out of stock until we chased it up ourselves, after receiving your call. We have already raised this with the manufacturer, so this event should not happen again. I can see that your refund for the item was processed on the same day that you called. If you require anything further, please don’t hesitate to contact me on 01516787997 or sales@deltagb.com. Thanks, Ben
Posted 4 years ago
“fast service”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Very happy with the service provided have used several time and would not hesitate to use again”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Delta Services is rated 4.8 based on 3,977 reviews