Room to Grow Reviews

4.29 Rating 1,759 Reviews
84 %
of reviewers recommend Room to Grow
Read Room to Grow Reviews
Room to Grow 5 star review on 8th April 2021
Caroline Weston
Room to Grow 5 star review on 5th March 2021
Anonymous
Room to Grow 5 star review on 5th March 2021
Anonymous
Room to Grow 5 star review on 5th March 2021
Anonymous
Room to Grow 5 star review on 5th March 2021
Anonymous
Room to Grow 5 star review on 26th February 2021
Lauren Elias
Room to Grow 5 star review on 26th February 2021
Lauren Elias
12
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Communication around expected delivery could have been better
Posted 8 hours ago
This was quite a disappointing and frustrating purchase; from incorrect instructions, wrong parts in the original order, it not being possible to return the faulty part (and an extra trip to the skip myself), and unclear communication from the company. My son is pleased with the bed itself but I would have expected a more straightforward and professional service.
Posted 2 days ago
I rang the customer service team before purchase to check measurements as the bunk bed was for a small bedroom. They checked with the supplier and came back immediately with the information I required.
The jubilee bunk beds were exactly as the photographs and description on the website and very well made. Instructions for assembling were clear and all parts included. We had a problem with a couple of the slats and after talking to customer services received replacement slats within a couple of days. I have already purchased other items from yourselves and have recommended you to other members of my family.
Posted 4 days ago
Thank you for your fantastic review of the Jubilee Bunk Bed in Soft Grey, it is a fantastic sturdy and stylish bunk. We hope you enjoy the other products ordered as much as this one. Best wishes, RTG
Posted 2 days ago
Great bed, daughter is v happy with it. A few steps of the instructions were harder to understand but otherwise great!
Posted 4 days ago
We are pleased you are both happy with the Stompa UNO S 5 Highsleeper you have received. Best wishes, RTG
Posted 2 days ago
Overall a lovely bed but disappointed that the finishing on some of the woodwork was of poor quality for a bed that wasn’t cheap! I have taken photos should you wish to see them.
Posted 5 days ago
We are sorry to hear this, please can you send your pictures to the support team on support@roomtogrow.co.uk and they will look into this for you. Best wishes, RTG
Posted 2 days ago
Good quality products but as they are specifically aimed at children and “first” beds a safety rail should come as an optional extra for all products.
Posted 1 week ago
Thank you for your review. All comments and suggestions are always welcome. Best wishes, RTG
Posted 2 days ago
We ordered the Jubilee chest of drawers from Room to Grow for our baby’s bedroom. It arrived with several incorrect parts. My husband emailed the company with very clear instructions so we could get the missing parts we needed but unfortunately the package that arrived yesterday contains incorrect parts AGAIN. It has been a very frustrating experience, without any apology from Room to Grow, and with the imminent arrival of our baby it is stressful not to be able to complete this piece of furniture. I would not buy from this company again and would advise other customers to look elsewhere.
Posted 1 week ago
We are very sorry for the mix up with the parts required. The team have looked into this for you and have requested the correct ones to be double checked and sent to you by the warehouse as a matter of urgency. These should arrive with you very shortly. Best wishes, RTG
Posted 2 days ago
The delivery on my order was extremely slow but I was very impressed with the communication I had with room to grow customer service, who always kept me updated of the deliveries. I ordered a trundle bed for my son to move into and there was a delay on the second mattress. It has now been delivered but due to the long delay we haven't moved my son into it yet as we are going on holiday in May and want to time the move from cot to bed for when he's going to be sleeping in it for a long period without the disruption of a few nights away, so I can't comment on the product quality yet. The customer service was very impressive and based on that I would recommend.
Posted 1 week ago
Thank you for your comments on the service you received, the team always try to keep people updated on their orders if there are any changes. Best wishes, RTG
Posted 2 days ago
A great bed for my two boys (4 and 6) and seems to be coping well so far with them swinging off it. The bed itself has a painted finish which doesn’t take much to mark or scratch, but we kind of prepared ourselves for worse with the kids hammering it so 🤷🏻‍♀️. But if you particularly wanted one that didn’t mark or scuff so easily, you might want to go for an unpainted one. Also, one of the joints in the headboard part (the pre-constructed but, not the bit you screw together yourself) seems to have a bit of movement in it, and as it’s the joint where you hold on to pull yourself up the ladder to the top bunk, I can see us having to put an extra screw in it to reinforce it, which is a shame because it’ll ruin the look of it. But at least it won’t work loose so we’ll have to just bite the bullet and put a long screw through the whole joint to add extra strength.
Room to grow have been great, good communications during lead times, delivery as expected, and thankfully the delivery drivers took it upstairs, as the boxes were immensely heavy.
All in all a good experience.
Room to Grow 5 star review on 8th April 2021
Posted 1 week ago
Thank you for your review and the fantastic picture. Your comments on the paint and the reinforcing are really helpful as we appreciate all customer feedback for future improvements. Best wishes, RTG
Posted 1 week ago
Lovely bed. Really well made. A bit tricky and time consuming to put together but well worth it in the end!
Posted 1 week ago
We are glad to hear your Vermont Storage Bed was worth the time to assemble. Best wishes, RTG
Posted 1 week ago
We bought the Sienna double ottoman bed. It is absolutely beautiful. It looked lovely on the website but we really appreciated the scale and quality of it when it was built. It’s a very elegant bed and something my teen daughter will love for years to come. We also got the e-pocket mattress which she said is super comfortable too. Now it will be even harder to get her out of bed!
Posted 1 week ago
The Sienna Velvet Double Ottoman Bed is a very elegant bed and the under bed storage is a great addition. It is great to hear both you and your daughter are pleased with it. Best wishes, RTG
Posted 1 week ago
Quick delivery for the clock and quick response regarding tracking of other items
Posted 1 week ago
Thank you Gary, for your review. Great to hear everything arrived with you as quickly as possible. Best wishes, RTG
Posted 1 week ago
Really good bed, plenty of choice and exactly what we needed. Packages arrived un-damaged and all there, plenty of communication for delivery just a bit quiet between ordering and dispatching.
Two person four hour build estimate was about right for the bed we chose. Some of the parts could’ve been delivered pre-assembled and one section of the bed feels a bit flimsy with three boards being stuck together in a row for what appears to be a colour change reason?
Posted 1 week ago
Thank you for your review of the Skye High Sleeper, the integrated storage and desk make it a wonderful space saving bed. If you have any concerns with any parts of the bed, please feel free to discuss with the support team on support@roomtogrow.co.uk. Best wishes, RTG
Posted 1 week ago
Love the Stompa mattress we ordered so comfy, ordered with ease from Room to Grow after buying our bunk beds from there. Delivered within 48hrs.
Posted 1 week ago
The 5 unique comfort layers in the Stompa S Flew Airflow Foam Mattress make it super comfy. Thank you for your review, RTG
Posted 1 week ago
Very bad service when I’m order my item,two month's left to receive delivery...!!!
Posted 1 week ago
We are very sorry there was a delay with part of your order. I can see you did receive a refund on the shipping costs you paid and your wardrobe has now all been delivered. Best wishes, RTG
Posted 1 week ago
Fantastic bed really sturdy and very happy children
Posted 1 week ago
Thank you or leaving your review, great to hear you are happy with the bed. Best wishes, RTG
Posted 1 week ago
Great company! The items were really good quality and the communication was amazing. Keeping me in the loop with when things would be delivered and also catering colour options to exactly what I wanted for the personalisation. Would definitely purchase from them again!
Posted 2 weeks ago
Thank you for your fantastic review, the team are always happy to help with customer requests. Best wishes, RTG
Posted 2 weeks ago
Service and customer support was excellent. Goods are of a good quality would definitely recommend
Posted 2 weeks ago
Thank you for taking the time to review the Stompa CK White Wooden Bunk Bed. Best wishes, RTG
Posted 2 weeks ago
Beautiful furniture, slight delay on delivery but at these times nothing unusual
Posted 2 weeks ago
Thank you for your review and your understanding during the current circumstances. Best wishes, RTG
Posted 2 weeks ago
Thank you for leaving a review. Could we possibly ask if you could upload a picture of your purchase for us to show on the site? It would be great to show how it looks in a real bedroom! Many thanks, RTG
Posted 2 weeks ago
We purchased this bed for our 2 year old and he absolutely loves his new big boys bed. It’s a great solid piece of furniture and will grow with him over the years
Posted 2 weeks ago
Thank you for leaving your review. Best wishes, RTG
Posted 2 weeks ago
Room to Grow is rated 4.29 based on 1,759 reviews