In the Paper Reviews

4.3 Rating 3,864 Reviews
81 %
of reviewers recommend In the Paper
4.3
Based on 3,864 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
Greater than 84%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 91%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.6 out of 5
Read In the Paper Reviews
Visit Website

Phone:

01388528000

Email:

customerservice@kornit.com

Location:

Weardale Business Centre, Martin Street, Stanhope

Write Your review

Tell us how In the Paper made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
Drag files here or browse
(Supported files: jpg, png, mpeg, ogg, mp4 & webm)
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Please note that we may share your email with the company to verify your order.
I cannot write a review of the item I purchased on the 30th of January because we have not yet received it. From what I see on my computer it is in Germany somewhere. Why Germany I cannot understand?
Helpful Report
Posted 6 months ago
Hi David, Thank you for contacting us. We are very sorry to hear about this, I have looked into this for you and it seems as if your order has become lost in transit, unfortunately. Please can you confirm if you would be happy for us to issue a replacement for you? Please accept our sincere apologies for any inconvenience caused. Kind regards, Amelia.
Posted 6 months ago
My son absolutely loved his West Ham water bottle. Great personalisation and super quick service. Thank you.
Helpful Report
Posted 6 months ago
Ordered a personalised card. Was exactly as I wanted, good quality and received it very quickly. Overall, good, efficient service. Just a shame the postage cost more than the card!!
Helpful Report
Posted 6 months ago
I haven’t received it yet. Very slow delivery.
Helpful Report
Posted 6 months ago
Hi Bill, Thank you for contacting us, we are very sorry to hear about this. I have checked your tracking and it seems that your order has become lost in transit, unfortunately. Please can you let us know if you would prefer a replacement or a full refund? Please accept our sincere apologies for any inconvenience caused. Kind regards, Amelia.
Posted 6 months ago
It was very bad experience. I had placed the order at 11 January and i haven’t received it yet, 2 February! The only update it was an email from the post company “Something wrong happened, Sorry for the delay”
Helpful Report
Posted 6 months ago
Hi Antonis, Thank you for contacting us. We are very sorry to hear about this, I have checked your tracking and it seems that your order has become lost in transit, unfortunately. Can you let us know if you would prefer a replacement or a full refund? Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused. Kind regards, Amelia.
Posted 6 months ago
Great product quick delivery
Helpful Report
Posted 6 months ago
Brilliant gift I can't wait to see the reaction when we give it to the birthday boy 😅
Helpful Report
Posted 6 months ago
Very pleased,nice card,with next day delivery
Helpful Report
Posted 6 months ago
Very pleased with this football gift. I know my brother will love it for his 70th birthday
Helpful Report
Posted 6 months ago
Quick delivery.
Helpful Report
Posted 6 months ago
Hi, We are very sorry to hear about this. We have looked into this issue and we are unable to see any correspondence from you in our inbox, unfortunately. There may have been a misspelling in the email address which means we wouldn't have received this. Please can you let us know what the issue seems to be with your order so that we can look into this for you as soon as possible. Kind regards, Amelia.
Posted 6 months ago
Very pleased with purchase and service!
Helpful Report
Posted 6 months ago
Abosoultey terrible service! I have tried to contact you on numerous occasions without any response. I ordered my signed personalized Ronaldo photo, the photo wasn't even signed! This was a 16th Birthday present for him and not even a response from you!
Helpful Report
Posted 6 months ago
Hi Bernadette, We are sorry to hear about this, I can see that we contacted you back on 14.01.2022 via email. Please can you provide us with a photograph of the item you received so that we can look into this for you as soon as possible. Kind regards, Amelia.
Posted 6 months ago
I never got my parcel I just want to know where it is so I can leave a good review
Helpful Report
Posted 7 months ago
Hi Chloe, We are very sorry to hear about this. I have looked into this for you and it seems that although your order was dispatched on 07.01.2022, it has since become lost in transit, unfortunately. Can you let us know if you would prefer a free of charge replacement or a full refund? Please accept our sincere apologies for any inconvenience caused. Kind regards, Amelia.
Posted 7 months ago
My grandson was delighted with his Bolton Wanderer's personalised bottle. It looks great, just hope it lasts well too.
Helpful Report
Posted 8 months ago
Perfect gift for a football mad grandson
Helpful Report
Posted 8 months ago
Great service, prompt delivery and very happy with the product. Thank you highly recommended.
Helpful Report
Posted 8 months ago
Dear team, Thank you for your great service, it was so easy from start to finish, I am very pleased and will be ordering again in the near future.
Helpful Report
Posted 8 months ago
I ordered this as a 60th Birthday gift I asked for it to be gift wrapped it arrived beautifully gift Wrapped and I didn't see the item until my husband's birthday all I can say is wow beautifully crafted and in a lovely frame well worth the price
Helpful Report
Posted 8 months ago
Very professional and quick turnaround.
Helpful Report
Posted 8 months ago
Arrived in good time and was perfect.
Helpful Report
Posted 8 months ago
In the Paper is rated 4.3 based on 3,864 reviews