Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Permagard Reviews

4.8 Rating 6,477 Reviews
97 %
of reviewers recommend Permagard
Read Permagard Reviews
Visit Website

Phone:

0117 982 3282

Email:

sales@permagard.co.uk

Location:

Unit B2-B5, Worthy Road,
Chittening Industrial Estate,
Bristol
Gloucestershire
BS11 0YB

Write Your review

Permagard 5 star review on 16th August 2025
Michael Searle
Permagard 5 star review on 16th August 2025
Michael Searle
Permagard 5 star review on 16th August 2025
Michael Searle
Permagard 5 star review on 16th August 2025
Michael Searle
Permagard 5 star review on 16th August 2025
Michael Searle
Permagard 5 star review on 16th August 2025
Michael Searle
Permagard 5 star review on 16th August 2025
Michael Searle
109
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“These vents are superb best on market”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Absolutely fantastic service fast delivery and stored in the shed out of the rain 5 star service”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Seem to be good quality product. Service was exerlent. I have another order coming through to you Regards Michael”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Very pleased with the excellent service.and a very good product . Thank you”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Very good product works exactly as it states”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Great service and delivery. The product was great. Done the job .”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“This is a superb product and does exactly what Permagard promised. There is now zero condensation gathering on the treated wall.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Chris Very nice worker Excellent”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Very impressed with this product which was delivered in no time at all”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“If I could see all the little dead bastards,I'd send an image,If ur permaguard works like u say? Cheers job done!”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Always use Permaguard. Service and delivery second to none . The best company we have used for regular supplies .”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“I did the whole of my cellar its brilliant stuff easy to use covers well looking great thankyou”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“very very quick delivery. Sleeve was a little short as the wall was exceptionally thick, but was able to easily extend the sleeve with extractor fan ducting and a joining piece. looks very neat, will wait for client feedback re efficacy.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Iwas quite disapointed with the tubes of permagard i bought to try before bying abigger amount for alarger job ,, i was expecting the contents to be a more like a paste not to be very watery on trying to fill the drill holes the contents was very runny and quite waste full sorry not to be very satisfide with the product”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi William, Thank you for taking the time to leave a review. We’re sorry to hear you’ve had issues with your order. If you feel like the product has not performed as expected or requires replacement, please contact our customer service team, and we will resolve it quickly. Our phone number is 0117 982 3282 or you can email us on sales@permagard.co.uk Thanks - the Permagard team
Posted 2 years ago
“Very efficient with helpful support on line.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Elizabeth - thank you for taking the time to leave a review, and we’re glad to hear that you were pleased with our service! With this in mind, we can see that you gave us two stars - were there any issues with your order that have led to this? If so, please can you share more information so we can look into it? Thanks The Permagard team
Posted 2 years ago
“I use Permagaurd quite often but I was unhappy with the service on my last occasion. When trying to buy a 50sqm kit of tanking we somehow ended up with half what was needed and then I had to buy the missing products that didnt arrive. This puit me over budget on the materials side of the project.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi David, thank you for taking the time to leave us a review. We noticed that you ordered the individual membrane rolls on our website rather than the membrane kit. Unfortunately, as the orders were placed online, we wouldn't have known that you really required the kit with the plugs and tape as well. Sorry to hear that you didn't receive what you thought you had ordered.

Our customer service team has reached out separately to help if you have any other queries. Thanks again, The Permagard team
Posted 2 years ago
“Easy to navigate website, competitive price, rapid delivery (day 1 of possible 3) all packaged in recycled/able materials. Hugely impressed.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Good website, easy to navigate and identify appropriate product. Whole process took less than 10 minutes. Confirmed completion and delivery arrived within 3 working days!”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“First time ordered prodiucts from Permagard, no problems at all. very easy to order.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Great communications, great product and super fast delivery. Thanks.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Permagard is rated 4.8 based on 6,477 reviews