Nostalgia Cases Reviews

4.93 Rating 3,977 Reviews
99 %
of reviewers recommend Nostalgia Cases
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
98%
Accurate And Undamaged Orders
99%
Customer Service
Communication Channels
Live Chat, Email, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.92 out of 5
Nostalgia Cases Review "I was sceptical at first having purchased a few bad fits, nostalgia cases really set the bar high with outstanding phone fit and print detail. My fellow rangers fans are always asking me where I got my case. Thank you "
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Not awful, but the glossy finish of the case makes it appear slightly cheap. It also makes it quite slippery to grip.
Like I say, not awful but not as great as I expected.
Posted 1 month ago
Hi James,

Sorry to hear that youre not keen on the gloss finish of our cases. If you wish, I can offer you a full refund if you're happy to send the case back?

Thanks,

Mark
Posted 3 weeks ago
The Aberdeen case I ordered looks cheap and hasn’t got the same level of colour detailed online
Posted 2 months ago
Hi Stewart,

Sorry to hear that your case hasnt come out perfect. It sounds as though there was a printing error if your case does not have the detail as shown on our site. I'll get a replacement case made and sent out to you, let me know when it arrives if its as you would have expected. Sorry we didnt get this right first time, our quality checks should have picked up a printing error prior to dispatch.

Thanks,

Mark
Posted 1 month ago
Il be honest with ya pal,it was for my 11 year old son and he loved the design and obviously with it being Leeds he was thrilled but after inspecting it there was marks and faults I could see but no way I was getting it back off him to send back,the service and everything else was good tho and I might of just dropped unlucky and have to take it on chin.
Posted 6 months ago
Hi Simon,

Great to hear that your son is happy, but you're the customer so we need to ensure you are also happy! If there are imperfections on the case, this should have been identified during our quality control checks, please accept my apologies that this wasnt the case. Dropping the case should not cause marks/faults.

I understand its going to be tricky to take the case off your son to send back, so what I'll do is arrange for a replacement case to be sent out, free of charge, with no need to send back the original.

Thanks,

Mark
Posted 6 months ago
Postage took over a month, and the services help personal was not helpful at all. Just kept repeating themselves instead of answering my questions.
Phone case was what I expected though.
Posted 6 months ago
Hi Alison,

Sorry to hear that you've not been happy with our customer service and delivery time. As discussed via email, our parcels to Australia are not tracked, so we cant tell exactly when they will arrive. Generally parcels to Australia are delivered in 7-10 working days from dispatch. Sometimes we will see parcels taking a little bit longer, due to delays with the local postal service.

Your case was dispatched on the 16th of December and appears to have arrived on the 10th of January. This is 15 working days, so a lot slower than we would have hoped. Please accept my apologies that there has been a 5 day delay.

Reviewing our email correspondence, I do believe I answered all of your questions, but if theres something else you'd like answered, please feel free to get in touch.

Thanks,

Mark
Posted 6 months ago
Quality could of been a lot better colour had changed from blue to. A light purple down the bottom of the case corners had no print on them
Posted 7 months ago
Hi Jamie,

Really sorry to hear that you've received an imperfect case. It sounds as though there has been an error when printing. Such errors should be picked up by our quality checking process.

I'll arrange for a free replacement case to be sent out for you.

Thanks,

Mark
Posted 6 months ago
Waited over a week for my delivery and it's still not here. I know you say royal mail is busy but I'm sorry that's no excuse
Posted 7 months ago
Hi Christine,

Due to the time of year, we do see that Royal Mail sometimes (albeit extremely rarely) deliver parcels a day or two late. We dont have any control over the delivery once we've passed the order to Royal Mail. If for any reason the parcel is lost in transit, we're more than happy to issue a free replacement.

As you've let me know via email since leaving this review, you did not include your house number on the delivery address, hence the delay in arrival. Once the item is returned to us, we will redispatch.

Thanks,

Mark
Posted 7 months ago
Nice website and communications, poor product
Posted 10 months ago
Hi Kevin,

Sorry to hear that you're not happy with your case. I see from your product specific review that the issue is sharp edges on the case. This should have been identified by our quality checks, I am very sorry that it wasnt. I can get a replacement case sent out to you free of charge or I can offer you a full refund. Let me know which route you would prefer?

Thanks,

Mark
Posted 10 months ago
Not that impressed to be honest- quite flimsy for the money - the finish is good but fairly easily scratched. Doubt it will last very long.
Posted 1 year ago
Hi Gordon,

I'm very sorry to hear that you dont feel the case you've received is what you were expecting. We dont get complaints about the quality of our product often and we have a lot of repeat customers, so I'm surprised that you feel it is flimsy.

I'd be happy to offer you a refund if you are able to send the case back to us.

Thanks,

Mark
Posted 1 year ago
Still waiting for it to arrive
Posted 1 year ago
Hi Robin,

Please accept my apologies that the request for a review has arrived before your case! Reviews.co.uk send out the review requests 7 days after our orders are dispatched. Unfortunately we're not able to change this timeframe for our international orders.

Orders to the USA take 7-10 working days to arrive as detailed on our site at the time of ordering, so should be with you shortly.

Thanks,

Mark
Posted 1 year ago
The case I got was too big for my iPhone 7. It also scratches real easily.
Posted 1 year ago
Hi Angus,

Sorry to hear that your case does not fit. It sounds as though either a wrong model has been sent due to human error, or there has been a fault with your case. Either way, this should have been picked up by our quality control checks. Please accept my sincerest apologies that this fit issue was not identified.

Regarding the scratches... if the case doesnt fit the phone perfectly then its more prone to moving around which in theory would make it easier to scratch. We've sent out thousands of cases to date and not had a single complaint about them being easy to scratch, so its hopefully just related to the fit issue.

I will arrange for a replacement case to be sent out to you tomorrow. Please let me know when it arrives if you're happy with the fit!

Once again, very sorry for the issue here, which was down to human error during our quality checks.

Thanks,

Mark
Posted 1 year ago
Cases didn’t arrive despite being guaranteed Christmas delivery before I ordered them. Good customer service reply but didn’t make up for fact that they weren’t available as gifts on Christmas Day.
Posted 1 year ago
Hi Michelle,

Very sorry to hear that your order did not arrive in time for Christmas. We dispatched all parcels within the parameters set out by the Royal Mail so it is surprising and very disappointing that they have not been delivered in time.

I'll send you a 30% off discount code to add to the apology.

Thanks,

Mark
Posted 1 year ago
I am sorry ,but I have to say that I am a bit dissapointed. I was expecting something that would protect the front of the phone as well as the back. the strip is great .
Posted 1 year ago
Hi Alastair,

Thanks for taking the time to leave a review. Even though it is a negative review, we still very much appreciate your opinion. I am very sorry to hear that you are disappointed with your case. I can issue you with a full refund if you wish, please get in touch and I can arrange.

Regarding the protection of the screen... our cases have a lip at the front of the case. If you were to drop the case flat onto a surface the screen would be protected as it would not come into contact with the surface. However, if you were to drop it onto say... a rock, then it would of course be unprotected. I'd recommend a glass screen protector for such protection or a flip wallet style case.

Once again, sorry that you were unhappy. Please get in touch and we can organise a refund.

Thanks,

Mark
Posted 1 year ago
Nostalgia Cases is rated 4.93 based on 3,977 reviews