Nostalgia.co.uk Reviews

4.93 Rating 4,852 Reviews
99 %
of reviewers recommend Nostalgia.co.uk
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
98%
Accurate And Undamaged Orders
99%
Customer Service
Communication Channels
Live Chat, Email, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.92 out of 5
Nostalgia Cases Review "I was sceptical at first having purchased a few bad fits, nostalgia cases really set the bar high with outstanding phone fit and print detail. My fellow rangers fans are always asking me where I got my case. Thank you "
Ordered a phone case 2weeks ago and still have not received this, tried phoning the company and emailed them about it and got no response in regards to it, will defo not be ordering again.
Posted 1 month ago
Hi Natalie,

Really sorry to hear that you've been unhappy with delivery times and also our customer service response times.

Royal Mail are particularly swamped at the moment as they've seen a huge uplift in mail volumes since stricter lockdown restrictions have been put in place. As such, we're seeing some parcels arrive on time and others take a bit longer.

Regarding our customer service response times... we strive to respond to all emails and calls/voicemails within 24hrs. You emailed at 2pm on Cyber Monday which is the busiest online shopping day of the year, so naturally we'll have a bit larger of a backlog of emails. I cleared the email backlog myself, and responded to you at around 2am, so within 12 hours of your initial query. This review was left 5hrs after you emailed us, which I feel is a little too quick to presume you're not getting a response.

I fully appreciate the frustration when it comes to parcels not arriving exactly when you'd hope they would, but rest assured it will arrive, and hopefully will have by the the time you read this response.

I hope this doesn't deter you from considering Nostalgia Cases in the future.

Thanks,

Mark Boyd
Managing Director, Nostalgia Cases
Posted 1 month ago
Not thick enough and is the wrong sponsor
Posted 3 months ago
Hearts fc 2012 scottish cup final case is Brillant. The detail and colour really is worth the money. Will be purchasing more. 5 star.
Posted 4 months ago
Take to long to be delivered
Posted 6 months ago
Hi Jordan,

Sorry to hear that you were unhappy with our delivery times.

As our products are made to order, they take 4 working days for us to manufacture, quality check, pack and dispatch. Your order was placed on Friday 12th of June 2020, and was dispatched 4 working days later on Thursday 18th of June 2020. As this was midst of the COVID19 pandemic, we were seeing deliveries take longer than usual, with Royal Mail removing their delivery time guarantees. As such, you likely did have to wait longer than you usually would have, so I can understand your frustration. Royal Mail were experiencing record high mail volumes whilst at the same time being understaffed due to the virus.

I hope this wouldnt put you off ordering from us in the future. We always stick to our 4 working days dispatch deadline, and Royal Mail are almost always very good at delivering on time, but we had to give them a bit of leeway due to the pandemic.

Thanks,

Mark
Posted 6 months ago
Loved my phone case and it arrived very quickly.
Posted 7 months ago
Great product arrived on time and added a design that I asked for cheers
Posted 7 months ago
Scratch on the case and only been offered a replacement! Shame as was recommended even though had 6 other phone to sort.

Thought I'd be offered a deal on another to try regain faith!
Posted 9 months ago
Hi Corey,

As you've noted, your case was scratched, which shouldn't be the case. Our quality checks should have spotted a scratch, so apologies that we didnt on this occasion.

As you've also noted, I offered you a free replacement. I also offered you a refund if you wished. You've declined both offers and instead you've left a 1 star review perplexed that you weren't offered a "deal on another to try and regain faith".

Thanks also for emailing to let me know you'll be trying our competitors. I'd recommend The Terrace, they are good guys and their products are awesome.

Thanks,

Mark
Posted 9 months ago
Still haven’t received the case waiting nearly 2 weeks for it
Posted 1 year ago
Hi Sarah,

As our products are made to order, they take 4 working days for us to manufacture, quality check, pack and ship. As your delivery address is in the Republic of Ireland, this is an international order, which takes 5-7 working days to arrive. So at the the earliest, you would receive your case in 9 working days, which is approximately 2 calendar weeks. So you can expect your case to arrive any day now.

I'd like to apologise that you've received a request to leave a review before you've received your case! This is due to Reviews sending out all review requests after 7 calendar days, even if they are international orders.

It sounds as though you were expecting the case to arrive before now, so please accept my apologies that we have not effectively communicated the timeframes required for the manufacturing process and international delivery. I'll look into what we can do to improve this communication.

Thanks,

Mark
Posted 1 year ago
Hmm... not impressed tbh. The case feels cheap and a bit nasty with sharp edges and the graphics aren’t particularly clear or even complete... the buttons and colour seem to be missing. I suppose they are reasonably priced but I will not be using and will give away as a gift. Regards, Scott.
Posted 1 year ago
Hi Scott,

I am really sorry to hear that you are not happy with your case. So that we can get this sorted for you, may I offer you two options...

1) I can send you a replacement case and I will personally check it to ensure it is perfect (as all our cases should be). Sharp edges or not so perfect prints should have been picked up by our quality checks and your case should have been re-produced. I am very sorry that this wasnt the case, and can understand your frustration.

2) If you'd rather, I can issue you with a full refund.

Let me know which route you would prefer?

Thanks,

Mark
Posted 1 year ago
Everything great
Posted 2 years ago
Nostalgia.co.uk is rated 4.93 based on 4,852 reviews