Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Norton Barrie Reviews

4.9 Rating 7,005 Reviews
98 %
of reviewers recommend Norton Barrie
4.9
Based on 7,005 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
99%
Accurate And Undamaged Orders
100%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Norton Barrie Reviews
Visit Website

Phone:

01625 528233

Email:

enquiries@nortonbarrie.co.uk

Location:

Springfield House, Water Lane
Wilmslow
SK9 5AA

Write Your review

“Friendly service and great products”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Hi, so happy with my coat canโ€™t wait to wear it,also very quickly delivered”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Great service great product”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Easy site to use and great to free delivery times too”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Excellent choice of all designer items. Very please with the fast service. Items were perfect. Well done Norton Barrie”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Both purchases I have made in the past two weeks have been quick and easy. Service was excellent. Will be ordering again from here!”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Excellent service from start to finish, very pleased with my purchase and arrived very quickly, thank you”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“If I could give zero stars for this customer service experience I would. Super disappointed. I purchased a jacket that I was super excited to buy; however, once I received the jacket - the zipper didn't zip properly. I could not get the jacket to zip one time. I contacted customer service and they sent me a YouTube video on how to work a zipper on a completely different jacket. Super rude. Then he said that I could return the jacket for $30. I thought that was an expensive deduction. After a few email exchanges, he agreed to send me a label to return the jacket at no cost. I drove one hour to a DHL location to send the jacket back. I received an email (2-3 days later) saying they thought the zipper worked just fine, so they would go ahead and deduct the $30 from my return anyway! He proceeded to send me emails about why I was in the wrong. Now they have the jacket and $30 of my $165 jacket. TERRIBLE customer service.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hi Kim, we clearly stated on 24th Feb via email that if there was no fault with the item then a $30 deduction for the DHL return service would be deducted to your account. When we received the jacket back we sent you a video of the zip working perfectly fine with no issues whatsoever. I fail to see what more we could do here as you weren't willing to send the item back yourself and we had to orgainse for the jacket to be sent back to ourselves which was in perfectly good working order and not found to be faulty.
Posted 4 years ago
“Very Good!”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Great service, excellent product, really fast delivery service”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Excellent item, delivered extremely quickly, will definitely use again! Well done Norten Barrie!”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“The best that man can get......๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“customer service is really awkward...never responsed”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Good morning, We apologise that we were unable to respond as quickely as you would have liked. Unfortunately due to time differences we may not be able to repsond to all queries from the US during the same business day in the UK. I am glad to see that a member of the team is now in communication and working to resolve your query. Kind regards,
Posted 4 years ago
“Brilliant shopping exerience found the coat i wanted on here chaeper than I had originally seen it, ordered one day recieved the next very quick service! will most definitely shop with them again.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Excellent service from start to finish quick del and very well presented item in lovely packaging thank you will shop here again”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Arrived on time, in fact it arrived sooner than expected, it was gift wrapped & the service I received was amazing, I would 100% order again & I highly recommend”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Quick easy online service with free delivery over ยฃ50 delivered within 2 days. If Carlsberg did online clothes websites they wouldnโ€™t go far wrong with this one! Great selection their website too!!”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Very happy with item and delivery was easy to track,great pricing,definitely be ordering again”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Shirt came in a couple of days no issues”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Very happy with my purchase, very good quality, super quick delivery, 5 stars, one very happy customer.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Norton Barrie is rated 4.9 based on 7,005 reviews