Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Norton Barrie Reviews

4.9 Rating 6,998 Reviews
98 %
of reviewers recommend Norton Barrie
4.9
Based on 6,998 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
99%
Accurate And Undamaged Orders
100%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Norton Barrie Reviews
Visit Website

Phone:

01625 528233

Email:

enquiries@nortonbarrie.co.uk

Location:

Springfield House, Water Lane
Wilmslow
SK9 5AA

Write Your review

“Thank you Norton Barrie, very quick efficient service. I love my Holland and Cooper sliders, and also the added discount you kindly gave me on my first purchase. Much appreciated every little saving does help. Really happy with your company, will certainly be happy to use you guys again. Keep up the good work.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Great service”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Bought shirt on line from Norton Barrie same shirt and make in John Lewis £6.50 more expensive ,good service and delivery was when they said it would arrive.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Great communication, speedy delivery, friendly service 10/10 would recommend”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“What an amazing deal and website. Got a Hugo Boss cielsa down jacket for £81 reduced from £389! Great communication and fast delivery. Highly recommend this website. Happy days.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Lovely quality items at an excellent sale price thanks.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Quick and easy, arrived on time and a great price”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“First time buyer,the online service and ease of ordering was fast and simple to navigate. Great discount on the trainers I bought. Highly recommend for menswear.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Excellent service. Placed an order, this arrived pretty quickly. Item top quality”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Extremely efficient service, quality clothing at very reasonable prices. Would recommend to anyone.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“I have been a customer of Norton Barrie for over 30 years and my experience has and is always first class.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Excellent service and quality products at good prices”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Good quality , fast delivery”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Good prices, great service. Really pleased.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Excellent service as always from all the staff Great to see a retailer with good staff retention Same familiar faces for over 20 years in many cases Keep supporting independent retailers”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Payed for next day delivery,didn’t get item in time for my birthday”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hi Lavinia, I can see that your order was placed on 03/08/22 and delivery was attempted the next day on 04/08/22. Unfortunately the delivery attempt was not successful therefore ParcelForce sent this back to the depot and attempted delivery again the next day on 05/08/22 where this was successfully delivered. We sent your order in good faith however I am sorry that the first delivery attempt was unsuccessful and you received your parcel one day late. Kind regards, Emma
Posted 4 years ago
“Nothing to improve at all”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“No product delivered. No response to my emails”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hi Ian, We are sorry your package has gone a miss with Royal Mail. We sent the item out via their Tracked 48 service which does indeed need a signature. On Royal Mail, it states that the item has been signed for by COOPER and delivered at 13:25, Friday 29 July 2022 but in the meantime, we have raised a claim on your behalf within 2 hours of you emailing ourselves and are awaiting Royal Mails' response which can take up to 7 days. As soon as we receive a response from Royal Mail then we can potentially help you further. I am sorry you feel aggrieved by this but when an item is Signed for and states it has been delivered it can take a few days for an investigation to sort. Kind Regards Emma
Posted 4 years ago
“mit Ihnen zu arbeiten, danke für den Service und die schnelle Lieferung”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Top deal on some great tees”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Norton Barrie is rated 4.9 based on 6,998 reviews