Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Made4Fighters.com Reviews

4.7 Rating 5,680 Reviews
94 %
of reviewers recommend Made4Fighters.com
4.7
Based on 5,680 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
95%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 92%
Customer Service
Communication Channels
Email, Live Chat
Read Made4Fighters.com Reviews

About Made4Fighters.com:

Made4Fighters.com is a UK based specialist retailer of Combat Sports Equipment & Apparel. Established 2007.

Visit Website

Phone:

01280 818648

Email:

contact@made4fighters.com

Location:

10 Top Angel,
Buckingham
United Kingdom
MK181TH

“Good product. Swift delivery. Many thanks!”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Item i bought was good quality”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Ordering went smoothly however you sent me the wrong item.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hi Arwen, Thanks for sharing your feedback and for bringing this to our attention, we are looking into this issue now and hope to resolve this promptly with you via email. We are so sorry for any inconvenience caused by this. Kind regards, Hollie, M4F
Posted 4 years ago
“Good product came earlier than planned.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Good products, reliable fast service”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Very good.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Good price, good description,excellent delivery highly recommend”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Always a pleasure doing business with Made4Fighters, lots of choice gear, and prompt delivery. Thanks!”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Products are good. Unfortunately, the experience was extremely poor. I ordered express delivery (paid extra) to receive the goods within 48 hours. The order took 2 weeks to arrive. Thankfully the extra price I paid for delivery was refunded but this took emails from me to initiate - there was no initiative taken from the company. It was stated via email that there should have been a message on the website stating express delivery was not available due to warehouse improvements. I am a stickler for details so find it hard to believe I missed this. However, express delivery shouldn't be an option available on the site if it cannot be honoured. I had to proactively chase the order even when sent after a full week from Made4fighters as the company they used took a further week to deliver. The delivery was from and to the UK - not an international delivery. The items are of good quality but the amount of chasing expected of customers whilst showing no initiative to track or take ownership of delivery was beyond poor. Items were ordered for a specific occasion - missed, unfortunately. Danielle who replied via email was professional and did respond timely - so that was appreciated.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“my order never arrived. The answer was that the transport company lost my package but Made4fighter was not responsible for sending it again. A shame because I thought it was a respectable company”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hi Angel, Thanks for sharing your feedback! I'm so sorry for your parcel has been classed as missing, I can see a 48-hour investigation took place with DHL and we kept you updated on this via email. A refund was processed due to not having the item in stock, however, when stock has been replenished I will contact you via email to ensure we can process a new order for you. Apologies for any inconvenience caused by this. Kind regards, Hollie, M4F
Posted 4 years ago
“But the price drop on black friday wasnt that good”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Great service from start to finish!”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Clear communication fast supply great to do business with.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Haven't tested products yet as they are a christmas present but good service”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“If you place an order and send the items back they do not refund the delivery charge which is very unusual as most companies do. Won’t be ordering from here again encase it needs returning.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Good Morning Kelly, Thank you for sharing your feedback, we're sorry your experience has not matched your expectations. We pride ourselves in excellent service, as per our delivery terms and conditions via the website, we do not refund your original delivery costs if the delivery service has been fulfilled. I can see we have issued a refund for the items returned, refunds usually take 5 working days to hit your account depending on your bank. If we can be of any further assistance, please contact us at contact@made4fighters.com Kind regards, Hollie, M4F
Posted 4 years ago
“Ordered my boyfriend some Venum Elite Evo boxing gloves for Christmas, I absolutely love them. Amazing quality! Had a nightmare as Hermes lost my original parcel but Hollie from customer services sent me a replacement the same day of asking. Thank you Hollie!”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Katie, sorry that you had an issue with your original order! I'm glad we managed to get this rectified for you. Thanks for the positive feedback and hope to hear from you again soon M4F
Posted 4 years ago
“Generally very happy with my Made4Fighters experience - the product was at the best price I could find. A couple of improvements would push my rating up to 5 - tracking of the package (it was a punch bag, so maybe this is more difficult with large items). Also the bag arrived dirty, as the packaging had been ripped and the bag got scuffed in transport. However, it cleaned up fine, so this wasn't a big issue”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hi Tim, Thanks for shopping with us and we appreciate the feedback regarding the courier and packaging. Apologies for the inconvenience, this will be passed on to our logistics team for review. We hope you enjoy your new punch bag 💪 M4F
Posted 4 years ago
“Couldn’t use my voucher because I have done (had to) purchase during Black Friday”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hi Michal, Thanks for your order! During Black Friday all of our items on the website were discounted already, so you will likely have made a greater saving than any of our discount codes. Please feel free to keep your discount code and use it on your next order with us. M4F
Posted 4 years ago
“3 weeks no delivery”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Not bad, came a day earlier than it was supposed to and it was about £80 cheaper then Centurys website.”
Made4Fighters.com 5 star review on 9th December 2021
Helpful Report
Posted 4 years ago
Great choice! Thanks for shopping with us 👊
Posted 4 years ago
Made4Fighters.com is rated 4.7 based on 5,680 reviews