Made4Fighters.com Reviews

4.8 Rating 4,863 Reviews
95 %
of reviewers recommend Made4Fighters.com
4.8
Based on 4,863 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
97%
Accurate And Undamaged Orders
98%
Customer Service
Communication Channels
Email, Live Chat, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.8 out of 5
Read Made4Fighters.com Reviews

About Made4Fighters.com:

Made4Fighters.com is a UK based specialist retailer of Combat Sports Equipment & Apparel. Established 2007.

Visit Website

Phone:

01280 818648

Email:

contact@made4fighters.com

Great quality, very sturdy.
Helpful Report
Posted 2 days ago
Thanks for 5 stars! 😊 Hollie, M4F
Posted 2 days ago
Great service. Initially stock showing on website that wasnt in, so had a quick refund, No big deal and all went through quickly. Then I chose a size too small and the return process was really easy to follow. Right size was a separate order rather than exchange to make things quicker. Wicked stylee :)
Helpful Report
Posted 2 days ago
Good Afternoon, Thanks so much for sharing your feedback, I do apologise for the initial inconvenience with your order however we are happy to hear this was resolved swiftly and you found an alternative item 😊 I have emailed you a discount code to use on your next order! Hollie, M4F
Posted 2 days ago
easy to order, came sooner than expected, high quality products.
Helpful Report
Posted 2 days ago
Hi Elliott, We appreciate you taking the time to leave a 5-star review, thank you! 😊 Hollie, M4F
Posted 2 days ago
Item as described and delivered faster than expected a very happy customer
Helpful Report
Posted 4 days ago
Hi Anthony, Thanks so much for this great feedback, I'm so happy to hear you love your new Bytomic Graphite Competition Kama πŸ‘Œ Thanks again! Hollie, M4F
Posted 3 days ago
Whenever I look at ordering MMA brands I always go to made4fighters first, always got good deals (at least on the stuff I want) have used made4fighters for years and have never been disappointed
Helpful Report
Posted 6 days ago
Hi Jordan, Thanks so much for this awesome feedback, I can see you are a loyal customer & we appreciate it πŸ™Œ I have emailed you a discount code 😊 Hollie, M4F
Posted 4 days ago
Paid $20 to have delivered in a few days and it took 10 days.
Helpful Report
Posted 6 days ago
Hi Roxanne, Thanks for sharing your feedback, I do apologise for the delay in receiving your parcel. We offer international shipping via DHL which takes 1-2 working days to be delivered, however, sometimes issues can arise at customs causing unexpected delays with the delivery being on time. I can see from your tracking this is unfortunately why your parcel was not delivered within the correct timeframe. I have issued a refund on your shipping costs and emailed you with a discount code to use for a future order. We hope to regain your trust in ordering with us again 😊 Apologies again for the inconvenience caused by this. Hollie, M4F
Posted 4 days ago
Good fit quick delivery
Helpful Report
Posted 6 days ago
Hi Brian, We appreciate your feedback, thank you - please let us know if there is anything we could improve on to receive 5 stars! 😊 Hollie, M4F
Posted 5 days ago
This is not a review on the product as I still haven’t received it yet this poor review is the for fact they use Hermes aka Evri who will always been the worst delivery company I have ever known absolutely useless the fact they changed their name and still suck is beyond on me I would be embarrassed if I was then f****** shocking.
Helpful Report
Posted 1 week ago
Hi Conor, Thanks for leaving a review, I'm sorry to hear you have not received your parcel as of yet. It has been bought to my attention that the reason delivery has not been successful is due to an address error, I can see the flat number is unfortunately missing. I have sent you an email this morning to ensure we obtain the flat number, which will enable our courier to attempt redelivery for your parcel 😊 Apologies again for any inconvenience caused by this. Hollie, M4F
Posted 5 days ago
Quick delivery and quality products.
Helpful Report
Posted 1 week ago
Thank you! πŸ™Œ
Posted 5 days ago
No problem with the order. Fast and easy.
Helpful Report
Posted 1 week ago
Hi Nichols, Thanks for sharing your feedback, we hope you love your new items 😊 Hollie, M4F
Posted 5 days ago
Brilliant quality; quickly delivered.
Helpful Report
Posted 1 week ago
Hey Alexandru, We are so happy to hear you love your new Venum Dragon's Flight Boxing Gloves, thanks so much for shopping with us πŸ₯Š Hollie, M4F
Posted 1 week ago
Good quality products, great price, quick delivery.
Helpful Report
Posted 1 week ago
Hi Ian, Thanks for shopping with Made4Fighters πŸ™Œ Hollie, M4F
Posted 1 week ago
Good prices and quick dispatch
Helpful Report
Posted 1 week ago
Thanks so much for your review, we appreciate it ☺ Hollie, M4F
Posted 1 week ago
Super fast delivery and items are well packed..Happy customer !
Helpful Report
Posted 1 week ago
Hi Sandra, Thanks so much for 5 stars! πŸ₯Š Hollie, M4F
Posted 1 week ago
Absolute great service and great quality goods, will definitely buy from here again. A special mention for Danielle who helped out with an issue and dealt with it in a quick and timely manner, 10 out of 10 from me.
Helpful Report
Posted 1 week ago
Hi Jonathan, Thanks so much for taking the time to leave this awesome review, we are so pleased to hear you had such a positive experience with us! Your kind comments will be passed on to our valued team member, Danielle 😊 I have emailed you a discount code for a future order. Hollie, M4F
Posted 1 week ago
Terrible service.
Helpful Report
Posted 1 week ago
Good Morning, Thank you for sharing your feedback. I'm sorry to hear you are not satisfied with the service, we pride ourselves on providing the best customer service and would like to ensure we rectify any issues you may have faced with your order. I can see that your order was placed on the 8th of July and was received before the estimated arrival date via Evri - we have not received any email correspondence from yourself with regards to any issues therefore I have contacted you this morning via email. If you could please get back to us at your earliest convenience, it would be greatly appreciated! 😊 Hollie, M4F
Posted 1 week ago
Would have been nice if Gi came with a belt, bit cheap when spending so much
Helpful Report
Posted 1 week ago
Good Morning! Thanks for sharing your feedback. I do apologise the gi purchased was not supplied with a belt, however, I can see as per the product description this particular item does not include the belt. We offer a wide range of belts to purchase, I have sent you an email so we can discuss the best options for you 😊 Thanks for 5 stars! Hollie, M4F
Posted 1 week ago
Really good site with loads of decent kit and clothing. Wouldnt hesitate to use them in the future.
Helpful Report
Posted 1 week ago
Hello! Thanks for taking the time to leave a review, we look forward to your future orders 😊 Hollie, M4F
Posted 1 week ago
Excellent service
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
Hi Ruth, Thanks so much for leaving a review, it is appreciated πŸ₯Š Hollie, M4F
Posted 2 weeks ago
It's exactly what I wanted for my grandchildren.
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
Thanks so much for 5 stars, we are so pleased to hear your grandchildren loved their new products 😁 Hollie, M4F
Posted 2 weeks ago
Made4Fighters.com is rated 4.8 based on 4,863 reviews