Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Lamps2udirect.com Reviews

4.5 Rating 6,403 Reviews
88 %
of reviewers recommend Lamps2udirect.com
4.5
Based on 6,403 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
Greater than 88%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 93%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone
Queries Resolved In
2 - 3 Hours
Read Lamps2udirect.com  Reviews

About Lamps2udirect.com :

Lamps2Udirect.com is dedicated to supplying bulbs, tubes, LEDs and lighting accessories to you, the customer, as quickly and stress free as possible.

Visit Website

Phone:

01763 661 650

Email:

sales@lamps2udirect.com

Location:

Lamps2udirect.com Ltd,
Office 4, Unit 40, Park Farm Ind Estate,
Hertfordshire
Buntingford
SG9 9AZ

Write Your review

Lamps2udirect.com  5 star review on 11th September 2025
Sue Gibson
Lamps2udirect.com  5 star review on 5th March 2025
Michael Connor
Lamps2udirect.com  5 star review on 1st November 2024
John Faulkner
Lamps2udirect.com  5 star review on 1st November 2024
John Faulkner
Lamps2udirect.com  5 star review on 27th June 2024
Colin Grimes
Lamps2udirect.com  5 star review on 27th June 2024
Colin Grimes
Lamps2udirect.com  5 star review on 25th March 2024
Derek Gaulter
12
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Great service 6 foot led tube arrived in one piece due to careful packaging and works perfectly!”
Helpful Report
“Prompt Reliable Service at a reasonable price as always - Thanks to the Lamps2U Team.”
Helpful Report
“Prompt and reliable service. Thank you.”
Helpful Report
“Excellent. Arrived on time and worked! (Replacement bulb for patio heater)”
Helpful Report
“Goods arrived in time and were well packaged.”
Helpful Report
“Good quality, fast delivery, I will use them again, recommended.”
Helpful Report
“I never received the product so i won’t be ordering from this website again. Haven’t received a refund either”
Helpful Report
“As poor as it gets Ordered and paid for an outdoor lamp. Seemed to be taking some time to arrive. Next thing I know was my money back in my account, no explanation or anything. So on this basis I would say very poor. At least I got my money back but would have expected some brief explanation.”
Helpful Report
“As described and good value”
Helpful Report
“Very helpful advice provided regarding alternative bulbs for a discontinued range. The bulb arrived and is working as promised”
Helpful Report
“Quality product delivered professionally. It's all good.”
Helpful Report
“Struggling to find square halogen bulbs. Good price and delivered with a couple of days.”
Helpful Report
“Fantastic - exactly what I needed and within a couple of days.”
Helpful Report
“Appalling customer service! I have been using this company for about 6 years for T4 fluorescent tubes for my under cabinet kitchen unit lighting and always buy the same tubes. As the tubes don't last very long I usually buy in bulk so I have a spare whenever one fails. Today I came to replace one of the failed tubes and found that the replacement was a cool white instead of the warm white ones that I always order. It looks identical to the ones I usually get save it had a different number on the tube when I examined it closely. On checking back my orders I saw that I had last ordered one of these tubes in 2019 so it was the first time I had used this particular tube. I contacted Lamps2UDirect to ask for a replacement as they had obviously sent me the wrong tube. I was told (by Martin) that they could not replace a tube that had been supplied in error 2 years ago. I expressed my disappointment and the response from Martin was 'hopefully you can find another company that is willing to replace items supplied over two years ago'. I have been in business myself for many years and always endeavoured to resolve any concerns by my customers to their ultimate satisfaction whatever the cost. For the sake of about £3.50 the company has now lost a loyal customer. Very disappointed!”
Helpful Report
Hello Paul, Thank you for taking the time to leave us a review. I am glad you have been so specific and added so much detail. I think anyone reading it would understand that raising an issue with an order placed over two years ago and asking for a free replacement is completely unreasonable. Even so, we offered discount and free delivery on a new order, which we did not have to do. I would also like to note, the cool white tube you claim came from us went obsolete around 5 years ago. I do not believe this tube actually came from us. It looks as though you were trying to get free lamps but unfortunately failed. I am sorry you were unsuccessful and reiterate, I hope you manage to find a company that will offer you the service you feel you deserve. Best of wishes.
“Excellent service”
Helpful Report
“Excellent service and order arrived really quickly”
Helpful Report
“Excellent. No problems.”
Helpful Report
“Very happy. Will order again soon.”
Helpful Report
“Very good and swift service. Would not hesitate to order from them again.”
Helpful Report
“Was helped by very helpful gentleman who knew everything about everything concerning lighting for my home and garden. Would highly recommend them for this and their prompt service and quality of goods.”
Helpful Report
Lamps2udirect.com is rated 4.5 based on 6,403 reviews