IMAxle Reviews

4.83 Rating 155 Reviews
95 %
of reviewers recommend IMAxle
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
On-time Delivery
100%
Customer Service
Communication Channels
Telephone
Read IMAxle Reviews
Visit Website

Phone:

01949 869600

Location:

Bingham Road,Lagar

Write Your review

Tell us how IMAxle made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
A Brand New (not Reconditioned Exchange) well finished, well engineered, precision machined product, mounting bushes included. Fitted like a dream. A godsend for 9N Polo owners. No need to scrabble around Breakers' Yards. At £160 carriage paid, it's a no-brainer!
Posted 9 months ago
Hi Alistair,

Thanks for leaving the review, we pride ourselves in the quality of our products.

Cheers IMaxles
Posted 9 months ago
Very quick service
Posted 1 day ago
Ordered @ 15:30 axle arrived next morning by 10 am. Awesome service
Posted 5 days ago
Very good service
Posted 5 days ago
Easy ordering with prompt delivery. Cant fault the new Fiat 500 axle!
Posted 1 week ago
Excellent service and product. Couldn’t beat on the price, would definitely recommend. The garage that fitted were impressed too! Many thanks guys
Posted 1 week ago
Friendly but professional communication, low price and fast delivery means I wouldn’t hesitate to use im axle again.
Posted 1 week ago
Very efficient and helpful with great products at the best price. Would recommend this company to anyone.
Posted 1 week ago
Great product and fast delivery. Thanks.
Posted 1 week ago
New axle from these people sorted my old saggy rear end on my Citroen . Courier delivered to me next day and collected old one when finished . Really helpful , knowledgeable and professional . Thank you I M Axles . 😁😁
Posted 2 weeks ago
Car needed sub frame. Garage recommended using IMAxle and I ordered there and then. Part was delivered on the Monday (ordered on Thursday previous). Excellent service !!
My only gripe is that there was no correspondence to say that the item was on it's way leaving me wondering if I had ordered correctly !!! This may be due to the current covid 19 outbreak but I would definitely recommend using IMAxle
Posted 3 weeks ago
Hi,

Sorry about the lack of communication, we've had a few issues with emails being sent from out website.

Thanks IMaxle
Posted 3 weeks ago
Brilliant to deal with from start to finish
Posted 1 month ago
Cheap and it showed. Bolts all went in at funny angles, cups for control arms where 1/2cm bigger then the oem spec. Had to use packers to make good and had to cut corners off to help it fit into place as all were curled up.
Luckily I was fitting myself as would have cost more then Oem to have buy and have a garage fit with all the extra work to get to fit correctly.
Posted 1 month ago
Sorry to hear you are having problems. We looked into your purchase and it seems it's the wrong part for your car. You sent us an enquiry asking if the subframe would fit the Golf 4Motion. We informed you our part does not fit the 4Motion. You have purchased it regardless. We strongly recommend you get your car checked urgently by a garage to make sure your modifications are safe and roadworthy.
Posted 1 month ago
Ordered then delivered next day
Posted 1 month ago
Ordered a frame for my Renault Modus. The part arrived quickly, intact, and exactly what I ordered. Excellent service.
Posted 1 month ago
Very quick efficient service
Posted 1 month ago
Perfect service. Was lowered by 40mm and delivered in 24hours. Couldnt be happier.
Posted 1 month ago
Great value, delivered as promised, fitted the van in 10 mins, will be back.
Posted 1 month ago
I purchased a replacement rear axle for my partner and it was delivered earlier than promised in excellent condition. My garage report that the stub axles on the new one are slightly shorter than OEM but they were able to move the old ones across. No issues
Posted 1 month ago
Easy to use website, and next day delivery. Very happy.
Posted 1 month ago
Great axle, everything has been cleaned up very nicely, done a better job than I could! Excellent phone service! Flexible pick up and delivery! I am super super pleased! Some paint was chipped off but it's not a problem, I just clear-coated it as it was nice and clean still.
Posted 1 month ago
IMAxle is rated 4.83 based on 155 reviews