Hygiene Depot Reviews

4.78 Rating 617 Reviews
97 %
of reviewers recommend Hygiene Depot
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
100%
Accurate And Undamaged Orders
97%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Hygiene Depot Reviews

About Hygiene Depot:

Hygiene Depot offers a huge range of high quality disposable cleaning supplies and janitorial products for every type of business and organisation. Hygiene Depot is independently owned and run from our warehouse in Bristol, we have been trading for 25 years and continue to thrive in a very competitive market.

Visit Website

Phone:

0117 946 1960

Email:

sales@hygienedepot.co.uk

Location:

Unit 6 Ashmead Park
Ashmead Road
Keynsham

Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
First time using Hygiene Depot. Order placed easily enough and delivered on time. Will use them again.
Posted 7 months ago
Excellent
Posted 7 months ago
DELIVERED AS PROMISED
Posted 7 months ago
Excellent service, second to none.
Posted 7 months ago
These are exactly what it says on the tin!!!!!!!!!!!!!
Posted 7 months ago
Efficient and quick service
Posted 7 months ago
As an award-winning holiday home in central Bath, we wanted to ensure our new cleaning protocols met and exceeded national guidance. We were delighted with our first ever order from Hygiene Depot which arrived quickly and well within the stated delivery window. Their products were competitively priced and we're proud to have supported a local business. Highly recommend - no matter where you are!
Posted 7 months ago
Hi,

Thank you so much for taking the time to leave such a wonderful review, we really appreciate it. We are so pleased that you have had a great experience.

Kind regards,

Laura
The Hygiene Depot Team
Posted 7 months ago
Product is fine however the carrier had left the delivery upside down which dented the 5litre container & the spray bottles had leaked as tops had loosened.
Posted 7 months ago
Good Service Good Pricing
Posted 7 months ago
Easy company to do business with, frendly, helpful and very knowlegable about their products
Posted 7 months ago
Highly recommend.Quality product.I am very happy with that.
Posted 7 months ago
I thought for hygiene purposes it should have been provided with a removable shield covering of the brush when not in use .
easy to set up charging & use
Posted 7 months ago
Hi Maggie,

Thanks for your feedback. I've checked your order and you purchased Hand Towels from us, so I think you might be referring to something you purchased elsewhere?

Let me know if I'm mistaken.

Kind regards,

Laura
The Hygiene Depot Team
Posted 7 months ago
Thank you Martina and Julie
Excellent service
Bob
Midland Supply Ltd
Posted 7 months ago
I've passed on your thanks - Thank you for leaving a review.
Posted 7 months ago
First class service and originally a good price for quality gloves, given the exploitative prices some were charging because of the demand due to Coronavirus. It is a pity this can no longer be said. Gloves still first class, price less so.
Posted 7 months ago
Hi Jeanie,

Thank you for your feedback. I'm pleased that you are happy with the service you have received and the quality of the gloves. I sincerely understand your frustration with our recent price increases, unfortunately this is entirely based on price increases we have received from our supplier and unfortunately the same prices are echoed throughout all glove suppliers, so unfortunately we had no other option but to increase our prices. We will as always review our pricing and ensure that we continue to offer a balance between quality and competitive pricing.

Thank you for taking the time to give us a review and for your order.

Kind regards,

Laura
The Hygiene Depot Team
Posted 7 months ago
ordered and very prompt arrival Excellent quality and very much appropriate for its purpose Thank you
Posted 7 months ago
First of all, I ordered XL gloves however you sent me medium gloves! 2nd of all you still charged me £80 extra as if I ordered the XL, however in reality I got medium. So why charge me for something else??? I will need a refund of £80
Posted 7 months ago
Hi Bilal,

Thank you for your feedback. The Customer Service Team have looked into your query and it appears that your online order stated 2 x cases of Medium UltraTouch Nitrile gloves, therefore this is what was sent out and what you were charged for.

Please call (0117 9461960) into the office and speak to Linda in Customer Service and she will be able to discuss your options, should you wish to order XL instead.

Kind regards,

Laura
The Hygiene Depot Team
Posted 7 months ago
Very quick delivery, gloves not yet used so can't review
Posted 7 months ago
Fast delivery and quality product
Posted 8 months ago
Very happy I found hygiene depot. Good price and fast delivery
Posted 8 months ago
Ordered in the afternoon, came the next day.
Posted 9 months ago
Hygiene Depot is rated 4.78 based on 617 reviews