Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Folk Interiors Ltd Reviews

4.8 Rating 4,764 Reviews
95 %
of reviewers recommend Folk Interiors Ltd
4.8
Based on 4,764 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
95%
Accurate And Undamaged Orders
99%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email
Queries Resolved In
2 - 3 Hours
Read Folk Interiors Ltd Reviews
Visit Website

Phone:

07970096672

Email:

info@folkinteriors.com

Location:

Buckfast Road, Buckfastleigh
TQ11 0EA

Write Your review

Folk Interiors Ltd 5 star review on 31st October 2026
Julie Holmes
Folk Interiors Ltd 5 star review on 18th August 2026
Jacqueline Hatchard
Folk Interiors Ltd 5 star review on 18th August 2026
Jacqueline Hatchard
Folk Interiors Ltd 5 star review on 3rd July 2026
Julie Hartwell
Folk Interiors Ltd 5 star review on 1st July 2026
Julie Hartwell
Folk Interiors Ltd 5 star review on 30th June 2026
Lynne Gear
Folk Interiors Ltd 5 star review on 30th June 2026
Lynne Gear
224
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Very happy with Folk Interiors, will definitely use again, happy with thete competitive prices, and packaged well.”
Folk Interiors Ltd 5 star review on 7th February 2026
Helpful Report
Posted 8 months ago
Hello Rebecca, Thank you so much for your positive words! Your display looks fantasic, we might have to take some inspiration for our shops... We look forward to working with you again, and hopfully see more of your collection! Kind regards, The Folk Interiors Team x
Posted 8 months ago
“Lovely products nicely packaged”
Helpful Report
Posted 8 months ago
Hi Kirsty, Thank you for leaving us a review, we are happy to hear that you are pleased with the products you ordered. We hope to work with you again soon! Kind regards, The Folk Interiors Team x
Posted 8 months ago
“Excellent service. Also very efficient on answering my emails.”
Helpful Report
Posted 8 months ago
Hi there, Thank you for taking the time to leave us a review. We are always happy to help and will answer questions to the best of our ability. We hope to work with you again! Kind regards, The Folk Interiors Team
Posted 8 months ago
“Absolutely gorgeous little mugs, so unusual & stunning mixture of colours!! They're beautiful & very happy with the service. Arrived quickly & well packaged. The set came in a cute little box. Would definitely recommend & buy again ☺️”
Helpful Report
Posted 8 months ago
Hi Gemma, Thank you for taking the time to leave us a review. We are so pleased to hear that you are happy with your purchase and are satisfied with the service we provide. We hope to work with you again soon! Kind regards, The Folk Interiors Team
Posted 8 months ago
“Still waiting for the tv”
Helpful Report
Posted 8 months ago
Hello, Thank you for your review. We’re sorry for any confusion caused. The TV you ordered is part of the new Maileg collection and is a pre-order item, which is clearly advertised on the product page as being due for delivery in March. As soon as it arrives with us, it will be dispatched straight away. If you have any questions about your order or would like an update at any point, please don’t hesitate to contact us directly — we’re always happy to help. Kind regards, Folk Interiors
Posted 8 months ago
“Great store, products and fast delivery!”
Helpful Report
Posted 8 months ago
Hello David, Thank you for taking the time to leave us a review. We are so happy to hear that you are pleased with your purchase. We hope to work with you again soon! Kind regards, The Folk Interiors Team
Posted 8 months ago
“Brazil cafe mugs are lovely! Great service.”
Helpful Report
Posted 8 months ago
Hi there, Thank you for leaving us a review! We are so pleased that you like your cafe mugs, we hope to work with you again soon! Kind regards, The Folk Interiors Team
Posted 8 months ago
“I ordered a Maileg Fridge online. It arrived well packaged and very promptly. Thank you, we have 1 very happy Granddaughter.”
Helpful Report
Posted 8 months ago
Thank you for your lovely review, Elaine. We’re delighted the Maileg Fridge arrived well packaged and promptly, and that your granddaughter is very happy. Kind regards, Team Folk Interiors Ltd
Posted 8 months ago
“The best customer service I’ve received in a long while! Makes a difference - you now have my repeat customer.”
Helpful Report
Posted 8 months ago
Thank you for your lovely review, Karen. We’re delighted to hear you experienced our best customer service and look forward to welcoming you back as a repeat customer. Kind regards, Team Folk Interiors Ltd
Posted 8 months ago
“Beautiful napkins that create conversation at hhd table. Really has the wow factor! My guests wanted to keep them! Snd they did!”
Helpful Report
Posted 8 months ago
Thank you for your review! We’re thrilled the napkins sparked conversation and wowed your guests. We love hearing they even didn’t want to part with them. Kind regards, Team Folk Interiors Ltd
Posted 8 months ago
“Lovely cushion covers, stylish and great colours and quality. I would definitely recommend them to others and would buy again.”
Helpful Report
Posted 8 months ago
Thank you for your review, Catherine. We’re thrilled you love the cushion covers. Thank you for your recommendation and we look forward to you shopping with us again. Kind regards, Team Folk Interiors Ltd
Posted 8 months ago
“I was very happy with the items I received and the customer service provided throughout the process. Part of my order was delayed but I received quick response and updates.”
Helpful Report
Posted 8 months ago
Thank you for your review, Rosemary. We’re glad you’re happy with the items and that we could provide quick updates during the delay. Kind regards, Team Folk Interiors Ltd
Posted 8 months ago
“I love all the miniature products I've bought from Folk Interiors. They are of exceptional quality and look fantastic!”
Helpful Report
Posted 8 months ago
Thank you for your lovely review. We’re thrilled you love all the miniature products from Folk Interiors and we appreciate your kind words. Kind regards, Team Folk Interiors Ltd
Posted 8 months ago
“Very happy with the 4x ceramic coffee cups I purchased recently. Great quality and perfect size for flat whites!”
Helpful Report
Posted 8 months ago
Thank you for your review, Julian. We’re delighted you’re happy with the ceramic coffee cups and that they’re perfect for your flat whites. Kind regards, Team Folk Interiors Ltd
Posted 8 months ago
“I ordered Maileg mouse dolls' house furniture and was very pleased with the product which was beautifully packaged and dispatched promptly.”
Helpful Report
Posted 8 months ago
Thank you for your review. We’re delighted you were pleased with the Maileg mouse dolls' house furniture and with our services. Kind regards, Team Folk Interiors Ltd
Posted 8 months ago
“Very good products and efficient staff”
Helpful Report
Posted 8 months ago
Thank you for your review, Claire. We’re glad you’re happy with our products and found our staff efficient. Kind regards, Team Folk Interiors Ltd
Posted 8 months ago
“I bought the gorgeous tapas bowl. I saw them in a magazine and had to have them. They are on display in my kitchen.”
Helpful Report
Posted 8 months ago
Thank you for your review, Valerie. We’re thrilled you love the tapas bowl and they look lovely on display in your kitchen. Kind regards, Team Folk Interiors Ltd
Posted 8 months ago
“Beautiful items, really well made”
Helpful Report
Posted 8 months ago
Thank you for your review, Jude. We’re glad you’re happy with the items. Kind regards, Team Folk Interiors Ltd
Posted 8 months ago
“Really fun original cards- great quality & fantastic customer support. I had an issue that was promptly resolved plus an additional gift. Highly recommended!”
Helpful Report
Posted 9 months ago
Thank you for your lovely review, Helen. We’re thrilled you enjoyed the cards, the quality, and that we could resolve the issue promptly with a little gift. We appreciate your support and look forward to helping again soon. Kind regards, Team Folk Interiors Ltd
Posted 8 months ago
“I ordered a pixie doll and I accidentally put wrong postcode , I informed them and I am still waiting to hear back, not contacted Royal Mail to see where my parcel is , deliberately ignoring my emails and instagram messages, I am very shocked on their behaviour to be honest”
Helpful Report
Posted 9 months ago
Hi Louise, We’re really sorry to hear about the mix-up and that you haven’t had a response yet. This isn’t the level of service we aim for. We can confirm that we received the order cancellation and your order was refunded on 8th January. Kind regards, Team Folk Interiors Ltd
Posted 9 months ago
Folk Interiors Ltd is rated 4.8 based on 4,764 reviews