Hi Brian,
Thank you for the five-star review. We’re really glad the product is strong enough for your application and that it was well packaged. If you need anything else, we’re here to help.
Kind regards,
FIRST4MAGNETS®
“Great variety of magnets and sizes for all sorts of projects.
Thanks to the friendly and very knowledgeable customer care I was able to order just the right product for my needs thereby avoiding me ordering the wrong size and strength of the magnets. Speedy delivery and the magnets were safely packaged.”
Hi there,
Thank you for the five-star review. We’re really glad you're happy with the range of magnets and that our customer service could help you choose the correct size and strength. Happy to hear the delivery was speedy and the magnets arrived safely packaged and we look forward to hopefully assisting you again in the future.
Kind regards,
FIRST4MAGNETS®
“Dear Sir/Madam,
I do not understand why you are asking if I was pleased to receive the order, as I have not yet received it.
On August 24th, I received an email from you stating that order WEB1018547-786 had been dispatched for delivery.
I have not received any notification stating that the order has been delivered, and I wish to reiterate that it has not been delivered.
In light of the above, I request information regarding the delivery status.
Thank you for your attention; I look forward to your reply.
Regards, Rodrigo L”
Hi Rodrigo,
Thank you for taking the time to provide your feedback. We are sorry to hear that you have not yet received your order.
Our system automatically sends a review request after a set period of time following dispatch, and we apologise that you received this request before your order had arrived. Please be assured that we will endeavour to resolve this with you.
Having looked further into the tracking for your order, unfortunately, the courier was unable to complete the delivery and, according to their latest update yesterday, the parcel has subsequently been marked as “Return to Sender”.
We appreciate how frustrating this must be. While the delivery itself is handled by the courier once the parcel leaves us, we will follow this up and work with you to resolve the situation.
We will be in contact with you directly to discuss the next steps and ensure this is resolved.
Kind regards,
FIRST4MAGNETS®
“Who would have thought I needed magents for problem solving? I didn't, but when it happened First4Mangnets had what I needed - and based in the UK. No mail order from China involved here. The magnets themselves are strong beyond my expectations and are doing the job I wanted.”
Hi there,
Thank you for the five-star review. We’re really glad you found exactly what you needed, and that the magnets are performing beyond expectations. We look forward to hopefully assisting you again in the future.
Kind regards,
FIRST4MAGNETS®
Hi Andrew,
Thank you for the five-star review. We’re thrilled the magnets provided good value, worked perfectly for your motor encoders, and that delivery was quick. If you need anything else, we're here to help.
Kind regards,
FIRST4MAGNETS®
“Excellent product with super-safe packing and speedy delivery.
Worth praise, given that, in the same week, I received some battered and mishapen nickel-plated neodymium magnets from a different supplier. (Goodbye nickel = hello rust.)”
Hi David,
Thank you for the five-star review. We’re really glad the product and packaging met your expectations and that delivery was fast. If you need anything else, we’re here to help.
Kind regards,
FIRST4MAGNETS®
“first4Magnets are my first stop when ordering magnets for model making. Their small neodymium magnets are perfect for the job. Small milimetre sizes that can be added inconspicuously, at a reasonable price.
Service is good and prompt.”
Hi Steve,
Thank you for the five-star review. We’re really glad our neodymium magnets are perfect for your model making and that you're satisfied with the size and the price. It’s also great to hear you found our service good and prompt. If you need anything else, we’re here to help.
Kind regards,
FIRST4MAGNETS®
Hi Robert,
We’re sorry to hear the magnets didn’t meet your expectations. With regards to hooks, there are no hooks provided within this kit, they are paper towel holders provided as two separate "hangers" to allow use for a variety of towel widths.
A member of our team will be in touch to resolve any issues you have with this product.
Kind regards,
FIRST4MAGNETS®
Hi there,
Thank you for the five-star review. We’re really glad you’re happy with the quality, fast delivery, and that we’ve lived up to your expectations. If you need anything else, we’re here to help.
Kind regards,
FIRST4MAGNETS®
Hi Graham,
Thank you for the five-star review. We’re really glad you’re happy with the fast postage and that your order arrived well packed. If you need anything else, we're here to help.
Kind regards,
FIRST4MAGNETS®
Hi Scott,
Thank you for the five-star review. We’re really glad you’re happy with the Adhesive 20 x 6 x 1.5mm thick N42 Neodymium Magnet and the fast delivery. If you need anything else, we're here to help.
Kind regards,
FIRST4MAGNETS®
Hi Ian,
Thank you for the five-star review. We’re really glad you're happy with our service and we look forward to hopefully assisting you again in the future.
Kind regards,
FIRST4MAGNETS®
“Unfortunately I got the measurements wrong so the window was too large to fit. Entirely my fault as I got completely confused about the amount of space to leave around the window...guidance was confusing for me as talked about so many millimetres or was it centimetres then allow for something else. As I say, my fault but guidance could be a lot similar. Eg if window width is say 100cm, deduct 2 cm in total so size should be 98cms.
As the window was quite large, it couldn't use magnets so should have gone elsewhere really and would also say the whole thing did not feel like it should have cost £250 as thin and flimsy.
Service and delivery was great, so thank you. Unfortunately it had to go to the tip but I've learnt from the mistake on my part!”
Hi Andrew,
Thank you for sharing your feedback. We’re glad to hear the service and delivery were great, but we are sorry the guidance on measurements felt confusing and that the window didn’t fit as intended. Your feedback is very valuable and the process is being explored to ensure this is clear.
In the meantime, if you do need further assistance with a secondary glazing kit, we'd be more than happy to help.
Kind regards,
FIRST4MAGNETS®
Hi there,
Thank you for the five-star review. We’re so glad the magnet arrived promptly and does exactly what you wanted. If you need anything else, we're here to help.
Kind regards,
FIRST4MAGNETS®
“Very impressed with company. Initially out of stock, informed when they available and I then bought 4 (prompt delivery) to hold down windscreen cover on my motor home, not yet tested but 8kg grab should be fine. My error didn't realise they came in pairs. Support via on line, absolutely brilliant, very prompt, helpful. Brilliant.
Only given 4 stars as the machined screws don't seem to fit the threaded holes. Will need to look elsewhere.”
Hi Nicholas,
Thank you for your review. We’re glad our customer service was helpful and that you’re happy with the delivery and everything so far. If you’d like assistance with the screw issue, please reach out and we’ll be happy to help further.
Kind regards,
FIRST4MAGNETS®
Hi Jane,
Thank you for the five-star review. We’re so glad to hear you found our service excellent, the website easy to use, and the product good. If you need anything else, we’re here to help.
Kind regards,
FIRST4MAGNETS®
Hi Sinan,
Thank you for the five-star review. We’re thrilled to hear you find the magnets spectacular and we look forward to hopefully assisting you again in the future!
Kind regards,
FIRST4MAGNETS®
Hi there,
Thank you for the five-star review. We’re so glad to hear you're happy with the wide product range to choose from and that you could work within your budget. If you need anything else, we're here to help.
Kind regards,
FIRST4MAGNETS®
Hi David,
Firstly, thank you for taking the time to feedback to us. We are sorry to hear there was an issue with the power unit. Regarding the instructions, our kits are provided with instructions for each element, so this is also disappointing to hear that you did not receive these.
Please be assured, we are investigating this and we will be in touch to discuss this with you further and resolve.
Kind Regards,
FIRST4MAGNETS®
Hi Barkat,
Thank you for the five-star review. We’re glad to hear the item is doing the job perfectly and if you need anything else, we’re here to help.
Kind regards,
FIRST4MAGNETS®