Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

FIRST4MAGNETS® Reviews

4.9 Rating 7,978 Reviews
98 %
of reviewers recommend FIRST4MAGNETS®
Read FIRST4MAGNETS® Reviews
FIRST4MAGNETS® 5 star review on 28th September 2026
Andy Oram
FIRST4MAGNETS® 5 star review on 12th August 2026
Graham Lindsay
FIRST4MAGNETS® 5 star review on 25th July 2026
Diana DeCambre
FIRST4MAGNETS® 5 star review on 25th July 2026
Diana DeCambre
FIRST4MAGNETS® 5 star review on 24th May 2026
Nobuhito Otani
FIRST4MAGNETS® 5 star review on 16th January 2026
Alison Ratcliffe
FIRST4MAGNETS® 5 star review on 9th January 2026
Annette Pickering
34
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Loads of messages about the delivery , in fact my inbox was full of them - shame I’ve never received the delivery!”
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
Hi there, Thank you for taking the time to feedback to us. Looking at the tracking details of the order, this was marked as delivered 4th September, within the timeframe of the advertised delivery window. Please be assured, our team will follow up on this matter with you to ensure this is resolved. Kind regards, FIRST4MAGNETS®
Posted 3 weeks ago
“Dear Sir/Madam, I do not understand why you are asking if I was pleased to receive the order, as I have not yet received it. On August 24th, I received an email from you stating that order WEB1018547-786 had been dispatched for delivery. I have not received any notification stating that the order has been delivered, and I wish to reiterate that it has not been delivered. In light of the above, I request information regarding the delivery status. Thank you for your attention; I look forward to your reply. Regards, Rodrigo L”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi Rodrigo, Thank you for taking the time to provide your feedback. We are sorry to hear that you have not yet received your order. Our system automatically sends a review request after a set period of time following dispatch, and we apologise that you received this request before your order had arrived. Please be assured that we will endeavour to resolve this with you. Having looked further into the tracking for your order, unfortunately, the courier was unable to complete the delivery and, according to their latest update yesterday, the parcel has subsequently been marked as “Return to Sender”. We appreciate how frustrating this must be. While the delivery itself is handled by the courier once the parcel leaves us, we will follow this up and work with you to resolve the situation. We will be in contact with you directly to discuss the next steps and ensure this is resolved. Kind regards, FIRST4MAGNETS®
Posted 1 month ago
“The magnets to hold the shelfs and hooks are very poor and won't hold any weight at all very poor items”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi Robert, We’re sorry to hear the magnets didn’t meet your expectations. With regards to hooks, there are no hooks provided within this kit, they are paper towel holders provided as two separate "hangers" to allow use for a variety of towel widths. A member of our team will be in touch to resolve any issues you have with this product. Kind regards, FIRST4MAGNETS®
Posted 1 month ago
“Sadly the 240v-12v power unit was faulty,also the T10 door entry[10 core] was supplied with no instructions! very dissapointed.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi David, Firstly, thank you for taking the time to feedback to us. We are sorry to hear there was an issue with the power unit. Regarding the instructions, our kits are provided with instructions for each element, so this is also disappointing to hear that you did not receive these. Please be assured, we are investigating this and we will be in touch to discuss this with you further and resolve. Kind Regards, FIRST4MAGNETS®
Posted 1 month ago
“I have been sent the wrong size of product - not what I ordered. Will need to return and re-order but how can i be sure you'll get it right this time. Very unprofessional!”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi Catherine, Thank you for your review. Investigating this further, I can see the item ordered matches that of our system when it came to dispatching this out to you. Please be assured, my colleague will be in touch with you to look into this further and ensure it is resolved for you. Kind Regards, FIRST4MAGNETS®
Posted 1 month ago
“They didn’t work. I complained. I have returned them via Royal Mail. I have received no acknowledgement and no refund.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi Bernadette, We’re sorry to hear about the lack of acknowledgement and refund for your return. I can see this order was placed through a third part platform, but please be assured, the refund has been processed for this. We apologise again for any inconvenience caused here. Kind regards, FIRST4MAGNETS®
Posted 1 month ago
“I havent received my order”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi Thomas, We’re sorry to hear you haven’t received your order. This order was dispatched on the date of purchase but is being held by Royal Mail. I can see my colleague has spoken with yourself regarding this to resolve. Kind regards, FIRST4MAGNETS®
Posted 1 month ago
“Very unhappy with quality of the products. The magnetic tape especially is very weak. I did email them and their explanation is unsatisfactory. Wouldn't recommend.p”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi there, We’re sorry to hear the magnetic tape did not perform as expected. Please be assured, we are looking into this for you. Kind regards, FIRST4MAGNETS®
Posted 1 month ago
“The address was incorrect on the parcel even though the address supplied was correct so the parcel was returned”
Helpful Report
Posted 2 months ago
Hi Warren, Thank you for taking the time to feedback to us. Investigating this further, unfortunately, Royal Mail has been unable to deliver your parcel because the delivery address is incomplete. The address submitted at checkout is missing the house/building number or flat number/building name, so Royal Mail couldn't identify the correct delivery address. Please be assured, we will be in touch to resolve this with you. Kind Regards, FIRST4MAGNETS®
Posted 2 months ago
“Rubbish, the magnmets were received and installed. Didnt last one week until they started to disintergrate.”
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Malc, Firstly, thank you for taking the time to leave your feedback. We are sorry to see that the magnets you purchased did not perform and have become damaged. Please be assured, a member of our team will be in touch to understand how you intended to use these magnets and resolve this with you. Kind Regards, FIRST4MAGNETS®
Posted 3 months ago
“Just slides down my fridge. Condiments then fall out.”
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Iain, Firstly, thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear that the magnets were not performing as expected. Please be assured, a member of our team will be in touch to understand your application further. Kind Regards, FIRST4MAGNETS®
Posted 3 months ago
“didnt work even though the weight of what i was tryng to hang was only about a fifth of the weight it said they carry. they would stick to eachother but not to anything else they were very weak”
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi there, We're sorry to hear that the performance of the magnets didn't meet your expectations. Please be assured, a member of our team will be in contact to understand your application and ensure you receive the correct magnets. Kind regards, FIRST4MAGNETS®
Posted 3 months ago
“Have never received them DPD TRACKING said there was a problem delivering them and I have heard nothing since,”
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Ian, Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear you haven’t received your order and that the tracking shows a delivery issue. Please be assured, we are looking into this with the courier and a member of our team will be in touch to resolve this with you. Kind regards, FIRST4MAGNETS®
Posted 3 months ago
“Még azóta sem kaptam meg!! Május 04.-én rendeltem.”
Helpful Report
Posted 4 months ago
Hi there, Firstly thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear you haven't received your parcel - I can see that a member of our team has been in touch with yourself and agreed to refund your order as it does appear that the parcel has been lost in transit. We apologise again for any inconvenience. Kind Regards, FIRST4MAGNETS®
Posted 4 months ago
“Terrible didn't stick one bit.”
Helpful Report
Posted 4 months ago
Hi there, Thank you for taking the time to leave your feedback. We are sorry to hear you weren't happy with the performance of the magnetic tape - please be assured, we will be in touch to understand your application further and resolve this with you. Kind Regards, FIRST4MAGNETS®
Posted 4 months ago
“Not received”
Helpful Report
Posted 4 months ago
Hi Emma, Thank you for taking the time to feedback to us and for bringing this to our attention. Looking at the tracking provided by DPD, this was delivered 6th May and was delivered within the window advertised with your order being placed on the Bank Holiday Monday. Please be assured, a member of our team will be in touch to understand this further and ensure you have the parcel. Kind Regards, FIRST4MAGNETS®
Posted 4 months ago
“The magnets were not delivered but instead were sent back to the seller. I still haven’t been given a refund.”
Helpful Report
Posted 5 months ago
Hi there, Thank you for your review and raising the issue. Unfortunately it appears as if the address provided was incomplete and therefore Royal Mail were unable to deliver. I can see my colleague has reached out to you this morning regarding this so that we can obtain the remainder of the address and ship this back out to you. Kind Regards, FIRST4MAGNETS®
Posted 5 months ago
“Two packets ordered, only one received. To be fair, the company despatched another but not on express delivery.”
Helpful Report
Posted 5 months ago
Hi there, Firstly, thank you for taking the time to leave your feedback. We're sorry to hear a pack of magnets was missing from this, and that the replacement wasn't sent via an express method - please be assured, this has been raised and a member of our team will be in touch to resolve this with you. Kind Regards, FIRST4MAGNETS®
Posted 5 months ago
“Notevolmente deluso dal servizio, ho dovuto pagare un supplemento in tasse di quasi 30€ e non mi è stato assolutamente comunicato altrimenti nn ne avrei acquistato...”
Helpful Report
Posted 6 months ago
Hi Luca, We are sorry for your disappointment regarding the fees. Unfortunately, the duties and taxes on the amount are managed by the customs authorities and we have no control over them; However, we understand that it could have been clearer prior to purchasing. Please be assured, changes are being made to ensure this is clearer at the point of checkout. Kind Regards, FIRST4MAGNETS®
Posted 6 months ago
“Not delivered or a confirmed date of arrival”
Helpful Report
Posted 6 months ago
Hi Janet, We're sorry to hear you haven't recieved your order yet. Please be assured, we are looking into this and will be in touch to resolve this with you. Kind regards, FIRST4MAGNETS®
Posted 6 months ago
FIRST4MAGNETS® is rated 4.9 based on 7,978 reviews