Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

EQVVS Reviews

4.7 Rating 2,087 Reviews
93 %
of reviewers recommend EQVVS
4.7
Based on 2,087 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
99%
Accurate And Undamaged Orders
100%
Customer Service
Communication Channels
Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.9 out of 5
Read EQVVS Reviews
Visit Website

Phone:

01522 304241

Email:

info@eqvvs.co.uk

Location:

280-281 High Street
Lincoln
LN2 1JG

Write Your review

Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“£10 to send a top back. Rip off. Never ordering anything again”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi James, thanks for your review. We're sorry to hear you weren't happy with your experience. Our fee to return for a refund is £3.99, to cover the return label cost, however we do offer free returns on store credit and exchanges. If you wished to discuss your experience with the team please contact us at info@eqvvs.co.uk EQVVS
Posted 1 month ago
“Didn’t receive my parcel and had no reply from Company or delivery company”
Helpful Report
Posted 2 months ago
Hi Rachel, thanks for your review. I'm really sorry to hear you haven't received your parcel yet. I can't seem to see any emails on our side, however I'll ensure one of the customer service team get in touch with you today to try and get this resolved. EQVVS
Posted 2 months ago
“Bought for my husbands 40th birthday. For the money I paid for a T-shirt I thought the packaging would be spectacular! £195! It came screwed up in a plastic bag! Disappointed”
Helpful Report
Posted 2 months ago
Hi Toni, I’m sorry to hear you were disappointed with the packaging for such a pricey item. We take pride in our packing process, so this is something out of the ordinary for us. If you’d like to discuss this further, please get in touch with our team at info@eqvvs.co.uk so we can look into it. EQVVS
Posted 2 months ago
“Customer service didn't respond when I raised a concern about an order email i hadn't placed. Doubt I'll use them.”
Helpful Report
Posted 2 months ago
Hi Gary, I'm sorry to hear there was an issue with your purchase. I can't seem to see any emails on our side, if you would like to get in touch to discuss further you can do so by emailing info@eqvvs.co.uk or dropping us a call on 01522 304241 EQVVS
Posted 2 months ago
“Still no refund please can you look into this and sort my refund”
Helpful Report
Posted 2 months ago
Hi Christopher, thanks for the review! Sorry to hear you haven't received a refund yet, the team processed this on 23/07. Refunds can take up to 7 working days to clear, depening on your bank, do if you haven't received this by end of day 03/08 I would advise getting in touch with your bank. If you need anything else please dont hesitate to contact the team at info@eqvvs.co.uk EQVVS
Posted 2 months ago
“Absolutely rubbish, simply didn’t like the look and didn’t suit me , just wanted to return the But instead, I got penalised! With a £4 delivery charge and a £4 return charge Just cause the top didn’t suit me and I didn’t feel like keeping it I am very disappointed in being charged for these two things for absolute no reason Not happy at all”
Helpful Report
Posted 2 months ago
Hi Nick, sorry to hear you weren't happy with your experience. We charge £3.99 when returning for a refund, however this id free if you're returning for store credit or an exchange. I understand that this style didn't suit you, which is why we allow customers to exchange an item for something completely different on our website, this too is a free of charge return. Sorry again you're not happy with your experience, if you'd like to reach out to our friendly customer service team at info@eqvvs.co.uk, they're more than happy to help further with this. EQVVS
Posted 2 months ago
“Unable to return items”
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Anthony, we're sorry to hear you're struggling to return your items. I can see that a return has been generated for this order, you should of received a pre-paid Royal Mail label and QR code shortly after submitting the return. If you need a hand on how to return your order, do feel free to contact us at info@eqvvs.co.uk EQVVS
Posted 3 months ago
“Wrong shirt”
Helpful Report
Posted 4 months ago
Hi Peter, sorry to hear there was an issue with the order. I can see that you ordered the Polo in Snow White, which is the one we shipped to you. If you wished to discuss this further with one of the team, please send us an email at info@eqvvs.co.uk EQVVS
Posted 4 months ago
“Will not trust this company anymore last delivery went missing they just put the blame on any 1 but themselves blamed DPD then me”
Helpful Report
Posted 4 months ago
“Arrived with what looked small blue stain on back. Stupidly tried to not have hassle of sending back and tried to sponge out but that messed up the dry wax. Finish. So now had to send it off for professional clean and rewax. Surely someone can check a jacket has jo stains before sending.... Not impressed.”
Helpful Report
Posted 4 months ago
“Rubish never turned up”
Helpful Report
Posted 4 months ago
“Zero customer service and support. Never answer the phone. I don’t want a gift card that I’m not going to use. I want my hard earned money back. Bunch of thieves. DO NOT BUY FROM THIS COMPANY.”
Helpful Report
Posted 5 months ago
Hi Spencer, We’re sorry to read your review and that you feel this way, that’s certainly not the experience we aim to provide. Your order was paid using a combination of a gift card and a card payment. As a result, your refund has been processed back to those original payment methods. We’re unable to refund the full amount to a card where part of the payment was not made from that source. We do appreciate this may not be the outcome you were hoping for, but this is in line with how payments and refunds are processed, rather than a refusal to assist. Our team has responded throughout your case and remains available if you’d like to discuss this further or arrange a call to talk it through. Best, EQVVS Team
Posted 5 months ago
“I didn’t receive my parcel, DPD said it was delivered but no parcel, I spoke with DPD and they said they’re investigating it and would contact you the sender for more information. It’s been over 2 weeks with nothing back.”
Helpful Report
Posted 5 months ago
Thanks for the review Shane, we're really sorry to hear you haven't received your order. One of guys have just reached out to you to try and get this resolved. If you could get back to us and we'll do our best to help! EQVVS
Posted 5 months ago
“I sincerely appreciate Mrs. Zamora Lisette for her dependable support. She resolved my withdrawal issue promptly and ensured the entire process was smooth and stress-free.”
Helpful Report
Posted 5 months ago
“Same as above, not happy with the communication, really could do a lot better.i never complain. But just not good enough”
Helpful Report
Posted 5 months ago
“Won't use EQVVS again...”
Helpful Report
Posted 6 months ago
Hi Paul, We’re really sorry to hear you’re unhappy with your experience. We’d like to understand what happened and make this right. Our customer service team have sent you an email, so we can have a look into this further! EQVVS
Posted 6 months ago
“No review because I never received it.”
Helpful Report
Posted 11 months ago
Hi Amina, thank you for your feedback! We're really sorry to hear that you haven't received your order. We understand how disappointing that can be. Our customer service team are working hard to resolve this issue, we appreciate your patience and please don't hesitate to get in touch with us in the meantime! EQVVS
Posted 11 months ago
“Poor not received.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Liam, thanks for getting in touch with us! As you may have already seen, I have sent you a email regarding your delivery. We're really sorry that you are yet to receive your T-Shirt, however we will make sure this gets resolved as soon as possible! EQVVS
Posted 1 year ago
“In my dealings with EQVVS I received an email offering an extra 15% discount. Nowhere on the advert did it say that some items were excluded. When I pointed it out they refused to give me the extra 15% discount. When I asked to make an official complaint, they ignored me”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Philip, I'm sorry to hear that you felt disappointed with your experience with us. We want to be transparent with our promotions and would like to clarify that sometimes certain discount codes may not work for every item, and in this case the EXTRA15 discount, as stated in our marketing, was for items already in the sale. The Boss Delaware Jeans that you were looking to purchase were at full price and not in the sale, meaning this code wouldn't apply a discount. I understand how frustrating that can be, and I appreciate you bringing it to our attention. Regarding your complaint, if you're unsatisfied with how we've handled it, please reach out to us again to discuss further. Thank you for your feedback. Team EQVVS
Posted 1 year ago
“I can't review the item, wasn't delivered by DPD. Even if I asked to be delivered to my neighbour house the driver didn't deliver the parcel to my neighbours house.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
EQVVS is rated 4.7 based on 2,087 reviews