Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

EQVVS Reviews

4.7 Rating 2,087 Reviews
93 %
of reviewers recommend EQVVS
4.7
Based on 2,087 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
99%
Accurate And Undamaged Orders
100%
Customer Service
Communication Channels
Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.9 out of 5
Read EQVVS Reviews
Visit Website

Phone:

01522 304241

Email:

info@eqvvs.co.uk

Location:

280-281 High Street
Lincoln
LN2 1JG

Write Your review

Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Placed the order for next day delivery, but unfortunately didn’t come in time for my holiday.”
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
Hi Mark, thanks for your review. I'm really sorry to hear you order didn't arrive in time for your holiday, it looks like there was an unexpected misrouting issue caused by the carrier. Due to the inconvenience, we have refunded the £6.99 next day delivery fee you paid. We do hope you love your new T-Shirt, if you need anything from the team don't hesitate to get in touch with us at info@eqvvs.co.uk EQVVS
Posted 2 weeks ago
“Nowhere near the site pic. Very dull colours”
Helpful Report
Posted 2 months ago
Hi Paul, thanks for your review. I'm sorry to hear the T-Shirt isn't quite what you expected, I do agree that the website photo does make the T-Shirt look a bit lighter than it is. I appreciate you making us aware of this and I'll make sure to feed it back to the team so we can get this changed. EQVVS
Posted 2 months ago
“Delivery still be charged when product is sent back.”
Helpful Report
Posted 5 months ago
Hi Christopher, thanks for the review! Just had a quick look and seen you're returning the hoodie for store credit, great news is this return is free of charge so you wont be deducted £3.99 for the return. If you have any questions, please feel free to reach out to the team on info@eqvvs.co.uk EQVVS
Posted 5 months ago
“I did not purchase or use E-GIFT CARD I NEED MY MONEY BACK ON THE TWO OUTSTANDING RETURNED CLOTHING”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Yeah wow great”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“I purchased a Mochino T-shirt. It cost £65 reduced from £80. Upon arrival it had underwear written on the outer collar in white lettering quite strange? Was this a marketing gimmick? This was not made clear in the advertising. If it was underwear it is too expensive. Therefore, l would like a refund. Plus it was not a perfect fit.What is the point of a photo after the item was posted back to you.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hi, Thanks for your review. We're sorry you were disappointed with the item you received and that the fact the item was part of the Moschino loungewear/underwear collection was not made clear. In regards to the fit, we know it can be difficult to get the perfect fit when shopping online but if you ever need any more sizing information, you can contact our team at info@eqvvs.co.uk and we'll be happy to assist. We can see your return has now been received and a refund processed earlier this week. Please let us know if we can help with anything else. Kind Regards, EQVVS
Posted 4 years ago
“Great service and good quality goods”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Decent purchase and process”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Thanks for taking the time to leave us a review. If you have any further feedback to help us improve our service, please contact us at info@eqvvs.co.uk.
Posted 5 years ago
“Very good service from ordering to delivery, had to return my package due to unfit size so disappointing to have to pay for the return which would put me off using again…. Most competitors are FOC”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi, we're really glad to hear you were happy with the service from ordering to delivery but we're sorry the item did not quite fit. We take on board your comments regarding the returns fee. Thanks for sharing your thoughts with us.
Posted 5 years ago
“One of the items I ordered wasn’t in stock although it let me check out & pay for it but it was refunded to me. Apart from that was ok. Would order again”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi John, we're sorry there was a stock issue with one of the items on your order. We do everything we can to try and keep these issues to an absolute minimum as we understand how disappointing it can be. Thanks for taking the time to leave valuable feedback, we're happy to hear you may order again with us in the future : )
Posted 5 years ago
“Great service, unfortunately size chart size chart not accurate, and charge to return”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi Jamie, we're sorry to hear your item(s) were not quite the right fit for you. We do take all our size charts directly from the brand's own website (In this case Fred Perry) but we understand these are not always 100% accurate. If you are ever unsure about the sizing of a particular item, you can always contact us at info@eqvvs.co.uk and one of our customer service will be happy to measure the item in our warehouse. Thanks for your valuable feedback.
Posted 5 years ago
“Reasonable prices however many items do not have all sizes and not enough pictures of the clothing, but I was pretty pleased with the service.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi, thanks for taking the time to leave us a review. We appreciate your comments regarding sizes and product images and we'll take them on board. Restocking popular styles is something that we are always trying to improve as we know how frustrating it can be to find a great product and it not be in stock in your size. We hope to see you shopping with us again soon!
Posted 5 years ago
“Products were good and a decent price. Lighting is a bit strong on the images so some products look lighter in colour than they actually are. I had to send an item bag because I just didn’t like it compared to the picture. Other than that pretty happy.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Thanking for taking the time to leave us a review. Feedback like you've provided is crucial in improving our website. If you'd like help with a particular order, please contact our team at info@eqvvs.co.uk and we'll be able to assist further.
Posted 5 years ago
“Delivery information not clear”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi Edmond, thanks for the taking the time to leave us a review! We really appreciate the feedback and we've now implemented procedures to make the Saturday delivery cut off times clearer on our website going forward.
Posted 5 years ago
“5/10 for punctuality on delivery .”
Helpful Report
Posted 5 years ago
We appreciate your feedback and we're sorry to hear your order was not delivered as quickly as expected. If you would like to contact us at info@eqvvs.co.uk, we'd be happy to look into this for you.
Posted 5 years ago
“Jeans were good so was the jumper but shirt was not the 1 I ordered”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi David, Thanks for leaving us a review! We're really sorry to hear you've received an incorrect item, our fulfilment team aim to pick all orders diligently and efficiently but on this occasion it seems as though we have missed the mark. Please contact us at info@eqvvs.co.uk and we'll work to get this resolved for you as soon as possible.
Posted 5 years ago
“Normally Spot On.. But Recently Ordered And The Hoodie I Ordered Was The Wrong Colour.. Other Than That Never Had A Problem.. I Have Sent The Hoodie Back Waiting On Refund..”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi Ben, Thank you for sharing your review with us. We're really pleased that usually, we are spot on but we are sorry that we made a mistake on this occasion. Our fulfilment team work hard to ensure the correct products are sent out and it looks like we missed the mark with you, for that we are sorry. Thank you for being a loyal customer and we hope this won't deter you from shopping with us again soon. Kind Regards, EQVVS
Posted 5 years ago
“order received on time but sizes where incorrect”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi Conor, Thank you for your recent review. We are sorry to hear that the item you received was not the right size. As we stock a number of different brands, sizing can vary between brands and styles but if you ever need us to provide more sizing information, please contact us at info@eqvvs.co.uk and we'd be happy to help. Kind Regards, EQVVS
Posted 5 years ago
“Always happy with products from site but unfortunately recent purchase has not arrived to me .. coming with Royal Mail (which I understand isn’t your fault) got a message to say it was shipped via email/text but has not arrived when it was meant £48 purchase”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi James, Thank you for your recent review. We're sorry that your order took a couple of days longer to be delivered than first estimated. We rely on our couriers to meet these delivery timeframes and even know the vast majority of the time this does happen, on rare occasions there is sometimes a delay. As an apology we have now refunded the original delivery charge and this will be back in your account soon. Thanks for continuing to shop with us. If you do need anything else, please contact us at info@eqvvs.co.uk and we'd be happy to help. Kind Regards, EQVVS
Posted 5 years ago
“Totally confused regarding paying for my item , trying to pay via Klarna but only sent a verification code but no link”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi There, Thank you for your recent review. We are sorry for the confusion with setting up paying through Klarna, there are guides attached to our website that can walk you through this process but should you need any further assistance, please contact our customer service team on info@eqvvs.co.uk where they will be more than happy to help. Once set up, it will be even quicker next time and you will not have to fill out any of your details. Kind Regards, EQVVS
Posted 5 years ago
EQVVS is rated 4.7 based on 2,087 reviews