Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Drink Finder Reviews

4.8 Rating 4,799 Reviews
97 %
of reviewers recommend Drink Finder
4.8
Based on 4,799 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
97%
Accurate And Undamaged Orders
100%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone
Read Drink Finder Reviews
Visit Website

Phone:

01326 340226

Email:

jon@drinkfinder.co.uk

Location:

30, Fore Street, Falmouth,
30, Fore Street, Falmouth
Constantine
TR11 5AB

Write Your review

“have excellent service every time i place an order even though it maybe small deliver service prompt and comany always keeps u upto date on tracking your order great company to do business with”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“Drank this on a family holiday to the Domincan Republic and it has been our Rum of choice ever since.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“Efficient and precise. Just what I require.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“The website is misleading. The impression is given of being able to effect super fast deliveries however the reality is not so. As concerns the product, that is satisfactory”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“Fantastic service, easy to place the order and received very quickly despite only selecting standard delivery. Reasonable delivery charges too. Have been in the shop a number of times when in Cornwall - will be back soon.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“Ordered a fairly expensive product, and was slightly worried about possible damage/breakage in transit. Not only did the product arrive in under the advertised delivery time, but the packaging was brilliant - a wraparound, inflated plastic pack that would survive all but the most brutal handling. Very satisfied customer.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“I was very please with the service and products which arrived very speedily”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“Excellent product range and orders are delivered efficiently and promptly.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“Delivery quick but was a day delay for some reason. The courier just sent an email saying that they could not deliver on day planned but would be ther the following day. However Just discovered bath tub navy strength gin with 1724 tonic. Happy faces all round.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“Delivered on time excellent condition excellent service”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“I have been buying from Constantine for many years and have never had a less than first class experience. My wife and I have visited the store several times while holidaying in the south west, always with a friendly reception. John and Susie Snoxall”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“The only place I could find the bottle I purchased, good price, very fast shipping. Will definitely use again”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“My delivery was most welcome. I am very pleased with my order.1 Bottle of Woods 100 and a bottle of Pussers Blue Lable. I was most impressed with the packaging, superb inner poly wrap and sound cardboard outer. Thank you for the prompt delivery. Chris J Bunch”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“Contents well packed to avoid damage. Really good delivery service by UK Mail carriers.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“An absolute pleasure to do business with.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“I received my purchase Blantons gold edition bourbon) in a terrible condition. After paying over £60 for this product I do NOT expect to receive it in a box that is dented on all 4 sides and ripped on the edges. I have bought this as a gift for my partner and have photos of the packaging if you require it. Can you please tell me how I can be compensated for this as I am appalled by the condition of the packaging. Regards Jess Edgington 07581 123773”
Helpful Report
Posted 11 years ago
Hello Jess, I am very sorry to hear that your box was in such bad condition. The Blantons boxes are notouriously flimsy but that is no excuse. Unfortunately you had our last bottle so we can't send a replacement box at this time. Would you be happy if we refunded you the cost of the postage? Apologies, Carl
Posted 11 years ago
“The Box the bottle of port came in was damaged, bottom of box was ripped and looked worn, but apart from that product was fine”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“Telephone order simple and efficient. Delivery arrived on day stated. Great way to find wine that may not be readily available. Impressive!”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“Easy and quick to use. Well packed.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“First class service with well packed items Highly recommended”
Helpful Report
Posted 11 years ago
Drink Finder is rated 4.8 based on 4,799 reviews