Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Brew Mart Reviews

4.8 Rating 983 Reviews
96 %
of reviewers recommend Brew Mart
4.8
Based on 983 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
100%
Accurate And Undamaged Orders
100%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Brew Mart Reviews
“Good range of products at fair prices and a quick delivery time. What's not to like?”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Visited the new shop and I have to say it is excellent, much more spacious than the old one. I have always been satisfied with the service I have received as the owner if very knowledgeable and helpful”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“brewmart are a very accesible company. When I had a problem with my order, I telephoned them and they explained fully what had happened. I told them I was happy to wait and rhey gave me free products! Also I was very happy with the quality of products sent to me and the way they were packed.”
Brew Mart 5 star review on 28th August 2023
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Quck service, good range of produscts. I am a returning customer”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“The wine kit and various other items were ordered easily and delivered very quickly, really pleased with the service”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Excellent new premises. Much easier to browse in than the old Sheffield premises. The owner is very helpful and he has lots of good quality brewing and distilling equipment. The website is very good too”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Finally, a demijohn brush that can clean our demijohns! All the rest we tried from other stores turned out to be useless but this one actually does the job, it was reasonably priced and arrived within a week.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Good product range in stock, very helpful staff, can't fault them.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Excellent service and great products ! Thanks”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Very impressed with website and how quick delivery was. Only criticism would be that the package could have been slightly more robust as I lost one item that had to be resent.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello, Thank you for your review. I believe we have already discussed this issue and, if I remember correctly, it was a yeast that was lost from the corner of a cardboard box. We are looking into one of two methods to resolve this issue. The first is to attach the yeast to larger items with tape. The second is to put smaller items in a bag or envelope and sellotape it to the inside of the box. We will test these over the next months and see which performs best. Yours, Brew Mart.
Posted 3 years ago
“Not for the first time, I was let down by Brew Mart. Placed an order for a kit supposedly in stock, but it was not dispatched on time. Upon enquiring Brew Mart had apparently had a run on that particular kit (strange that it has happened 3 times). Probably won't use them in future.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello Douglas, I'm sorry about your frustration when ordering the Vine Co. wine kits. As discussed previously, there was a run on the item on the first order, which you cancelled. I believe we also explained that the status "Available to order" means a customer can order the product when stock is not available and will be actioned as soon as stock becomes available. Regarding the VINE Co kits you ordered, it took about six weeks for the products to be shipped from Canada. During this time, you placed two more orders. The first of which you cancelled again and the ultimate one we managed to fulfil once stock had arrived in the UK from Canada. Yours, Brew Mart.
Posted 3 years ago
“Good price, arrived quickly - has yet to turn my honey/fruit into mead but it's only been about 4 days.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Fast and efficient service thankyou”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“you owe me £70.47 - no delivery made or attempted - asked for a refund but they won't 'refund the order until the items are returned to us in a saleable condition'. How can I return stuff I've never even seen? Phoned them up and they said it would be sorted by the end of the day - either delivery or refund. Neither happened. Easy money for Brewmart.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello Jonathan, We are sorry for the problems you have experienced. As discussed previously, no refund could be actioned until the goods are returned by yourself or the courier. I requested that the courier either attempt a re-delivery or return the goods to resolve the issues swiftly. Unfortunately, they have set protocols regarding the non-delivery of items which needed to be adhered to before they would proceed with a return and a claim for non-delivery. The good news is the items have now been returned, and a refund has been issued, which is normally actioned immediately. However, refunds can take up to three working days. If you have not received the refund after three working days have passed, please get in touch, and we will assist in any way we can. Yours, Brew Mart.
Posted 3 years ago
“Nice fast and smooth transaction thank you”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“As usual I received the good service from them.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Top quality. Everything I needed was on stock, and a minor packing problem was sorted out immediately. Thanks Brew Mart!”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“I was contacted very quickly because of a delay with my order. I was pleased when I received notification of delivery which was earlier than expected. Great service and customer service.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Great speedy service...good phone support...great variety....it will keep me busy and the neighbours overjoyed..🍺🍺”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“has stock of what I need and is depatched with alacrity”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Brew Mart is rated 4.8 based on 983 reviews