Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Bob Books Reviews

4.8 Rating 8,312 Reviews
98 %
of reviewers recommend Bob Books
4.8
Based on 8,312 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
On-time Delivery
Greater than 92%
Customer Service
Communication Channels
Email
Read Bob Books Reviews

About Bob Books:

Turn your photos into top quality books.

Visit Website

Phone:

0203 011 1644

Email:

info@bobbooks.co.uk

Location:

241A Portobello Road,
London
City of London
W11 1LT

Write Your review

Bob Books 5 star review on 13th May 2020
Sarah W
Bob Books 5 star review on 13th May 2020
Mark C
Bob Books 5 star review on 12th May 2020
Paul C
Bob Books 5 star review on 12th May 2020
SARAH F
Bob Books 5 star review on 12th May 2020
Alison L
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“I have been very pleased with my Bob Books and my colleagues were also delighted with their copies. The finished article looks most professional so it is always worth checking and double-checking for spelling mistakes etc so as not to ruin the overall effect.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“We use Bob Books to publish our holiday diaries. We are delighted with the quality and speed of printing. We have both soft and hardbacked books and love them all. We have recommended your site to many friends as it is so easy to use.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“A great way to showcase your own photographs, and much better quality than the mass produced one in the shops.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“We were absolutely thrilled with our latest picture book of a family holiday to Canada , simple to make and excellent quality”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“Superb software, easy and flexible to use and the quality of the finished product second to none. I have produced 15 photo books over the past few years. Family holidays, special birthdays and occasions, books for myself and also gifts for others. Highly recommend, wouldn't go any where else.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“Superb service and a quality book. This is the second book ordered and both times the same quality service and product.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“The book was a bit tricky to put together and took a lot of time to compile the photos and decide how to present them, but it was well worth the effort. The book is wonderful and I have recommended using Bob Books to many friends already. I hope to create another one soon of photos of my father who died recently, as I am sure the whole family would like one.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“One of the two books I ordered had the wrong contents and included someone else's holiday photographs! This is a major error and should not happen. The books are also very expensive and not value for money.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
Hello Iain, Thank you for taking the time to send us back your feedback. I understand you have already been in touch with us in regards to the error with your order and a re-print has already been issued. I do apologise for the mistake made in regards to this order, it is a very rare problem and should not have happened. As it was a bookshop order your order was not automatically refunded as it should have been, this has now been applied and you should receive the funds back in your account in a few days. I apologise again for the error. Kind regards, Bob Books
Posted 11 years ago
“The book I purchased was of surprisingly poor quality. While service and delivery was fine, the product itself was a terrible value for its cost.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
Hello Neal, Thank you for taking the time to send us your feedback. I am so sorry you are not pleased with the quality of your photobook order. I have not been able to find a record of email correspondence between you and our Customer Care team, so if you don't mind providing a little more information in regards to your order that would be really helpful. Firstly could you please provide more detail about the problems with your photobook and photos of this as well so we can look into this. Could you please let me know when and how you contacted our Customer Care team with your problem and details of your correspondence. I am so sorry for any disappointment caused. I look forward to hearing from you. Kind regards, Bob Books
Posted 11 years ago
“This was my first Bob Book and I was delighted with the results. Quality paper and great color. Also the first time I had 'done' a book on my laptop, where all the photos were, so no hassles uploading photos. And I can archive the album for future printing if desired. Also I had to make contact with the company as I had to change the address for the book to be shipped to and they were very helpful. I will definitely do another!”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“I have used Bobs books for several years. As an older user I think I am reasonably computer literate but I am certainly far from confident using new 'programmes' . I have always found Bobs Books easy to use and the updates easily installed. The photographic books have always been of a high standard and delivered when stated. A very good service all round.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“Horribele! Worse ever! Never again! They post 10 books with a value over 1000 euros without a tracking number.They send it 18th sept and on 9 october it still isn't in the Netherlands. I will never work with them again and feel very sad about their absolutely poor process and payment service.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
Hello Brenda, I am so sorry for the problems you have experienced placing your order. I understand that the initial issues you had placing your order was due to your international payment being declined. Our head office were able to help you place the order using a BAC transfer and the order was processed as quickly as possible. However as it was an international order, the turnaround time would be outside our usual UK period of 7-12 working days. Whilst we are unable to confirm a delivery date we have re-printed the order of you and sent this out again tracked. I apologise for any inconvenience and frustration caused. Kind regards, Bob Books
Posted 11 years ago
“The computer software is so easy to use and the book is fantastic quality. Couldn't recommend highly enough!”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“Making a book with Bob is very easy. I ensure that all the sharpening aids in Bob are not used as I just want my images to look as close as they do on screen in the book. I also go for the glossy pages as this brings out as much detail as possible. Completed books take about 5-7 days to arrive and I find it hard to find any fault with Bob Books. I'll be doing a couple more very soon.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“Very good quality books and packed so they will not be damaged no matter how much they are chucked around in the post. Our wedding book looks so beautiful we display it on a shelf in the lounge. Not the cheapest but worth the money for something really special.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“I have been using Bob's books since my granddaughter was born 8 years ago and have a wonderful record of her early days and speaking. A minor quibble. Why not reduce the price when more than one copy is ordered?”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“The book arrived and looked fantastic awesome quality and made a wonderful guestbook everyone was impressed”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“I find Bob Books software easy to use, flexible and the service is invariably rapid and reliable. The books are well packaged and of a consistently high quality.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“I've used Bob Books for a number of years and their service has always been excellent. I use the standard Gloss finish in portrait format and the result does more than justice to my photos. It is interesting to see how friends. relatives etc will happily and spontaneously leaf through a Bob Book instead of inwardly groaning when forced to sit down with a bulging photo album!”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“I have ordered a few books now from Bob Books and have been very happy with them throughout the process. The program is easy to use and the quality of the final product is very good.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
Bob Books is rated 4.8 based on 8,312 reviews