Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

True Toys Reviews

4.6 Rating 11,012 Reviews
90 %
of reviewers recommend True Toys
4.6
Based on 11,012 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
Greater than 92%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 87%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Read True Toys Reviews

About True Toys:

We're True Toys, an online toy shop for real families. We've been doing this for 14 years (you might know us better as BargainMax), so toys are something we genuinely know inside out.

We've just grown up a little along the way, mostly because a lot of us became parents too, and that changed how we see everything.

Delivering the true value of play

We bring together the toys families love from the big names like LEGO, Mattel and VTech to exclusive finds you won't get everywhere else, all at honest prices. But we've never believed value is only about what you spend. It's about knowing what to choose and feeling good about that choice, because behind every order is a birthday, a surprise, a milestone or a memory in the making.

Let kids just be kids

More than anything, we believe in the true value of play. Our vision is a simple one: let kids just be kids. The kind of play that fires up imaginations, pulls families together and gives children the space to simply be children. It's what guides the toys we pick and the way we look after every family who shops with us.

Our Values
Everything we do comes back to four things that make us who we are:

Trust
Honest Prices and recommendations you can rely on.

Real
No gimmicks, just genuine choices for real families.

Understanding
We're parents, and big kids ourselves, so we get it.

Energy
Because play should always feel like fun

Visit Website

Phone:

0333 011 0695

Email:

support@truetoys.co.uk

Location:

True Toys,
Devon Mill,
Oldham
Manchester
OL8 4QJ

“I was very happy how fast my item wasdelivered to me but the sad bit about it was the packaging was all broken. I tried to go online to let someone know and nothing was coming up for the Internet for me to pass on the details.”
Helpful Report
Posted 1 week ago
Hi Theresa, Thank you for taking the time to leave your review. We’re pleased to hear your order arrived quickly, although we’re sorry to see from your photo that the packaging was damaged. We also apologise for the difficulty you experienced when trying to contact us online. We tried reaching you by phone but unfortunately couldn’t get through. We’ve also contacted you via email so we can look into this further and assist. We hope to hear from you soon. Many thanks, Grace True Toys Customer Service Team
Posted 6 days ago
“Order went missing on the way. They sent another by the same courier which arrived ok”
Helpful Report
Posted 1 week ago
Hi Maisie, Thank you for your review. We're sorry to hear that your original order went missing in transit, but we're glad the replacement arrived safely. We apologise for the inconvenience caused and appreciate your patience and understanding. We hope to provide you with a smoother experience next time. Many thanks, Grace True Toys Customer Service Team
Posted 1 week ago
“Unfortunately didn't recive parcel due to someone pinched it while I was out and was left on my front door especially when I told them to leave with next door or place it in my back garden. im very upset especially when the gifts was for Christmas for my son”
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
Hi Bethany, thank you for your review. We’re truly sorry to hear that your parcel was taken after being left at your property, especially as the items were intended as Christmas gifts. We’re pleased to have been in contact with you and are working towards resolving this for you. Many thanks, Grace TrueToys Customer Service Team
Posted 2 weeks ago
“The toys are great but they dont package them very well for delivery, ive ordered a few times and every time they are delivered the boxes are completely bashed up, tape undone, and not well packed inside the boxes, delivery drivers have said this is how they have been handed them.”
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
Hi Tulin, thank you for taking the time to leave us a review. We’re glad to hear you’re happy with the toys, but we’re sorry to hear about the condition of the packaging on delivery. We tried reaching you by phone and have also sent you an email so we can discuss this further. We really appreciate you bringing this to our attention and will share your feedback with the relevant team. Many thanks, Grace True Toys Customer Service Team
Posted 3 weeks ago
“The ordering proacess was good, the item was as described and the website was easy and informative. We paid extra for overnight delivery but although we ordered on a Thursday morning, the item arrived the following Monday. Customer services were good when contacted, but the courier arrangements should be better.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi Martin, Thank you for your detailed review and for your positive feedback on our website, ordering process, and customer service. We’re pleased to hear that the item was as described and that our team was able to assist when contacted. We’re sorry that your delivery did not arrive within the expected timeframe. We appreciate your feedback regarding the courier arrangements and will take this on board as we continue to improve our delivery service. Thank you again for choosing us and for sharing your experience. Many thanks, Grace TrueToys Customer Service Team
Posted 1 month ago
“The bike for my daughter was beautiful. However, it is not suitable for a six year old as advertised. Trusting that the age description would be accurate, I bought it. She lived it, but it is currently unused as it is far too big for her.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi Kiera, thank you for taking the time to share your feedback. We’re glad to hear that you liked the bike, although we’re sorry to hear that the sizing was not suitable for your daughter as expected. We have reached out to you directly to assist further and look into this for you. We appreciate you bringing this to our attention and hope we can help resolve the matter. Many thanks, Grace True Toys Customer Service Team
Posted 1 month ago
“Very slow processing and stressful”
Helpful Report
Posted 2 months ago
Hi Adhoraa, thank you for taking the time to leave us a review. We're sorry to hear that you found the process slow and stressful. Your feedback is important to us and helps us identify areas where we can improve our service. If there is anything further we can assist you with, please don't hesitate to get in touch with our customer support team. Many thanks, Grace True Toys Customer Service Team
Posted 2 months ago
“Unfortunately I can only give three stars to Bargain Max on this occasion. This is entirely the fault of its carrier Evri who despite giving me a two hour delivery spot two days after purchase. My grandson’s Birthday present of a World Cup Football was never delivered and it took this courier 7 more days to admit it was mysteriously lost. Furthermore after his birthday had passed I requested a new delivery of the same item to be told it was now out of stock. Bargain Max refunded my money two days later but it was a very disappointing outcome for a simple birthday order.”
Helpful Report
Posted 2 months ago
Hi Terence, Thank you for taking the time to leave us a review. We're sorry to hear that your order was affected by a courier issue, especially as it was intended to be a birthday present for your grandson. I understand how disappointing this must have been. I'm pleased that I was able to resolve the matter with you by processing your refund promptly. We appreciate your patience and your understanding that this situation was outside of our control. Thank you again for your feedback, and I hope to have the opportunity to provide you with a much better experience in the future. Regards, Grace True Toys Customer Service Team
Posted 2 months ago
“Quick delivery, really good prices but unfortunately packaging is not the best, boxes arrived dented due to weak box and no bubble wrap”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Andrew, Thank you for your review! We're glad to hear you were happy with the quick delivery and pricing. We’re sorry the packaging didn’t meet expectations — your feedback is constructive. We’re currently reviewing our packing materials to ensure items arrive in better condition moving forward. If there was any damage to the contents, please don’t hesitate to contact us so we can assist. Kind regards, Grace
Posted 1 year ago
“I've only given Bargain Max 3 stars as my last purchase hasn't arrived yet. It's 2 and a 1/2 weeks late and the tracking has just been updated on Friday to tell me it's coming on MONDAY 15th September, which was last Monday. It's hard to get any help, they tell you too wait, I've put in a report thing today so we will see. This is however the first problem I've had and there toys are fine and some are good prices. I have purchased quite a bit over the years and have been very happy. If my last order hadn't been messed up it would have got 4 stars.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Sarah, Thank you for taking the time to leave a review and for being a valued customer over the years. We're very sorry about the delay and the confusion with your tracking updates — we understand how frustrating this must be. We’ve already reached out to you directly to resolve the issue and are working to get this sorted as quickly as possible. We really appreciate your patience and your kind words about our products and pricing. If there's anything further we can do to help, please don't hesitate to let us know. Many thanks, Grace
Posted 1 year ago
“Great site but just feel not enough choice for boys toys and stuff 😕”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Corinne, Thanks for your feedback! We're glad you liked the site, and we hear you on the selection for boys' toys. We're always working to expand our range and really appreciate suggestions like yours. We're growing our collection, and your feedback helps guide us. Kind regards, Grace
Posted 1 year ago
“Was not happy with the way I received parcel both boxes were damaged outer box and the box of the doll... as it is a gift for a 3 year old the contents will be all she will be interested in and im sure she will love it .”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Nicola, Thank you for your feedback. We’re sorry to hear about the condition of the packaging. We’ve reached out to you directly to gather more details so we can prevent this from happening in the future. We’re glad to hear the doll itself should still bring joy to your little one — we hope she loves it! Many thanks, Grace
Posted 1 year ago
“Issues with return and refund but was sorted eventually. They do offer items at a good price but best to make sure you will definitely want to keep the items before ordering as the returns process isn’t the best.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Julia, thank you for your review. We’re truly sorry to hear about your experience and the distress this situation has caused. This is far from the experience we aim to provide, and we understand how frustrating and upsetting this must have been — especially given your circumstances. We’ve reached out directly to gather more information and resolve this matter for you as quickly as possible. Please know that we take your concerns seriously and are committed to reviewing what went wrong and making it right wherever we can. Thank you for bringing this to our attention. Best regards, Grace
Posted 1 year ago
“Would've been 2 stars had all items been damaged. One toy we got, the box was really damaged, and the train that came with the set, wasnt attached. Its still with the delivery but looks rubbish to give as a gift now”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Karina, Thank you for your feedback, and we're sorry to hear that one of the items arrived in poor condition. We completely understand how disappointing this must be, especially when purchasing a gift. We've reached out to you directly to gather more information and work towards a resolution. Your feedback is appreciated and helps us improve both our packaging and service. Many thanks, Grace
Posted 1 year ago
“Buying 3 tins I actually thought I'd get the 3 different tins not just 3 the same who ever picked the order has no common sense”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Steven, Thank you for taking the time to leave your review. We're happy to accept any items that you no longer require and that are returned to us. I have sent you the return details directly. Should you require any further assistance, please don't hesitate to get in touch. Regards, Londani
Posted 1 year ago
“The thing came on time and wad exactly what I asked for, I just didn't need it anymore and sent back. My refund was dealt with accordingly. I had to pay for the return which was expensive but it is what it is.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Emma, Thank you for your feedback. We're glad to hear that your order arrived on time and was exactly what you expected. We're sorry to hear that the return shipping cost was a frustration. We understand that it can be disappointing. While our return policy does require customers to cover return shipping unless the item is defective or incorrect, we truly appreciate you following the process and are glad your refund was handled smoothly. If there's anything we can do to improve your experience in the future, please don’t hesitate to reach out. We value your business and hope to serve you again under better circumstances. Best regards, Grace
Posted 1 year ago
“The doll was received without the accessory pack which I am having difficulty getting replaced”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi, Thank you for your review, and we're really sorry to hear that your doll arrived without the accessory pack. We’ve reached out to you directly to gather a bit more information so we can resolve this for you as quickly as possible. Please check your email when convenient. We’d love the opportunity to make this right. We appreciate your patience and hope to turn your experience into a more positive one. Best regards, Grace
Posted 1 year ago
“Delivery box was not sealed properly. My box was open, thankfully nothing missing but items were not packaged securely. A tiny bit of brown paper in the box to protect things isn't going to do much.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Lauren, Thank you for your feedback. We're really sorry to hear that your delivery box arrived unsealed and that the packaging wasn't secure. That’s not the level of care we aim to provide. We’ve already reached out to you via email to follow up and ensure everything was received in good condition. Your comments have also been shared with our packing team to help improve future orders. Thanks again for bringing this to our attention. Kind regards, Grace
Posted 1 year ago
“Not got communication also doesn't stick to delivery stated online. Lies about when item was posted instead of owning up overall product ok”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Kalena,   Thank you for taking the time to leave a review. We're sorry to hear about your experience with the communication and delivery of your order — this is not the standard we aim to uphold. We’re glad to see that your issue has since been resolved and your item delivered successfully. Your feedback is appreciated, and we’ll take it onboard to ensure this doesn’t happen again.   Many Thanks, Hazel
Posted 1 year ago
“I ordered this over a week in advance for my daughter's birthday. Her birthday has now passed and we still do not have the bike. As far as I'm aware it is a distribution problem, just not happy as she was looking forward to receiving this.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi, Thank you for sharing your experience. I'm sorry to hear about the delay with your shipment, I understand how frustratring and disappointing this has been. I'm deighted to see that your parcel was successfully delivered on 14/08/2025 at 11:17 AM. We have sent you an email with additional delivery information. If you require any further assistance, please don't hesitate to reach out. We apologise, once again, for the trouble caused by this. Many thanks, Londani
Posted 1 year ago
True Toys is rated 4.6 based on 11,012 reviews