Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

True Toys Reviews

4.6 Rating 11,037 Reviews
90 %
of reviewers recommend True Toys
4.6
Based on 11,037 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
Greater than 92%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 87%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Read True Toys Reviews

About True Toys:

We're True Toys, an online toy shop for real families. We've been doing this for 14 years (you might know us better as BargainMax), so toys are something we genuinely know inside out.

We've just grown up a little along the way, mostly because a lot of us became parents too, and that changed how we see everything.

Delivering the true value of play

We bring together the toys families love from the big names like LEGO, Mattel and VTech to exclusive finds you won't get everywhere else, all at honest prices. But we've never believed value is only about what you spend. It's about knowing what to choose and feeling good about that choice, because behind every order is a birthday, a surprise, a milestone or a memory in the making.

Let kids just be kids

More than anything, we believe in the true value of play. Our vision is a simple one: let kids just be kids. The kind of play that fires up imaginations, pulls families together and gives children the space to simply be children. It's what guides the toys we pick and the way we look after every family who shops with us.

Our Values
Everything we do comes back to four things that make us who we are:

Trust
Honest Prices and recommendations you can rely on.

Real
No gimmicks, just genuine choices for real families.

Understanding
We're parents, and big kids ourselves, so we get it.

Energy
Because play should always feel like fun

Visit Website

Phone:

0333 011 0695

Email:

support@truetoys.co.uk

Location:

True Toys,
Devon Mill,
Oldham
Manchester
OL8 4QJ

“I returned the product as it was too small for my child. I returned via Royal Mail recorded which required a signature. When I had not received a refund after two weeks I contacted them. They said they hadn’t received anything despite it showed on the tracking that they not only DID receive it b it even signed it. Only then they were willing to refund. Funny business. Can not recommend.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hi, Sorry for the delay. Once a return arrives back at our warehouse it can take a few days to process the return and refund. Thanks, BargainMax Customer Care
Posted 4 years ago
“Purchase was a gift outer box all bashed lego box inside ripped”
Helpful Report
Posted 4 years ago
I'm sorry about that. Please send us an image to support@bargainmax.co.uk and a member of our customer care team will resolve this for you.
Posted 4 years ago
I'm sorry about that! Please email us some more information to support@bargainmax.co.uk and we will look into this for you. Thanks, BargainMax Customer Care.
Posted 4 years ago
“I did not receive the item I ordered. I was given a refund but very disappointed as it was for my grandsons birthday. The fault seemed to be with courier”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hi, I'm sorry about that. Unfortunately, your parcel was lost in transit and has now been fully refunded. Thanks, BargainMax Customer Care.
Posted 4 years ago
“Some of the toys had the boxes ripped. I could not return due to it being Eid and these were presents.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hi, I'm sorry about that. Please send some images to support@bargainmax.co.uk so we can take a look into this for you. Thanks, BargainMax Customer Care.
Posted 4 years ago
“Disappointed .I Brought for my Grandson's 1st Birthday, as a ball pool. He was playing then he was able to get out by pushing it over. I was shocked. I corrected it & he went back in. He then lifted it, in a fashion and crawled out. I couldn't ever leave him for a second. Really Disappointed.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Been waiting over 2 weeks now since my order was despatched. Contacted this company who are making me wait longer!! Sons birthday been and gone. Upset boy without a gift. I’m furious”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hi, I can see that we supported by despatching on express and did manage to deliver the wanted item the next day for you. We apologize that you had this experience initially with our carrier Many thanks Charlie
Posted 4 years ago
“Dissapointed it took 5 days to dispatch an order that should be here by tomorrow and now won’t be, I ordered from smyths on Saturday and received yesterday on Sunday, also with free delivery, so I know where I will be going in future, now I’m unsure if order that was placed 10 days before Christmas will arrive on time, as it has now also only been showing as expected by Hermes for over 24 hours”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Please do get in touch with us we are here and will always assist you the email to use support@bargainmax.co.uk many thanks Customer care
Posted 4 years ago
“Still waiting for my order nearly 2 weeks later??”
Helpful Report
Posted 4 years ago
We sincerely apologize that you have experienced a delay in receiving your order delivery on standard is currently 4-7 working days the team is supporting this for you via your recent email many thanks Customer care.
Posted 4 years ago
“Still awaiting my Packages from Hermes. Been over a week and nothing.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hi, We genuinely apologize for any delay I can see my colleague supported you in a timely manner and issued a full refund for the lost parcel within a relevant time frame for you. Many thanks Charlie
Posted 4 years ago
“Unfortunately I still haven’t received my parcel and awaiting a reply.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
We do apologize that you experienced an extended delivery window on this order. Kind regards Customer care at Bargain Max
Posted 4 years ago
“BargainMax.co.uk send far too many emails - almost daily. This lets themselves down.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Thank you for the feedback customer care @bargain max
Posted 4 years ago
“Ordered around the 10th October still waiting on an item to be delivered. It says it was shipped the 19th. Three items have been delivered already just waiting on this one.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
We do apologize that you had this issue with your order I can see that my colleague has resolved this for you. Kind regards Customer Care @ Bargain Max
Posted 4 years ago
“I ordered an item no problem and came quickly but wanted to return it so filled in form on website last week and heard nothing. Sent another form today but no confirmation email received so not good when it comes to being able to contact company”
Helpful Report
Posted 4 years ago
I can see my colleague resolved the issue for you on the 01/11 thank you for connecting and we, unfortunately, had no record of your original enquiry. Kind regards Customer Care @ Bargain Max
Posted 4 years ago
“Shipping wasn't as long as I thought it was gunna be. Just one item I thought was gunna be a lot bigger but was really small price wasn't any good for how little it was”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Customer service was very good but unfortunately company uses Hermes and customer ends up disappointed when item doesn't arrive and can't replace as out of stock. Seem nice company but downfall Hermes.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Thank you for the kind feedback regarding the customer service received. We do review all our services at all times and take our customer feedback on board.
Posted 4 years ago
“Don’t think I’ll be using again. Delivery times to long and when I emailed no one bothered to reply.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hi Luke , I am very sorry to hear that you felt we had not responded. We have reviewed our connections and have not found any emails from you at all. Our system does tag all order connections so I am sorry that we have not received your communications. I can see that you did have a longer delivery time that we would have hoped but can see that it has been delivered successfully. If you need us again please do email support@bargain max.co.uk we always will try our utmost to resolve any problems encountered. Many thanks Bargain Max customer care.
Posted 4 years ago
“Really slow delivery. Ordered with plenty of time and was still late for my sons birthday. From dispatch time to delivery was 6 days! Will not be using again, would rather pay a couple of pounds extra and actually receive within a reasonable timeframe”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hi We do sincerely apologise that we are not currently offering express, we fully appreciate that this can create delays in receiving items for certain dates. Many thanks Bargain Max customer care
Posted 4 years ago
“Wasnt too impressed i orderd a new fifa game for next day delivery and got it over a week later disappointing my son.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hi We take this fully on board and though we proactively communicated with everyone impacted, it does not detract from the disappointment created for the recipient. So be reassured that we will be making all express delivery requests in a timely manner. Many thanks for your feedback Bargain Max Customer Care.
Posted 4 years ago
“Have not received order yet”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hi unfortunately the lack of a full postcode when ordered, did mean you incurred a longer than expected delay on delivery. We do apologise that the exceptions did not update this for you. Many thanks Bargain Max customer care.
Posted 4 years ago
“I haven't received my purchase yet, it was returned to the depot, I contacted customer service and they have assured me that it will be sent back out to me, but I didn't get a confirmation email yet!”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hi I can see that the team are dealing with this problem for you please do not hesitate to connect via support@bargainmax.co.uk if you experience any further issues we are here and happy to assist at all times. Many thanks Customer Care @ Bargain Max
Posted 4 years ago
True Toys is rated 4.6 based on 11,037 reviews