Auto Reserve Ltd Reviews

4.87 Rating 5,088 Reviews
98 %
of reviewers recommend Auto Reserve Ltd
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
99%
Accurate And Undamaged Orders
99%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.94 out of 5
Highest On-Time Delivery in the Reviews.io Customer Voice Awards,  Summer 2020
Read Auto Reserve Ltd Reviews

Write Your review

Tell us how Auto Reserve Ltd made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
Drag files here or browse
(Supported files: jpg, png, mpeg, ogg, mp4 & webm)
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Sehr schnell und günstig
Posted 1 year ago
I have used this company before and always been satisfied. However with my recent purchase of two separate parts, which were delivered in the same package, Auto Reserve only included an invoice for one part. I have sent them a message via ebay requesting an invoice, but am still waiting! I have better things to do than spend my time chasing up invoices.
Posted 1 year ago
This time only an ok, since as I have written to you are using the unreliable DPD.

Your or better my parcel was dropped in a doctor's surgery which shortly after closed for more than 2 weeks for holiday. DPD has not my permission to drop it anywhere else than to deliver to me or to one of their official parcel shops nearby.
How idiotic to deliver a parcel in a doctor's surgery which opening hours are always (!) within the normal work hours of people.
Please pass this to DPD since they don't answer to my emails.
They are a good option for B2B but not for B2C.
Posted 1 year ago
Fast shipping and correct price but old (1997) and dirty part in a very poor condition: bolt broken in the connection, very deep trace in the aluminum tube,
" It is in full working order." you wrote...
Posted 1 year ago
Fitted but did not cure problem?.??
Posted 1 year ago
Good, delivered what I ordered.
Posted 1 year ago
The lamp i got were for the left side but it was the right side in the order.
Posted 1 year ago
Unfortunately the part was the wrong one and did not fit my car. I got my money back but it cost me postage.
Posted 2 years ago
Hi Stephan,

We are sorry that the item (Fuel Cap Retaining Strap) did not fit your vehicle.

Our description does give very detailed fitting sizes on the part that we supply, and we do state "Please check this information" in bold, unlined writing due to the importance of checking this particular item (as also stated on the product page, there are other variants of this item available).

As per policy we have ofcourse issued a full refund including the outgoing postage charge.

Kind regards,

Zoe
Auto Reserve Customer Service
Posted 2 years ago
I have bought AND PAID FOR an air cleaner case for JAGUAR xkr AND HAVE NOT ARRIVED YET.
Posted 2 years ago
I received item not as good as I though, it ok. Thanks
Baldo
Posted 2 years ago
Purchased a jaguar wheel and tyre. Wheel as described,tyre was scrapped.
Would use again but would need to be a little sharper on price.
Posted 2 years ago
Not as clean as in photo
Posted 2 years ago
Hi Michael,

I am sorry to hear of this. We do sell alot of these and I am sure our guys would have ensured the internal thread was perfect and the outer caps not swollen ensuring the nuts worked correctly. Is there any chance you could send me a photo just so that I can raise this issue with the responsible department here?

Kind regards,

Zoe
Auto Reserve Customer Service
Posted 2 years ago
I would highly recommend that you add the tracking info for orders that are sent onto the account dashboard so that when customers log in they can Track their orders. I missed the deliver of my order and had to go to the post office to pick it up because when I logged in there was no tracking information. I will be reluctant to order again until I get an email from Auto Reseve letting me know you will be adding tracking info the account dashboards. Everything else about my order was great, including the customer Service rep I spoke to when I called to get the tracking info. Please contact me with the update at nygiantsdewey@gmail.com. Thank You
Posted 2 years ago
Unfortunately they didn’t deliver the promised manual on how to program the spare key.
Posted 2 years ago
Hi Christopher,

I am sorry for any misunderstanding - we don't have a manual available with these. The promised programming instructions and detailed help guide are available on our website directly to help everyone - please see:

https://www.autoreservejaguar.com/news/remote-fob-programming-for-xj8-xjr-x308-1997-2002/

Please get in touch if you find anything you are unsure of or that you are unhappy about - we are here to help you on email or telephone. Our helpline number is 01158 372707.

Kind regards,

Andy
Posted 2 years ago
Auto Reserve Ltd is rated 4.87 based on 5,088 reviews