Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Rhinox Group Ltd Reviews

4.7 Rating 1,113 Reviews
93 %
of reviewers recommend Rhinox Group Ltd
4.7
Based on 1,113 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
Greater than 94%
Accurate And Undamaged Orders
100%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Rhinox Group Ltd Reviews
Visit Website

Phone:

1430 259259

Email:

marketing@rhinox-group.com

Write Your review

Rhinox Group Ltd 5 star review on 16th October 2026
Andrew Bothwell
Rhinox Group Ltd 5 star review on 13th September 2026
David Kreutzberger
Rhinox Group Ltd 5 star review on 25th April 2026
M King
Rhinox Group Ltd 5 star review on 4th April 2026
Edward Campbell
Rhinox Group Ltd 5 star review on 13th February 2026
Dare To Dig Ltd Dare
Rhinox Group Ltd 5 star review on 13th February 2026
Dare To Dig Ltd Dare
Rhinox Group Ltd 5 star review on 23rd November 2025
Titi Dumitrache
31
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Very good company to deal with from ordering to delivery, would highly recommend.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Ryan, Thank you so much for taking the time to share your experience at Rhinox. We take pride in knowing our customers are happy with their experience. We look forward to the next time we're able to serve you again. Have a wonderful day Jay
Posted 3 years ago
“First class service I will definitely use you again Regards Donnie Mackay”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Donald, Thank you so much for taking the time to share your experience at Rhinox. We take pride in knowing our customers are happy with their experience. We can’t wait to have you back! Jay
Posted 3 years ago
“Great service, fast delivery A+ would highly recommend.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Paul, We are very happy to hear that your experience with us was an amazing one! We look forward to the next time we're able to serve you again. Have a wonderful day. Jay
Posted 3 years ago
“First class service, delivered within two days and very happy with what I ordered, would definitely use this company again”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Simon, Thank you for taking the time to leave us a review. You are more than welcome, we are very happy to hear that your experience with us was an amazing one! We look forward to the next time we're able to serve you again. Have a wonderful day. Jay
Posted 3 years ago
“Quality kit Will buy again no problem Thanks again”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Richard, Thank you so much for taking the time to share your experience at Rhinox. We can’t wait to have you back! Jay
Posted 3 years ago
“Excellent product and service”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi John, Thank you for your detailed review of our product. It means a lot to us that you took the time to share your thoughts with the rest of our community and us. We look forward to the next time we're able to serve you again. Have a wonderful day. Jay
Posted 3 years ago
“Very quick delivery.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Lain, Thanks so much for your feedback! We’re really glad you recieved your item on time! We look forward to the next time we're able to serve you again. Have a wonderful day. Jay
Posted 3 years ago
“They told me the attachment would fit my machine but when I got it it would not and now they want to charge me over half what I paid to return. I definitely would not recommend. Scam”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Justin, We apologize for the inconvenience this may have caused you, We are not expecting for this too. We will make sure to resolve this issue right away. Jay
Posted 3 years ago
“GREAT FAST SERVICE”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Sam, Thank you for taking the time to leave us a review. You are more than welcome, we are very happy to hear that your experience with us was an amazing one! We look forward to the next time we're able to serve you again. Have a wonderful day. Jay
Posted 3 years ago
“Good bucket, good service and excellent delivery. Happy customer”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi, Thank you so much for taking the time to share your experience at Rhinox. We can’t wait to have you back! Jay
Posted 3 years ago
“Excellent service. Great bucket”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Chris, Were so happy to hear you had a great experience at Rhinox. Your review made our day! Our whole team works very hard to keep our customers happy. Thanks again, and we hope to serve you again soon. Jay
Posted 3 years ago
“Easy purchase fast delivery”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi John, Thank you for taking the time to leave us a review. We are very happy to hear that your experience with us was an amazing one! Have a great day! Jay
Posted 3 years ago
“after checking online, and being confirmed 8 riddle rake buckets were in stock and ordered with next day dalivery, over 4 weeks later the bucket arrives with no apology or explanation, i could have got it ordered and delivered from abiljo within 4 days, emails were sent and no response was given, not good service.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Neil, We would like to apologize for the miscommunication, We will make sure this wont happen again. Cant wait to have you back. Jay
Posted 3 years ago
“Good service, arrived on time.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi William, Thank you for taking the time to leave us a review. We are very happy to hear that your experience with us was an amazing one! Have a good one! Jay
Posted 3 years ago
“Riddle bucket arrived today looks very well made, communication could have been better throughout process but product looks very good cheers”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi David, Thanks so much for your feedback! We’re really glad you recieved your item on time! We look forward to the next time we're able to serve you again. Have a wonderful day. Jay
Posted 3 years ago
“Paid for a bucket got scammed. This company is a total con don’t buy from here they will take your money and you will never get anything or be able to contact anyone”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello Jack, Thank you for your review. I'm not sure what has happened for you to leave such a negative review, however please rest assured we do not 'scam' people. I have looked through the details Reviews.io has submitted alongside your review, and cannot see any orders associated with your name or email address. Could it be that you have accidently left the review for the wrong company? If not, please email: sales@rhinox-group.com, or give us a call on 01430 259 259 - Our opening hours are 0730-1630 Monday - Friday (Excluding bank holidays, of which we have had a lot recently!)
Posted 3 years ago
Hey Jack, Sorry, just realised your order was placed for the US/Canada market. It looks like there was an issue with the FedEx label, meaning your item was returned back to our shipping warehouse in Alabama. Sadly FedEx still class this as 'Delivered' so it was missed from our system. We will be in touch and put a plan in place ASAP for you. I believe the communication issue is due to us having bank holidays here in the UK. Sorry for the confusion and the inconvenience.
Posted 3 years ago
“Thank you for fast delivery”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Vio, Were so happy to hear you had a great experience at Rhinox. Your review made our day! Our whole team works very hard to keep our customers happy. Thanks again, and we hope to serve you again soon. Jay
Posted 3 years ago
“Ordered Wednesday - delivered Thursday! Awsome!”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Richard, Thanks so much for your feedback! We’re really glad you recieved your item on time! We look forward to the next time we're able to serve you again. Have a wonderful day. Jay
Posted 3 years ago
“well made, good price quick delivery”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Paul, Thank you so much for taking the time to share your experience at Rhinox. We take pride in knowing our customers are happy with their experience. We look forward to the next time we're able to serve you again. Have a wonderful day! Jay
Posted 3 years ago
“Terrible service I ordered a bucket 18 working days ago and it still hasn’t arrived I will not be using this company again”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello, Really sorry for the delay in getting this order to you. We are sadly running behind on our production lead time. However I can confirm that your Riddle Bucket has been shipped today, so should be with you on Tuesday due to the bank holiday weekend. Many thanks, the Rhinox Team.
Posted 3 years ago
Rhinox Group Ltd is rated 4.7 based on 1,113 reviews