Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

NOTCH® Reviews

4.9 Rating 8,126 Reviews
98 %
of reviewers recommend NOTCH®
4.9
Based on 8,126 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
98%
Accurate And Undamaged Orders
99%
Customer Service
Communication Channels
Email, Live Chat, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.9 out of 5
Read NOTCH® Reviews
Visit Website

Phone:

(0)333 0150143

Email:

hello@notch.io

Write Your review

“I’d like to be able to say this product is as I expected, but unfortunately I can’t. These bracelets are expensive and essentially look like a hair bobble on your wrist, the notches feel cheap and are badly engraved with little bits of cheap plastic to hold them in place. The sizes of the bracelets are all out, I tried two, Oh and you have to pay the signed postage for returns or exchange. I can’t be bothered with any more hassle so mine will be going in a draw definitely not on my wrist!”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi Beth! We are sorry to hear you are unhappy with your order. We of course want to make this perfect for you. We can see that you originally ordered a size medium, and then exchanged this for an XS. Maybe a size small would be a better fit for you? We will pop you a direct message :)
Posted 1 month ago
“Really really poor quality the magnet is useless and the bracelet falls off at the slightest pull. My husband has lost 2 and today very nealry lost a third. He darent wear it. They arr so expensive but the qualify is awful”
Helpful Report
Posted 2 months ago
Hi, We're really sorry to hear you're disappointed with your experience. All of our clasps are fitted with two very strong neodymium magnets, which are designed to stay securely fastened during normal day-to-day wear and should not simply come apart or fall off. We've replied to your original email so we can investigate what's happening and help resolve this for you. We're just waiting for your reply so we can look into this further and find the best solution. We look forward to hearing from you soon.
Posted 2 months ago
“Customer service is non existent. Very disappointing. My son’s 18th birthday gift was too big despite measuring his wrist correctly. I’ve been trying to arrange an exchange but they ignore my emails.”
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Teresa 🤗 Thanks for taking the time to leave us a review. We've checked our email records and can see that you emailed on Saturday, which we replied to, and we also replied to the one from yesterday evening. We're always happy to help with sizing issues, as getting the perfect fit is important to us, and we certainly wouldn't want your son's 18th birthday gift to go unworn. If you haven't received either of our replies, please check your spam/junk folder, or contact us again via our socials or by telephone, and we'll make sure we get everything sorted for you as quickly as possible. Kind regards, The NOTCH® Team
Posted 3 months ago
“I ordered 5th june. With 1st class delivery It is now 17th and still not arrived. No clear tracking and no support. Was for a gift on 13th so far too late now”
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi there! I can see that you contacted us directly, and we have sorted this for you. We apologise again for any delays with royal mail.
Posted 3 months ago
“Writing far too small, so disapointed”
Helpful Report
Posted 5 months ago
Hi Barbara 🤗 We’re really sorry to hear you’re disappointed with the engraving 😔 We can see from your order that the clasp was engraved, and we’d love to make this right for you. We’ll pop you a direct message now so we can take a closer look and find a solution that you’re happy with.
Posted 5 months ago
“Paid for expedited delivery for Mothers Day. Not delivered”
Helpful Report
Posted 6 months ago
Hi Mark 🤗 We’re really sorry to hear that your order didn’t arrive in time for Mother’s Day and we completely understand how disappointing that must have been. We replied to your email this morning, but we also wanted to respond here to apologise for the delay caused by the courier. Your order was dispatched from our studio the very same day it was placed and sent using the expedited delivery option you selected. Unfortunately, once the parcel leaves our studio it is in the courier’s hands and the final delivery timing is outside of our control. We’ve been in touch via email again and will do our best to help resolve this for you. Thank you for your patience. Team NOTCH
Posted 6 months ago
“Have still not received my order even though the money has been taken by yourselves”
Helpful Report
Posted 8 months ago
Hi Nicky 🤗 Thanks for taking the time to leave us a review! We can see that your order, placed on the 25th, was shipped from our studio on the 26th and was delivered on the 4th of February. While we always dispatch orders as quickly as possible, any delays caused by Royal Mail are unfortunately outside of our control. We really appreciate your patience and hope you’re enjoying your NOTCH® order 💗 Please don’t hesitate to reach out if there’s anything else we can help with.
Posted 8 months ago
“Love the product, but magnetic clasp weakened on my first one and lost nearly £200 worth of bracelet. Emailed notch customer service and they didn’t have the decency to reply. I Only replaced it all because of the memories of some of the notches.”
Helpful Report
Posted 8 months ago
Hi Emma! We are sorry to hear your bracelet went missing. I have looked through our emails and unfortunately we are unable to find one with your name or email, so we apologise that this did not come through to us. Please note, you can also contact us via livechat, phone and social media also, if you need our help.
Posted 8 months ago
“i still have not received my order with notch.”
Helpful Report
Posted 9 months ago
Hi 🤗 Thank you for your feedback. We’re really sorry for the delay and understand how frustrating this must have been. We can see that your order has now been delivered successfully. Once orders are dispatched, delivery times are managed by Royal Mail, which is unfortunately outside of our control, but we always do our best to get orders sent out as quickly as possible. Please don’t hesitate to reach out if we can help with anything else 💗
Posted 9 months ago
“I ordered 2 lace tags in July and reordered the same tags a couple of weeks agi but was very disappointed that although I had ordered the same font and colour, they were different in appearance which detracts from wearing them as a pair.”
Helpful Report
Posted 10 months ago
Hi Helen! We of course want your order to be perfect for you, so we will pop you a direct message.
Posted 9 months ago
“My notch hasn’t turned up yet 🤷🏿‍♂️”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Kevin 🤗 Thanks for leaving us feedback, we really appreciate all customer comments. We can see that your order placed on the 22nd of May was shipped from our studio, via Royal Mail 1st Class on the 23rd of May. A shipping confirmation was sent out to you via email with the tracking number ☺️. The tracking number issued by Royal Mail 1st Class provides confirmation that it has been posted and again when it has been delivered. If there is no update on the Royal Mail tracking system this means that it is still with the Royal Mail. We have popped you a direct message to help resolve this. Thanks ☺️
Posted 1 year ago
“Ordered bracelet with 5 NUFC charms in black and white 5 game all gold poor service wont buy again avoid you may not get what you order.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Michael :) Thanks so much for leaving us a review, we really do appreciate all customer feedback! Upon ordering, customers can select the colour of the Notch they would like :) We want you to love your new NOTCH bracelet and Notches. We've popped you an email :) Thanks!
Posted 1 year ago
“Bought my notch bracelet through parkrun to commemorate 200 runs and added a few other notches. Initially very pleased with it and how it looks but unfortunately within a month after a (fairly quiet) night out the bracelet wasn’t there when I got home, must have come off when taking my jumper off at some point. I guess magnet not quite strong enough. Shame as seemed a good way to mark my accomplishments over time.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Chris :) Thanks for taking the time to leave a review. We're sorry to hear that your bracelet has been lost! Please pop us a message at hello@notch.io Thanks!
Posted 1 year ago
“The order was not as ordered I ordered an extra large with engraving and receieved an extra small without any engraving Total waste of time and money”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“I’m disappointed to be honest I ordered this product on the 11th of this month and haven’t really had any updates on delivery times etc,”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Chloe! Thank you for your review, we can see your order was placed on 11th December, shipped on 13th December and delivered 19th December. We do send every customer an order confirmation email which contains information on shipping timescales, and a shipping email once the order has been sent. If these emails don't arrive, please just drop us a message and we will be happy to resend them to you! We do hope you had a wonderful holiday season, and wish you all the best for the New Year! Best Regards, Team NOTCH
Posted 2 years ago
“I've only gave this as I've not had mine. It's a present for my wife as it was our anniversary.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Lisa! Thank you for taking the time to review, review invitations are sent out automatically, we are sorry that this invitation arrived before your order. We believe we are already in touch with you regarding this order. Best Regards, Team NOTCH
Posted 2 years ago
“I have been asked for a review, when I have not received the goods. So maybe chase the courier company then I can hopefully give a better review.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Patrick, we're sorry that your order has not yet arrived with you - we will send you an email to resolve this. Our invitations to review are sent automatically after orders have been shipped, we're sorry for any inconvenience caused. Team NOTCH
Posted 3 years ago
“I still haven’t received my order.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Good morning Claire! We are sending you an email regarding this - we can see your order was shipped on 3/5/23
Posted 3 years ago
“You’re asking me how I found your product - I still haven’t received it!!!!!”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Lisa, our review invitations are sent out automatically once orders have been shipped, we're sorry your invitation has arrived before your order has been delivered. We will pop you an email regarding your delivery :)
Posted 3 years ago
“Looked nothing like the photo in advert.extremely disappointed total waste of money”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Donna, we're sending you an email!
Posted 3 years ago
NOTCH® is rated 4.9 based on 8,126 reviews