WingMirrorMan Reviews

4.1 Rating 832 Reviews
76 %
of reviewers recommend WingMirrorMan
4.1
Based on 832 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 87%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 87%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat

Write Your review

Tell us how WingMirrorMan made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
Drag files here or browse
(Supported files: jpg, png, mpeg, ogg, mp4 & webm)
What's your name?
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Please note that we may share your email with the company to verify your order.
ordered mirror on 23 february 2022 for mazda2 and this company failed to deliver this mirror asked for a refund and this has not happened and made over 30 phone calls and all i get is lies and no one will return my call so this will have to be published order number 89604
Helpful Report
Posted 10 hours ago
Promised 3-5 days delivery, three weeks later I am still waiting and they don’t respond to emails. Terrible service.
Helpful Report
Posted 1 month ago
I ordered a replacement wing mirror which arrived promptly, but turned out to be unsuitable and I contacted Customer Services about a refund. Over a month later I am still waiting, have emailed Customer Services twice and received an auto-response but no indication that anyone has actually looked at my request.Order number is 92314
Helpful Report
Posted 1 month ago
Never been lied to so much from one company. Complete lack of interest in our order one supposed manager openly admitted he didn’t care if we cancelled or not. This is now the end of week three and still no sign of the mirror we paid express delivery for. Tomorrow our next step is trading standards. The last people to help you out is this company please for your own piece of mind shop elsewhere. Mike from Stockport
Helpful Report
Posted 1 month ago
Ordered on 9th March delivered on 21st. Bit slower than advertised. Excellent colour match. Fits and works excellently. There are loots of poor reviews. I had no issues with customer service all e mails answered in 24hrs.
Helpful Report
Posted 2 months ago
Good Afternoon Simon, Thank you for the brilliant feedback, we are extremely pleased we have been able to support your product requirements on this occasion.
Posted 2 months ago
Awful customer services, only bland answers given to problems,whilst the manager,Joshua,is rude and says it’s not his job to talk to customers.His director does not reply to e-mails or letters.This company is bad from top to bottom, avoid at all costs.
Helpful Report
Posted 2 months ago
Good Morning Malcolm, We are sorry to hear that you have experienced an issue with a recent order. Please get in touch with our dedicated customer support team, we will be more than happy to support you with this issue.
Posted 2 months ago
Scam of company do not buy - if you search the owner Steven speed he has dissolved multiple wing mirror companies. https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/officers/BSlAKE9ov0GhOlJLt5HCJKwW98U/appointments Placed an order, they couldn't fulfil it waiting months for a refund with no reply to emails and calls, unprofessional and rude people on the phones.
Helpful Report
Posted 2 months ago
Pretty sure they are running their company illegally when people try and go through the returns process and are continually ignored! It's been about a month now and still no response from your returns department! I want my money back! Scammers
Helpful Report
Posted 3 months ago
I ordered a wing mirror for my citroen berlingo in November 2121, received it today 2nd February, I know that getting things into country since Brexit has caused a lot of problems, so all in all I am well pleased with the service and more importantly the cost, I will certainly use them again in the future, mirror was £108 against just short of £300 from citroen garage
Helpful Report
Posted 3 months ago
Good Afternoon Bryan, Thank you for the excellent feedback, we are extremely pleased we have been able to support your product requirements on this occasion.
Posted 3 months ago
Buyer beware, disgraceful company. Saga started in September, ordered a passenger wing mirror for an Astra. Waited almost a month for it to arrive, not a problem as it was coming from abroad. Arrived and it was established it was for a left hand drive car and not as their own website states “Wing mirror full units purchased from Wing Mirror Man fit right hand drive only vehicles.” This is where the problems began. They would not take my word for it and insisted I obtain a trade persons letter to corroborate what I had already told them. Denied it had come from Poland even though it had a polish post mark on the packaging. Spoke to customer service; rude, over speaking and arrogant They delayed sending the return paperwork and received the mirror back on 13 December, I received my refund on the 20 January 2022. Please beware, this company is a disgrace
Helpful Report
Posted 4 months ago
Good Morning Robert, We are sorry to hear that you experienced an issue with an item that was received, we are pleased to hear that this issue has now been resolved. If there is any further support required, please do not hesitate to get in touch with our expert customer support team.
Posted 4 months ago
What a absolute horrible experience from start to finish only way to describe this company is rude and arrogant liars
Helpful Report
Posted 4 months ago
Basically, I received the invoice and it was not exactly the correct specification. I notified them that day , and they said it is correct and sent the item regardless., I then sent photos of my wing mirror showing the correct spec and upon receiving these they confirmed they would order a replacement, and be 10 days max, which i agreed to. Now 3 months still waiting and takes 24hours for a response. Very frustrating and i cant drive the car for 3 months as it is driver side. Never again. Totally avoid this lot
Helpful Report
Posted 4 months ago
Good Afternoon John, We are sorry to hear that you have yet to receive your order. If you require support with a pending order, please feel free to get in touch with our dedicated customer support team using the contact information displayed on your order confirmation. We look forward to being able to support you with this enquiry.
Posted 4 months ago
I shall recommend your company to friends and family. You sent me a wing mirror for my 21 year old Peugeot. It fits perfectly and the price was very reasonable. Excellent service - thank you very much. Delivery was 2 days from date of order.
Helpful Report
Posted 7 months ago
Good Afternoon Rosie, Thank you for taking the time to provide us with your feedback, it is great to hear that we have been able to support you with your requirements on this occasion!
Posted 7 months ago
I see that Wing Mirror Man respond to these bad reviews by suggesting buyers ring their customer service number & press option 2. The only trouble is, when you do that you have to listen to music interrupted every 10 seconds by a voice that says your call is important to them. I have just listened to this for 55 minutes before remembering I have a life to lead & hanging up. Unfortunately when automated customer service websites and "live chat" come in through the door, actual customer service goes out through the window. If your order is OK you won't have a problem with WMM. If you have any kind of problem or query with your order, you'll probably be out of pocket. Your risk!
Helpful Report
Posted 7 months ago
Absolutely useless company sent the wrong wing mirror cover despite having the reg of the vehicle cannot get them to take it back and also cannot get hold of them on the phone have wasted my £50 on them AVOID them at all costs a lot of sharks
Helpful Report
Posted 8 months ago
Good Morning Geoff, We are sorry to hear that you have experienced an issue with a product that has been received. We would love to support you with this enquiry. Please contact our expert Customer Service Operations Team using the contact details below: 0161 763 0800 (Option 2) aftersales@buyitonline.ltd https://tawk.to/chat/5a9a7ca74b401e45400d5fb8/default We can then review any issues you have experienced and provide the support required.
Posted 8 months ago
Worst place to buy wing mirrors they sent me the wrong size and I’m still waiting for my refund over a month now no reply’s from emails takes over an hour to get hold of them
Helpful Report
Posted 1 year ago
Good Morning, We are sorry to hear that you have experienced an issue with an item that has been received. Please get in touch with our customer support team on any of the platforms below, we would love to assist you in resolving this issue. 0161 763 0800 (Option 2) aftersales@buyitonline.ltd https://tawk.to/chat/5a9a7ca74b401e45400d5fb8/default
Posted 1 year ago
Still waiting for my wing mirror. Ordered it a month ago today. It said 12 days lead time. I’ve emailed and get no response. Tried phone and just music and wait, till I gave up after waiting over 40 minutes.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Good Morning Andrew, We are sorry to hear that you have yet to receive your order. Please get in touch with our customer support team using any of the contact details below so we can assist you with this enquiry. aftersales@buyitonline.ltd 0161 763 0800 (Option 2) https://tawk.to/chat/5a9a7ca74b401e45400d5fb8/default www.facebook.com/TheBuyItOnlineTeam
Posted 1 year ago
Surprised by the 1* reviews here. I ordered a backplate for a Mitsubishi .Called up , the pleasant gentleman took the order, explained it would be a few extra days for the colour match spraying and a week or so later it arrived, perfect colour and fitted with no issues. I will use again. Cheers
Helpful Report
Posted 1 year ago
Good Afternoon Alex, Thank you for the excellent feedback, we are extremely pleased we have been able to support your product requirements on this occasion!
Posted 1 year ago
Ordered a mirror on Dec 9th 2020 and it is now Feb 16th. I haven't received anything yet... Not even an email. Sent a couple of emails with no reply When calling they keep you waiting for over an hour on the phone and then it just cuts out. Tried to get in contact so many times. Steer clear from this company. Going to have to complain and try and get my money back from the credit card company..
Helpful Report
Posted 1 year ago
Good Afternoon David, We are sorry to hear that you have not yet received your order. Please do get in touch with our customer support team so they can offer support with the order and hopefully resolve this issue for you.
Posted 1 year ago
Please do not waste your time and money with this company. I ordered a wing mirror unit after being recommended this company by my local garage. I was told it had a 14 day lead time. It took just shy of a month to receive it. I had it fitted by my garage only to find that the wing mirror did not sit properly on the base. Even when fully turned in, I could not see any part of my car, making it unsafe and unfit for its purpose! My car is a Ford Ecosport and the garage told me that they had the exact same problem with a Toyota Avensis the week before and would no longer be recommending Wing Mirror Man to any more customers. They advised that I call the company immediately. The person I spoke to was rude, unhelpful and told me simply to send the product back and that I would need to cover the costs. They also told me that once returned, I could file a claim for the costs incurred to fit the product. The garage did not charge me to remove the product and I sent it back the following day. I ordered a genuine part via Ford which arrived within 24 hours and had to pay again to have the product fitted. After receiving my refund I enquired about the claim for the £84 I paid to have their product fitted. I have been told that the amount I paid is an “expected charge” and that they will only cover the costs to have the product removed. They have failed to acknowledge that I have had to pay this charge twice, due to their shoddy product. I have been advised to check the warranty which I have never received and surprise surprise when you search for it on their website, you are met with a blank screen. I have now handed this over to a solicitor as Buy it Online Ltd have told me they will not deal with this any further. Myself and the garage will be warning everyone of this company.
Helpful Report
Posted 1 year ago
WingMirrorMan is rated 4.09 based on 832 reviews