Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Tiles360 Ltd Reviews

4.6 Rating 1,127 Reviews
90 %
of reviewers recommend Tiles360 Ltd
4.6
Based on 1,127 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
Greater than 94%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 77%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Tiles360 Ltd Reviews

About Tiles360 Ltd:

Our tiles are not only stunning but also amazing value, hardwearing and durable. Choosing the right tiles for your home can be difficult, especially when you want to create a certain look. At Tiles360, we have a fantastic range of wall and floor tiles that will suit all tastes, designs, and styles. What's more, we pride ourselves on giving customer service that is second to none!

Visit Website

Phone:

0345 646 0877

Email:

info@tiles360.co.uk

“Lovely looking Tiles and quick delivery, but several of our tilesvwere broken in various boxes that couldn't be seen until we unpacked them to use them this week. Clearly they are very fragile as they were delivered on a pallet, unless something dropped on the pallet during transit? Verydisappointed as it wasn't a small order.”
Helpful Report
Posted 1 week ago
“The sample looked ok but not enough to really tell if I could use it”
Helpful Report
Posted 1 week ago
“I ordered 3 samples and they arrived quickly, very well packed and free of charge, which I thought was excellent service. However, when I tried to order 2 boxes of the Dante tiles, the delivery charge was £85 , which was unacceptable. If my postcode is out of your area, then you should not have sent out the samples...I am on the mainland!”
Helpful Report
Posted 2 months ago
“poorly packaged parcel was fully open only 2 of the 3 tiles were init lucky to get this tile”
Helpful Report
Posted 2 months ago
“The second order of these tiles didnt full match the first order so we've got a shower room that we cant finish tiling because the grouting lines dont match up.”
Helpful Report
Posted 2 months ago
“Sorry only got partial tile so not able to see how it looks”
Helpful Report
Posted 3 months ago
“My tile samples arrived broken and they were so small you couldn't actually decide if you liked the pattern or not. A bit rubbish to be honest. Trying to be positive, they did arrive promptly.”
Helpful Report
Posted 4 months ago
“The tiles I bought were very expensive for what is a poor quality tile, but I bought them as I could find nothing similar elsewhere. The delivery cost for 7 boxes of 125mm x 125mm tiles was £75. This was extraordinarily expensive, especially so as when they arrived they were insecurely wrapped in nothing but some cling film and the boxes had broken open in transit, with the consequent damage to several tiles.”
Helpful Report
Posted 4 months ago
“I ordered three sample. Two arrived broken. This put me off spending £30 plus for delivery and finding some were damaged on arrival. I have since bought tiles from another supplier”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Two packages were delivered broken. The builders and the interior designer were shocked that the specifications were wrong, so they didn’t match with other tiles. No option for refund.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Unfortunately the tiles in one of my boxes were broken but, becasue I didn't open every single box to check, it was only realised when the tiler arrived a few days later. He could not proceed and I had to order another box and pay the transport again (which cost more than the tiles). It might be easier and cheaper to go to a tile shop in future. Nice tiles.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Upon receiving the tiles I noted two were broken. The driver took a picture and e mailed. This was over a week ago and no acknowledgement, offer of replacement or refund has been made.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Margaret, We use a third-party courier service, and it appears that the communication regarding the damages has not been relayed back to us. Please accept our apologies for any inconvenience caused. We’d like to resolve this for you as quickly as possible. kindly reach out to us at info@tiles360.co.uk, and we’ll be happy to assist you.
Posted 1 year ago
“The tiles are awesome I love them. But I ordered 4 packs and one of the packs arrived completely broken. 😢”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Emma, Thank you for your feedback. We do ask that all damages are reported to us within 48hours of delivery. This way we can arrange for any damages to be replaced. If the report is out of the 48hour period we are unable to prove that the damages were caused in transit for the insurance company. If you feel you are within the above period please contact our customer service so that they can look into this for you. Kind Regards
Posted 3 years ago
“Good selection but not being able to buy what quantity you want is a draw back. Box quantity only! Better off going to your local tile shop and buying the amount you need”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thank you for your review. We sell quality tiles and try to keep the SQM price as low as possible for our customers. One of the ways we achieve this is to sell in full cartons only. The tile you had a sample of comes in 1 SQM carton containing 34 tiles.
Posted 3 years ago
“We like the tile sample bit it was broken on arrival..I messaged your chosen courier about it but received no reply. Is a refund offered in such circumstances?”
Helpful Report
Posted 3 years ago
We are sorry your sample arrived broken. Customer service will be in touch with you to discuss with you further.
Posted 3 years ago
“I liked these tiles for my entrance yard path. I need only 8 of them so not even two full packs but I was keen to purchase the extra. Price says £34 x pack but be aware no vat in it. Going to place the order, £35 delivery and £15 extra for small quantity surcharge??? So £ 120 for 12 tiles??? No thank you. Changed my mind”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thank you for your review. We appreciate all reviews, however, I do need to correct you on the VAT issue you have raised. All prices do include VAT as advertised but on the checkout, it gives a breakdown. In fact, it is illegal not to show prices to consumers with VAT included and we would never break the law! With regards to our delivery charges, all tile orders are sent via a palletised service and we are charged in weight bands. The first of these bands is up to 250kg whether this is 1 box or 50 boxes. On orders under £100, we charge the amount we are charged as we can't soak up the full delivery cost due to us keeping our tile prices low.
Posted 3 years ago
“I was considering a wood-effect porcelain tile for my bathroom so ordered a few samples in different sizes from different companies. The tile from 360 arrived in good time but was damaged with a large chip in it, which didn't inspire confidence in its durability. It was less realistic than I was hoping for and darker than expected, although the size was good. In the end I decided not to go for wood effect porcelain as didn't want a 'fake' wood effect and decided to go for a complete departure- Brazilian slate.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
We are sorry to learn your sample tile arrived broken. A refund has been issued to you for the cost of the tile
Posted 3 years ago
“Ordered a tile sample to check the color. Delivery company promised delivery on Monday but never came. Tuesday again promised but never came. Wednesday a different driver delivered but when opened, tile was in 3 pieces! Payment refunded but overall a poor and frustrating time-wasting experience.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
We are sorry to know your tile sample was late and arrived broken. We do our very best to ensure samples are protected from damage but we are at the mercy of courier companies taking care of the parcel when it leaves us.
Posted 3 years ago
“Was broke on delivery”
Helpful Report
Posted 3 years ago
We are sorry your sample arrived broken. If you had informed us we would have refunded you or sent a replacement. I understand customer service has been in touch with you and a full refund has been issued.
Posted 3 years ago
“Ordered sombre pink tiles, amazing quality / finish and speedy delivery! Thank you.”
Tiles360 Ltd 2 star review on 29th October 2021
Helpful Report
Posted 4 years ago
This review is not about our company as we do not sell this product. I believe you have got Tiles360 mixed up with the company you purchased this product from
Posted 4 years ago
Many thanks for changing your review to be about our company
Posted 4 years ago
Tiles360 Ltd is rated 4.6 based on 1,127 reviews