Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

The Curious Drinker Reviews

4.7 Rating 6,779 Reviews
94 %
of reviewers recommend The Curious Drinker
4.7
Based on 6,779 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 69%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 80%
Customer Service
Communication Channels
Email
Read The Curious Drinker Reviews

About The Curious Drinker:

We're the UK's #1 club for gin lovers.
Every month, we select one of the world's finest small-batch gins, including rare and exclusive bottlings not available elsewhere, and send it to our members along with a range of complementary gourmet treats and a copy of our club magazine.

Visit Website

Email:

members@thecuriousdrinker.com

Location:

Alpha House, 100 Borough High Street,
London
City of London
SE1 1LB

Write Your review

“It hasn’t turned up, and can’t get through to let anyone know”
Helpful Report
Posted 1 week ago
“I never received my box. Was ent twice and never received it.”
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
“Tester box never appeared. Unsubscribed, or tried to, from the Monthly subscription. Thought I'd unsubscribed from getting emails...”
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
“You said you were getting my box ready on the 23rd September so where is it ?”
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
“Delivery was shambolick. I had to organise re-delivery myself and want to cancel my subscrription.”
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
“I ordered a rum box ages ago which actually never turned up so not a great experience!”
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
“Was damaged in transit so didn't receive”
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
“I have not received my box or any notification that it has been shipped. I did not order this.”
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
“For some ewason i have 2 accounts, i have been trying to delete one for some time now, could you please do this with the utmost urgency?”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“I wish I could review the products but sadly it's now been 4 weeks since placing my order and I still haven't received them. First two deliveries were messed up by Evri with no communication until I chased it up. The second attempt at a delivery was due two weeks ago and I advised CD on August 20th that it wasn't coming. Requested a replacement within a couple of days but a week later nothing had happened and I was asked again if I wanted a replacement. By that time I had had enough and said I did still want the items but if CD wasn't going to send them to me, could I at least have my money reimbursed. Was assured that the replacement items would be sent. That was a week ago and as far as I can tell, that still hasn't happened - still no notifications received and no update showing in Shop. Customer service has been very frustrating: each time I've reported that a delivery hasn't arrived, I've been asked to get back in touch if it still hasn't arrived a couple of days later. CD doesn't seem to have any concept of following up missing orders that are reported by customers to ensure they arrive. Plus I've received the same standard responses to issues where they clearly haven't been read properly on multiple occasions. Overall, extremely disappointing. My initial reason for cancelling the subscription was due to them using Evri for deliveries but aside from that, I would have cancelled following this experience with CD. When I did call to cancel, I was told that CD can't be held responsible for issues with Evri, which I don't understand: if you can't rely on a company to deliver your products, why would you contract them.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Have tried on numerous occasions to withdraw my subscription and they just keep sending.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“2 failed deliveries and still waiting for it to be delivered”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“crap total waste of time”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“I dont know what your products are like as I still haven't received them. Ordered on 17.08.26”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Terrible tricked into a subscription”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Scam - don’t waste your money”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Still haven’t received - can only call and cancel.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“No option for gluten free only snacks.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“I haven’t been able to taste my gin yet, as I still haven’t received my order. This was placed 12th July. It is now 3rd August. I will update me review once I receive my order…if it arrives.”
Helpful Report
Posted 2 months ago
Hi Naomi, We're really sorry to see this. We've looked into your order and it appears you haven't had the chance to get in touch with us yet. After checking the tracking, it's clear your parcel has unfortunately been lost in transit. We've already arranged a replacement for you, which should be with you within the next 3–5 working days. We hope it arrives soon so you can finally enjoy your box. If you need anything else in the meantime, please don't hesitate to contact our Membership Team, we're always happy to help. Kind Regards, James Memberships Executive
Posted 2 months ago
“Please confirm if a box has been sent to me as the original tester box ended up in a neighbours shed when it was delivered ! I only received it weeks later . Paid £37 from my account on 24th July and was too late to cancel the order . Please advise”
Helpful Report
Posted 2 months ago
Hi Murdo, Thanks for your review. We've had a look at your account and can confirm that your full-size box has been processed. As we're a subscription service, once the monthly deadline has passed and payments have been taken on the 23rd, we're unable to cancel that month's box as it has already entered our fulfilment process. We can also see that you signed up to an introductory offer, which included a free taster box followed by a discounted full-size box at £37 (our standard monthly boxes are £47). If you no longer wish to keep the box once it arrives, you're more than welcome to return it for a refund. Please get in touch with our Membership Team at members@thecuriousdrinker.com, and we'll be happy to talk you through our simple returns process. Kind Regards, Sophie Memberships Executive
Posted 2 months ago
The Curious Drinker is rated 4.7 based on 6,779 reviews