The Pen Company Reviews

4.95 Rating 5,160 Reviews
99 %
of reviewers recommend The Pen Company
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
98%
Accurate And Undamaged Orders
99%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.92 out of 5
Read The Pen Company Reviews
Visit Website

Phone:

01438 880758

Email:

sales@thepencompany.com

Location:

The Pen Company, Unit B2 Astonbury Lane, Aston

Write Your review

Tell us how The Pen Company made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
Drag files here or browse
(Supported files: jpg, png, mpeg, ogg, mp4 & webm)
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
The Pen Company 5 star review on 22nd April 2020
Verified Customer
More Photos & Videos
The Pen Company 5 star review on 2nd April 2020
Verified Customer
More Photos & Videos
The Pen Company 5 star review on 24th February 2020
Anonymous
More Photos & Videos
The Pen Company 5 star review on 9th February 2020
Verified Customer
More Photos & Videos
The Pen Company 5 star review on 18th January 2020
Verified Customer
More Photos & Videos
The Pen Company 5 star review on 20th December 2019
Verified Customer
More Photos & Videos
The Pen Company 5 star review on 17th November 2019
Verified Customer
More Photos & Videos
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Fabulous service but I wanted purple ink as that’s what I have to use at work. Fast delivery but it writes more blue so a little disappointed ☹️
Posted 6 months ago
I was extremely disappointed, after waiting for my pen, to find that what was shipped was not one, but two, models below what was advertised.
Posted 6 months ago
Hello Michael,

It appears that the wrong item may have been packed in the gift box at the factory - we will make arrangements for the correct item to be sent to you and arrange the free return of the incorrect product. We have emailed you directly to arrange this - please could you reply to this and we will rectify this ASAP.

Many thanks.
Posted 6 months ago
Nice selection of products but if you’re order is being shipped overseas your package can get stuck in customs. I’m still waiting on mine. I didn’t know what I was getting into.
Posted 1 year ago
Thank you for your review.

When you placed your order, for shipping to the US, you chose to use standard Airmail as the shipping method.

This our cheapest, economy service generally taking around 1 week for delivery in the US, dependant upon the final delivery location and speed of customs clearance / boarder security checks.

Currently, due to enhanced Airport screening in the US delivery via standard Airmail is running at around 2 weeks, give or take a few days.

When placing an order we also offer the option of deliver via Priority Tracked Airmail (delivery typically 4-10 day) or Via DHL Express (delivery typically 2 days to the US - 1day in the NY area). These options can be selected in the cart.

If your require orders expedited in future we would recommend considering "upgrading" to either Priority Airmail or DHL express services.
Posted 1 year ago
I received the wrong size pen refill.
Posted 2 years ago
Hello David,

We have emailed you to see what the issue is with your order and will sort out any errors ASAP.

Kind regards,

James
Posted 2 years ago
Unfortunately I have not received my order and have not had quick response from your sales team when requesting it to be looked into.
Posted 3 years ago
Hello Katy,

Thank you for comment, we did respond to your email when it was received and a replacement was sent via registered post. Apologies that the first dispatch did not turn up promptly.

Many thanks again for your order.
Posted 3 years ago
Didn't fulfil the whole order that I placed and no one contacted me to let me know prior to order despatch.

Once it was delivered and found it was not all complete I needed to buy the shortfall from another supplier.

I was trying pen company for the first time as wanted to see how good they were. But sadly fell short of satisfying a customer.
Posted 3 years ago
Hello Eamonn,

I'm sorry to hear you are disappointed. We dispatched the 5 packs of cartridges that were in stock and will dispatch the remaining two post-free once new stock is received from the manufacturer (as stated on the receipt with the delivery). This is scheduled to arrive in the next few days, at which point we will immediately dispatch the balance order to yourself. If you do not require the remaining two packs please let us know and we will cancel these. You have only been charged for the items dispatched.

We do our best to keep as many items that we sell in stock at all times occasionally this is not possible due to supply issues or exceptional demand. I'm sorry we were not able to fulfil your order in entirety in the first instance.

Kind regards, James
Posted 3 years ago
I bought Lamy M21 Mini Ball Pen Refills. The refills are arrived in a zip-lock sachet, yet some are already dried up. The written letters are faded and proper writing feeling did not come back. I thought it is nice and reasonable but should back to a local shop.
Posted 5 years ago
Hello Mr Sheigeto,

We're sorry to here that you have experienced problems with the refills you ordered, it is not a problem we have experienced with these refills before.

If you could contact us to let us know which how many refills and which colours they are we will happily send you replacements free of charge, our contact details can be found below:

http://www.thepencompany.com/contact-us/

In the future it is best to contact us immediately if you experience any problems so we can resolve these as soon as possible.

Thank you again for you order.

Kind regards,

James
Posted 5 years ago
Was supposed to have a free USB with my order,
Never arrived.
Fast service but not a complete one
Posted 6 years ago
Apologies for this picking error - a USB stick has been dispatched to you to complete your order.
Posted 6 years ago
The Pen Company is rated 4.95 based on 5,160 reviews