Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Taps Empire Reviews

4.8 Rating 2,082 Reviews
97 %
of reviewers recommend Taps Empire
4.8
Based on 2,082 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
100%
Accurate And Undamaged Orders
96%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Taps Empire Reviews
Visit Website

Phone:

0330 043 1254

Email:

sales@tapsempire.co.uk

Location:

9 Upminster Road South
Rainham
RM13 9YS

Write Your review

Taps Empire 5 star review on 9th October 2025
Robert
Taps Empire 5 star review on 9th October 2025
Robert
Taps Empire 5 star review on 9th October 2025
Robert
Taps Empire 5 star review on 9th October 2025
Robert
Taps Empire 5 star review on 9th October 2025
Robert
Taps Empire 5 star review on 29th May 2025
Andrew
Taps Empire 5 star review on 29th May 2025
Andrew
11
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Great service, range of products and prices are very reasonable. Good comms after sales and good order tracking to expedite order delivery”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Needed a replacement part for our shower. Best price that I could find and very quick delivery. One minor quible regarding the packaging. The component was quite heavy and, although it was in bubble wrap, it was in a much larger box with no additional padding to stop the item moving around. It was a very good price but not inexpensive, so some extra care with packing might be an idea. Otherwise great service, communication and prompt delivery.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Really quick delivery and keen price”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Good service,many thanks.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Spot on, delivered when said, all at a very copetitive price.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Fast efficient service”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Easy to order and quickly dispatched”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Ordered online, quick service, genuine part at great price, will use again”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Fast delivery Item arrived on time”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Really quick delivery of high quality tap valves and a very good price thanks. Will use again.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Prompt delivery and good communication”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Prompt delivery using royal mail”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“correct parts delivered on time”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Very impressed with the speed and service of the product arriving at our property. I will be ordering from you again in the future.”
Helpful Report
Posted 2 months ago
“Ordered a toilet pan and seat from Taps Empire. Delivery was just 2 days later. Item as described. I was surprised that the toilet was not boxed, with just a strip of tape arount the upper edge for protection although the delivery driver informed me that this is the usual way these are supplied. Of particular note: the soil pipe distance from the back needed to be quite specific and they supplied this information, whereas a lot of suppliers don't.”
Helpful Report
Posted 2 months ago
“Excellent service very good”
Helpful Report
Posted 2 months ago
“Ordered on line arrived quickly with no problems. Everything was there and as should be. Excellent service.”
Helpful Report
Posted 2 months ago
“Great solid tap”
Helpful Report
Posted 2 months ago
“Shipped a product that was heavily damaged. Promised to ship replacement in required timeframe for fitter but failed miserably. They blamed the courier for both incidents, the courier blamed them. All in all a very frustrating experience, I gave them the chance to put it right and they let me down a second time so the fitter couldn't complete job adding more expense for me. I wouldn't use Taps Empire again or recommend them on that experience.”
Helpful Report
Posted 2 months ago
Please accept our sincere apologies for the inconvenience you experienced regarding your order. Following the initial transit damage, we attempted to schedule the replacement delivery to align with your return from holiday. Unfortunately, a routing error by our courier caused the delivery to be missed. As requested, your order was cancelled and refunded the same day. We recommend that customers wait until they have received all ordered goods in perfect condition before commencing installation or pre-booking contractors, since courier delays or vehicle breakdowns are beyond our control. We are genuinely sorry that we did not meet your expectations in this instance.
Posted 2 months ago
Taps Empire is rated 4.8 based on 2,082 reviews